رفتن به مطلب

kala59

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    65
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    kala59 به ro3vayedel امتیاز داد در فرق بین مشخصه ها و ویژگی ها محصول ؟   
    نخیر دوست من اشتباهه...
    اگر میخواید مشخصات محصول رو به کاربر نشون بدید که مثلا این کفش رنگ مشکیه باید از ویژگی محصولات استفاده کنید به قسمت ویژگی های محصول از قسمت کاتالوگ وارد بشید و انواع ویژگی ها رو معرفی کنید مثلا : رنگ - جنس - محل تولید و نوع و... بعد در قسمت تعریف محصول جدید یا ویرایش محصولات قبلی که وارد بشید توی قسمت ویژگی محصول میتونید واسه هر ویژگی که قبلا تعریف کرده بودید مقداری رو انتخاب کنید مثلا وارد کنید که واسه رنگ مشکی - واسه جنس چرم - و واسه محل تولید تبریز ، این نکته رو بگم نیاز نیست به تمام ویژگی هایی که قبلا تعریف کرده بودید مقدار بدید فقط به ویژگی های مرتبط با محصولتون جواب بدید و باقی ویژگی هایی که در مورد این محصولتون نیست رو خالی بذارید وقتی خالی بذارید بصورت اتوماتیک در سایت شما برای این محصول نشان داده نخواهد شد یعنی شاید هم کفش فروش باشد و هم وسایل کامپیوتری (خخخخخ) توی ویژگی ها رنگ و جنس و سایز و میزان حافظه رو ثبت کرده باشید حالا توی محصول کفش فقط رنگ و جنس و سایز رو وارد میکنید و میزان حافظه رو خالی میذارید تا واسه این محصول درنظر گرفته نشه و واسه فلش که میفروشید سایز رو خالی میذارید و میزان حافظه رو پر میکنید... این نوع ویژگی فقط برای نمایش به کاربر استفاده میشه که بدونه چه محصولی رو داره خریداری میکنه و البته در مقایسه محصولات از همین ویژگی ها استفاده میشه و تعریف نکردن این ویژگی ها باعث میشه که عملاً بخش مقایسه سایت شما کار نکنه...
    اما مشخصه محصول= مشخصه توسط مشتری قابل انتخاب خواهد بود و به ازای هر انتخاب ممکنه قیمت و وزن و حتی تصویر محصول هم تغییر بکنه ... پس تا اینجا ویژگی محصول  برای نمایش مشخصات محصول به مشتری استفاده میشه و مشخصه محصول برای انتخاب ویژگی محصول توسط مشتری استفاده میشه... مثلا اگر کفش چرم تبریز بالا در رنگ قهوه ای هم موجود بود نیاز نیست که دوباره محصول جدید ثبت بشه و مشخصات دوباره وارد بشه ...
    اما برای تعریف مشخصه محصول به همون بخش کاتالوگ در صفحه مدیریت برید و به زیرمنوی مشخصه های محصول وارد بشید و افزودن ویژگی جدید رو بزنید و نامی واسه ویژگی انتخاب کنید مثلا :رنگ و به بعد افزودن مقدار جدید را انتخاب کنید حالا میپرسه که به کدام ویژگی میخواید مقدار بدید ویژگی رنگ رو انتخاب کنید و بهش مقدار سیاه رو بدید ذخیره کنید و دوباره بهش مقدار قهوه ای رو بدید و ذخیره کنید و همینطور پیش برید تا تمام رنگ ها رو وارد کنید حالا که تمام ویژگی ها و مقدارهاشون رو ذخیره کردید برید به ویرایش محصولتون و در قسمت ترکیبات یک ترکیب جدید اضافه کنید حالا مشخصه رو انتخاب کنید و مقدارش رو هم انتخاب کنید و افزودن رو بزنید (فقط یک ویژگی رو میتونید در هر مرحله ثبت کنید مثلا ویژگی رنگ و مقدار ویژگی سیاه) و باقی گزینه ها رو پر کنید که مثلا این رنگ تغییر قیمت داره یا نه البته همیشه یک ویژگی رو بعنوان پیش فرض درنظر بگیرید مثلا رنگ سیاه این محصول پیش فرض ماست ...پس قیمتش و وزنش رو قبلا موقع ثبت محصول وارد کردیم حالا گزینه های تاثیر بر قیمت - تاثیر بر وزن و ... رو گزینه هیچ یک انتخاب میکنیم و از میان تصاویری که قبلا واسه محصول ثبت کردیم عکس مربوط به کفش مشکی رو انتخاب میکنیم و گزینه این ترکیب را برای این کالا به عنوان ترکیب پیش‎فرض قرار دهید را تیک میزنیم و ذخیره میکنیم حتما یک گزینه رو بعنوان پیش فرض باید ثبت کنید تا قیمت پیش فرض و عکس پیش فرض و ... رو کنار محصولتون درست نمایش بده-حالا دوباره همین مراحل رو واسه کفش قهوه ای تکرار میکنید اینبار تاثیر بر قیمت رو هم وارد کنید بعنوان مثال رنگ قهوه ای 10 هزار تومان گرانتر از کفش مشکی باشه تاثیر بر قیمت را افزایشی انتخاب میکنید و مقدار تاثیر را 10 هزار وارد میکنید تا با قیمت اصلی محصول جمع بشه اگر ارزونتر باشه گزینه کاهشی رو انتخاب کنید- اگر باقی گزینه ها هم همینطور عکس کفش قهوه ای رو تیک بزنید و اینکه دیگه گزینه پیش فرض رو انتخاب نکنید و میتونید تاریخ دردسترس بودن محصول رو هم وارد کنید و ذخیره و تمام...
    امیدوارم مشکل تمام دوستان حل شده باشه سعی کردم خیلی دقیق و مو به مو و البته در سطح خیلی مبتدی توضیح بدم تا تمام دوستان مشکلشون حل بشه ...ببخشید اگر خیلی توضیح دادم.
    ما رو هم دعا کنید...
  2. Like
    kala59 از shop یک واکنش گرفت در فروشگاه اینترنتی کالا ۵۹   
    با سلام
    بالاخره تقریباَ‌ فروشگاه اینترنتی ما هم کامل شد لطفاَ نظرات و پیشنهادات خود را به ما اطلاع دهید
     
    فروشگاه اینترنتی کالا ۵۹
     
    با تشکر
     
     
  3. Like
    kala59 از mahdirezaali یک واکنش گرفت در مشکل در بازگشت به سایت   
    سلام خسته نباشید
    بعد از پرداخت با ارور Error in Verify Payment فروشنده نامعتبر است ip address مواجه میشم
     
    از درگاه بانک سامان استفاده میکنم
    ایپی هاست رو هم به بانک دادم
    سایت روی سرور المان هست ممکنه مشکل از این باشه؟
     
    مبلغ واریز میشه و بعد از بازگشت به سایت این ارور میاد و بعد از مدتی مبلغ به حساب برگشت میخوره
     
  4. Like
    kala59 از nasimparsi یک واکنش گرفت در چگونه کالاها را گارانتی کنیم؟   
    سلام
    اگر از کالاتون اطمینان دارید خوب این کار رو انجام بدید شرایط بازگرداندن سایت دیجی کالا رو میتونید از سایتش مطالعه کنید.
  5. Like
    kala59 به mehranjo امتیاز داد در برنامه اندروید مدیریت پرستاشاپ   
    برنامه رایگان اندرویدی مدیریت پرستاشاپ با ترجمه فارسی


    سلامی دوباره به شما پرستاشاپی های گل
     
     
    امروز میخوام براتون یه برنامه یا اپلیکیشن اندرویدی را به همراه ماژولش معرفی کنم که فکر کنم به درد خیلی از شما دوستان پرستاشاپی خودم میخوره .
     
    این برنامه شامل یک برنامه اندروید با پسوند apk می باشد که بر روی دستگاه اندروید شما نصب میشه و یک ماژول که باید از مدیریت پرستاشاپ اونو نصب کنید و میتونید برخی کارهای مدیریتی وبسایت خود را در دستگاه اندورویدی خیلی راحت و سریع انجام بدین .
     
    خب اول از همه میرم سراغ خلاصه ای از امکانات برنامه و ماژول :
     
    1. امکان مشاهده تمامی سفارشات با تمام جزییات (جزییات کالاها ، جزئیات آدرس ارسال ، جزئیات پرداخت و وضعیت سفارش) در بازه های زمانی مختلف
     
    2 . امکان مشاهده لیست تمامی مشتریان ثبت نام کرده در بازه های زمانی مختلف با جزییات کامل
     
    3. امکان مشاهده لیست تمامی کالاهای سفارش داده شده به همراه توضیحات و تصویر محصول
     
    4. امکان تغییر وضعیت سفارش ها
     
    5.امکان ثبت یا ویرایش کد رهگیری بسیار آسان مرسولات از طریق بارکدخوان برنامه و یا ثبت دستی
     
    7. امکان مدیریت چندین فروشگاه
     
    8. هشدار دادن هنگام ثبت نام مشتری جدید ، ثبت سفارش جدید و تغییر وضعیت سفارش
     
    9. دیگه چیزی یادم نمیاد به جز مفتی بودنش که از همه مهمتره
     
    10. راستی ترجمه شده به زبان فارسی توسط اینجانب @mehranjo ( که البته چون این کار را خودم انجام دادم اگر جاییش اشتباه بود یا ترجمه خنده دار و ناشیانه بود به بزرگی خودتون ببخشید دیگه البته گفته باشم اسب پیش کشی را که دندوناشو نمیشمرند در ضمن راستچین هم نیست چون فعلا بلد نیستم بعدا اگه یادگرفتم راستچینشم میکنم براتون )
     
    خب حالا بریم سراغ آموزش نصب
     
    اول از همه ماژولMMobile Assistant Connectorرا دانلود کنیدو اون را از طریق مدیریت پرستاشاپ بخش ماژول ها نصبش کنید که البته انگلیسی هست و چون چیز خاصی نداشت ترجمش نکردم و احتیاجی هم به ترجمه نداره .
    بعد از نصب ماژول به پیکربندیش برید و اونجا در قسمت login یک نام کاربری دلخواه و در قسمت پسوورد یک رمز عبور دلخواه تعیین کنید و دکمه ذخیره را بزنید که یک یک بارکد qrcod هم بهتون میده که بعدا میفهمید کاربردش چیه .
     
    خب حالا اپلیکیشن ضمیمه شده را دانلود کنید و اون را روی دستگاه اندرویدی خودتون نصب کنید .
    پس از نصب برنامه با باز شدن برنامه با صفحه زیر روبرو میشید که در این قسمت باید اطلاعات لازم راوارد کنید که در فیلد url شما باید آدرس وبسایت خود تون و در قسمت نام کاربری و رمز عبور ، نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله قبل تنظیم کردید را وارد کنید و یا اگر حالشو ندارید دستی همه این اطلاعات را وارد کنید فقط کافیه اون علامت بارکدی که بالا سمت راست هست را بزنید و دوربین گوشی را جلوی بارکدی که ماژول توی مرحله قبل بهتون داد نگه دارید تا همه اطلاعات خودشون تنظیم بشند . خب حالا با زدن دکمه تست اگر همه چیز درست باشه تایید میشید و باید دکمه ذخیره را بزنید . خب حالا شما به راحتی میتونید از داخل برنامه یک سری کارهای مدیریت سایتتون را انجام بدین .
     




    نکته : اگر میخواهید که برنامه فارسی باشه از قسمت تنظیمات برنامه زبان را تغییر ندین .2. با بروزرسانی برنامه احتمالا ترجمه فارسی میپره وباید بهم بگید تا ترجمه ها را روی ورژن جدید منتقل کنم . 3. برای افزودش فروشگاه جدید دکمه منو یا اپشن گوشیتون را بزنید و گزینه اتصال جدید را انتخاب کنید .4. دیگه هیچی
     
    امیدوارم به کارتون بیاد و مشکلی نداشته باشه . من خودم فقط روی گوشی کلکسی گرند2 و با پرستاشاپ 1.6 تستش کردم . شما هم بیزحمت اگه تستش کردین روی کوشی های دیگه و ورژن های دیگه پرستا و مشکلی نداشت بگید تا دوستان بدونند .
    در ضمن اگر ترجمه ها مشکلی داشت بگین تا ویرایش کنم .
     
    خلاصه که همیشه لبخند بزنید و بیاید با هم دیگه شاد و پاک زندگی کنیم . در ضمن اگه جایی به اشتراک گذاشتینش اسم منم به عنوان منبع زیرش بنویسید خوشحال میشم . کوووووووه کندم آخه با این ترجمه کردن ناقص و خوشکلم . شب یلدا که شما داشتین انار و هندونه میل میکردین من داشتم ترجمه از خودم در میکردم آره دادااااااااا. تازه هیچیم پول ازتون نگرفتم . حالا بازم بگید اصفانیا خسیسند البته اگه پولم بدید که خیلی عالی میشه ولی نمیدین که
     
    امیدوارم بعد از این همه فک زدن کار بده براتون و همه چیز درست باشه
     
    از طریق ایمیلم هم که در منوی تنظیمات برنامه بخش " درباره برنامه " موجوده میتونید باهام در تماس باشید.
    mobassistantconnector.zip
    android PrestaShop.MobileAssistant fa.zip
  6. Like
    kala59 از adminsystem یک واکنش گرفت در چجوری برای محصولات کاتالوگ ایجاد کنیم ؟   
    سلام
     
    ماژول ها - بخش ناوبری لایه ای
    افزودن قالب جدید رو بزنید
    در مورد سوال دوم هم بله میشه
  7. Like
    kala59 از adminsystem یک واکنش گرفت در فرق بین مشخصه ها و ویژگی ها محصول ؟   
    سلام
     
    قسمت مشخصه
    http://s3.img7.ir/EnIYP.png
    قسمت ویژگی ها
     
     
    http://s3.img7.ir/0kH2x.png
     
    مشخصه در قسمت بالا هست ولی ویژگی ها در قسمت پایین
  8. Like
    kala59 به asasoal امتیاز داد در همکاری با فروشندگان پرستاشاپ   
    سلام
    پیرو صحبت های
    دوستمون moghimi
    با خودم در مورد آینده فکرهایی میکنم
    و اینکه به مدد سیستمهای مدیریت محتوا (CMS) و عمومیت آن
    "هر ایرانی یک وبسایت شخصی یا تجاری خواهد داشت" دیگر فقط شعار تبلیغاتی نیست و کم کم شاهد گسترش آن هستیم.
    اگر مراحل فراگیری مباحث آی تی در بین جامعه را به طور کلی در دسته بندی هایی در 15 سال اخیر قرار دهیم. می توانیم یک تجدید خاطره کنیم با کلید واژه های زیر که البته اینها بخشی از موارد می باشند و قطعا موارد زیادی را ممکن است شما به یاد داشته باشید:
    - خرید کامپیوترهای گرانقیمت با سیستم عامل داس، ویندوز 95 ، 98 و...
    - استفاده از اینترنت با تکنولوژی Dialup از قشر فرهیخته و دانشجویان،
    - دوره استفاده از یاهومسنجر و تشویق جوانان بخاطر ارتباطات مجازی،
    - رونق کافی نتها و گیم نت ها البته گیم نت ها از خیلی قبل تر ها در کلوپ ها با کنسولهای قدیمی چون آتاری، میکرو، سگا، پلی استیشن 1 و ... مطرح بودند و تاریخی بیش از 20 سال داشته اند.
    - ظهور CMSها و انجمن سازها،
    - سایت های دانلود،
    - متوجه شدن مسئولین از عواقب اینترنت و سیستم ف/ی/ل/ت/رینگ
    - مقاومت در برابر ورود تکنولوژیها به خصوص مباحث آی تی و اینترنت
    - شکست مقاومت با ورود تکنولوژیها با نقش و بازیگری گجتها بخصوص تلفن همراه و حمایت اپراتورهای متمول
    - و ......
    البته من عقیده دارم در این حوزه نباید کورکورانه دنبال تبعیت محض از بیگانگان باشیم و با تکیه بر فرهنگ و عرف جامعه خود از تکنولوژی  استفاده کنیم. چرا که شرایط و تاریخ و فرهنگ هر کشوری در جهان مستقل است و بهتر است تکنولوژی در خدمت فرهنگ باشد نه برعکس آن...
    کسب و کار اینترنتی به عنوان یکی از زیر مجموعه های مباحث آی تی در کشور ما در حال حاضر با گذر از مراحل قبل کم کم وارد مرحله جدیدی از دگردیسی خود می شود، و کم کم در گذر زمان جای خود را در رقابت با تجارت سنتی باز می کند،
    با افزایش وب مسترها رقابت بین استارت آپ ها وارد مرحله کاملاً جدیدی می شود. و البته با بررسی و مطالعه کشورهای پیشرفته که مدتها قبل تر از این مراحل با سرعت بیشتری نسبت به ما گذر کرده اند. می توان تا حدودی آینده این حوزه را در ایران حدس زد و برندگان واقعی این حوزه همانهایی هستند که تجربه قبلی را دوباره تجربه نمی کنند و با الگوبرداری از این کشورها به شکل صحیح و توام با تغییر آن در جهت متناسب کردن با فرهنگ بومی از ظرفیت های موجود در آن استفاده می کنند. (نمونه فعلی دیجی کالا با تاثی از آمازون)
     
    همه این موارد را به عنوان مقدمه ای گفتم که اگر دوستان در این انجمن قصد انجام همکاری و توسعه تنوع اجناس در فروشگاه های خود را دارند، ابتدا بایستی کسب و کار خود را بر مبنای اهداف خود به سرمنزل مقصود برسانند سپس به فکر توسعه آن باشند. نه اینکه بخواهند با کمک دیگران و به خیال تنوع اجناس به فکر سودآوری بیشتر باشند.
    در حال حاضر کسب و کارهای آنلاینی همچون دیجی کالا، 5040، بامیلو - سایتهای نیازمندی مثل دیوار،شیپور، ایسام، با الگوی ای بی سایتهای خبری دارای رنکینگ بالا- سایتهای علمی و تخصصی و ... درسهای زیادی را برای کارآفرینان جوان در ایران می توانند داشته باشند.
    این تاپیک برای من خیلی جالب است و دوست دارم همه عزیزان در آن ایده و نظر بدهند.
  9. Like
    kala59 از admin یک واکنش گرفت در همکاری با فروشندگان پرستاشاپ   
    سلام و خسته نباشید به همه ی مدیران فروشگاه های پرستاشاپ
     
    با توجه به اینکه همه اینجا فروشنده هستن و فکر میکنم توانایی پوشش همه ی محصولات رو نداریم میخواستم پیشنهاد همکاری بدم تا محصولات بیشتری رو بتونیم تامین کنیم
     
    بنده خودم توی بخش لوازم خانگی و صوتی تصویری فعالیت دارم و میتونم تامین کننده کالای شما توی این بخش باشم.
     
    شما هم شاخه فعالیتتون رو اینجا بگید تا بیشتر همکاری کنیم.
     
    تشکر
  10. Like
    kala59 از ramtin2025 یک واکنش گرفت در همکاری با فروشندگان پرستاشاپ   
    سلام و خسته نباشید به همه ی مدیران فروشگاه های پرستاشاپ
     
    با توجه به اینکه همه اینجا فروشنده هستن و فکر میکنم توانایی پوشش همه ی محصولات رو نداریم میخواستم پیشنهاد همکاری بدم تا محصولات بیشتری رو بتونیم تامین کنیم
     
    بنده خودم توی بخش لوازم خانگی و صوتی تصویری فعالیت دارم و میتونم تامین کننده کالای شما توی این بخش باشم.
     
    شما هم شاخه فعالیتتون رو اینجا بگید تا بیشتر همکاری کنیم.
     
    تشکر
  11. Like
    kala59 از irmacfa یک واکنش گرفت در ماژول مثل دیجیکالا تا ساعت 12 شب یه کالا مهلت خرید داره با قیمت پایین   
    سایت پرستا استور ماژولش رو داره ۶۰ تومن فک کنم قیمتش هست
  12. Like
    kala59 به Shahabi امتیاز داد در ماژول پرداخت در هنگام تحویل برای پرستا 1.6   
    با سلام
    در پرستا 1.5 ماژولی داشتیم با نام پرداخت در هنگام تحویل ( Cash On Delivery ) که در پرستا 1.6 حذف شده بود. ( علت را نمی دانم. )
    البته این ماژول کاربرد زیادی ندارد اما در سه مورد به شما کمک زیادی می کند.
    1 - زمانی که شما فروشگاهی تازه تاسیس کرده اید و برای آزمایش می خواهید سبد خرید تا دریافت کد رهگیری به اتمام برسانید.
    2 - زمانیکه شما فروشگاهی دیگر دارید که به یکی از سیستم های واسط خرید پستی متصل می باشد اما فروشگاه جدید شما هنوز به این سیستم وصل نشده است. به این طریق می توانید فاکتور را در فروشگاه قبلی به صورت دستی خودتان ثبت کنید و ارسال را انجام دهید.
    3 - زمانی که شما فروشگاهی دارید که فقط اجناس را به وسیله پیک موتوری ارسال می کند و هزینه را در محل دریافت می کند.
    cashondelivery-master.zip
  13. Like
    kala59 از digikadeh یک واکنش گرفت در همکاری با فروشندگان پرستاشاپ   
    سلام و خسته نباشید به همه ی مدیران فروشگاه های پرستاشاپ
     
    با توجه به اینکه همه اینجا فروشنده هستن و فکر میکنم توانایی پوشش همه ی محصولات رو نداریم میخواستم پیشنهاد همکاری بدم تا محصولات بیشتری رو بتونیم تامین کنیم
     
    بنده خودم توی بخش لوازم خانگی و صوتی تصویری فعالیت دارم و میتونم تامین کننده کالای شما توی این بخش باشم.
     
    شما هم شاخه فعالیتتون رو اینجا بگید تا بیشتر همکاری کنیم.
     
    تشکر
  14. Like
    kala59 از asasoal یک واکنش گرفت در ماژول مثل دیجیکالا تا ساعت 12 شب یه کالا مهلت خرید داره با قیمت پایین   
    سایت پرستا استور ماژولش رو داره ۶۰ تومن فک کنم قیمتش هست
  15. Like
    kala59 به admin امتیاز داد در امار اشتباه   
    از ستون سمت چپ پیشخوان آمار دمو رو غیر فعال کنید
×
×
  • اضافه کردن...