رفتن به مطلب

toofan2000

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط toofan2000

  1. عجیبه بنظر میرسه این خطا اصلا مربوط به پرستا نیست. پرستا فایلی به نام config.php نداره. فقط یک فایل به نام config.inc.php داره که اگر مربوط به این بود در خطا اسم این فایل رو مینوشت. مشکل از جای دیگه ای هست بنظرم

    متاسفانه این مشکل برای ما هم به وجود اومده ، چطور میشه حلش کنیم ؟

  2. سلام 

    تغییرات رو برای خاموش کردن دیباگ انجام دادم ولی چطوری باید ذخیره کنیم ؟ هیچ گزینه ای وجود نداره که 

    سلام
    یکی از شاه کلیدهای حل مشکلات سایت استفاده از دیباگ هست، گفتن دیباگ رو روشن کنین تا مشکلات فنی سایت مشخص شه ولی به طور مجزا آموزش روشن و خاموش کردن دیباگ ارائه نشده
    برای روشن کردن دیباگ بروید به ریشه هاست یا پابلیک یا روت بعد پوشته config رو باز کنید بعد فایل defines.inc.php رو پیدا کنید و روی ادیت کلیک کنید بعد مقدار
    _PS_MODE_DEV_ از False به True تغییر بدین
    خلاصه
    public/
    config/defines.inc.php/_PS_MODE_DEV رو از False به True تغییر بدین
    برای خاموش کردن دیباگ هم همین مرحله رو برین فقط True رو به False تغییر بدین و سیو کنین

     

     

  3. با سلام و ادب

    چند روز پیش از یه جایی لوگوی پرداخت رو فعال کردم ( فکر میکردم لوگوی مربوط به شرکت ایرانی میاد ) الان لوگوی مستر کارت و ویزا اومده //// کلا میخوام این لوگو رو حذف کنم ، قصد این رو هم ندارم که یه لوگوی دیگه جاش بزارم .

    از کجا حذفش کنم ؟؟؟؟ خسته شدم بس دنبالش گشتم و پیداش نکردم  :(

  4. با سلام 

    بعد از باز کردن کالا ، ماژولی وجود داره که برای مشتریان در خرید بعدی تخفیف می ده ، مثلا به ازای هر 100 هزار تومان 3 هزارتومان در نظر میگیره .

    الان مشکل اینجاست که برای محصولات چند قیمتی که از قسمت ترکیبها تعریف کردیم مبنا رو قیمت بالاتره در نظر میگیره .

    به عنوان مثال اگه ماشین لباسشویی تعریف کنیم که رنگ سفیدش 1500000قیمتش باشه و رنگ نقره ایش 2000000 قیمت داشته باشه باید برای رنگ سفید 45 هزار تومان تخفیف بده و برای رنگ نقره ای 60 هزارتومان تخفیف بده  ///////////////        این  در صورتی که به هر دو کالا 60 هزار تومان تخفیف میده ! و مبنا رو کالای گرونتر در نظر میگیره .

    چطور میشه این مشکل رو حل کرد یا حداقل  مبنای  قیمت رو  ارزونتره بگیره نه گرونتره تا صاحب سایت و کالا ضرر نکنه ؟!!!!!!!!!

  5. با سلام و درود به دوستان عزیز 

    من برای مدیریت سایتم چند نفر  کاربر رو برای کالا گذاری  تعیین کردم و بهشون دسترسی دادم ، آیا راهی وجود داره که نشون بده کدومشون چه کالایی رو تعریف کردن ؟ تا بتونم مدیریت بهتری بر کالا گذاری داشته باشم .

    قبلا که از ووکامرس استفاده میکردم توی پنل مدیریت نشون میداد که کدوم کاربر کدوم جنس رو تعرف کرده 

     

    با تشکر

     

  6. با سلام و ادب 

    در قالب دستچین هنگامی که از هوم پیج خارج میشویم و به دیگر صفحات برای نمایش سرشاخه های کالاها میرویم بیننده نمیتواند در اولین نظر و در اولین نگاه کالاها را ببیند و با انبوهی از متن مواجه میشود که از نظر روانشناسی فروش ،  نکته جالبی نیست ، زیرا عملا در صفحات دوم و غیره ویترین فروشگاهی خالی از کالا مشاهده میشود مگر اینکه بیننده به سراغ نوار کشویی سمت راست صفحه بیاید و نوار کشویی را به پایین هدایت کند . که خود یک نقطه ضعف است .

    در اینجا بنده فاصله بسیار زیاد از هدر صفحه تا شروع گروه کالایی را با یک فلش قرمز رنگ مشخص کرده ام . در این فاصله حتی اسلاید شاخه ها را نیز در نظر نگرفتم که اگر در نظر میگرفتم  این فاصله بیشتر  میشد.

     

    سوال  :  آیا راهی وجود دارد که این فاصله با احتساب اسلاید شاخه ها ،  طوری تعریف شود که حداقل قسمتی از گروه کالایی مشخص شود و بیننده در نگاه اول صفحه را خالی از کالا نبیند ؟

     

    post-10966-0-06664000-1471731453_thumb.jpg

  7. با سلام و درود 


    ما یه سری محصولات در بخش لوازم خانگی داریم که از لحاظ  کارایی با هم برابرند ولی بخاطر رنگ بندی هاشون تفاوت قیمتی زیادی دارند ، چطور میتونیم در یک محصول دو یا سه قیمت به ازای هر رنگ تعریف کنیم !


    منظورم اینه که نخوایم برای هر رنگ یه محصول جداگانه تعریف کنیم. قالبمون دستچینه


    با تشکر


×
×
  • اضافه کردن...