رفتن به مطلب

قالب شاداب


پست های پیشنهاد شده

shadab.jpg

قالب شاداب را می توان قالبی ساده، شیک و به دور از هرگونه شلوغی و کم حجم معرفی کرد. حالت ریسپانسیو و مختصر کردن بخش های مختلف، باعث شده است هنگامی که مشتری به سایت شما هدایت میشود راحت تر به تمام بخش های فروشگاه دسترسی داشته باشد. با توجه به قیمت مناسب و امکاناتی که قالب دارد میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد. در این قالب از یک رنگ بندی پیش فرض با توجه به قواعد استفاده شده.

 

 

با امکانات قالب شاداب بیشتر آشنا شوید

 

ماژول پیشرفته نمایش محصولات شاخه ها

 

با استفاده از این ماژول شما میتوانید در صفحه اول فروشگاه، محصولات دلخواه خود را قرار دهید. به عنوان مثال میتوانید محصولات جذاب، مشتری پسند، جدید، دسته بندی خاصی از محصولات و یا محصولات چند شاخه خاص را در صفحه اول به نمایش بگذارید.

در ادامه به امکانات این ماژول میپردازیم:

  1. ایجاد یک منوی جدید در زیر منوی ماژول به نام " محصولات شاخه ها " برای دسترسی آسان.
  2. امکان افزودن نامحدود شاخه ها.
  3. انتخاب نام دلخواه: شما میتوانید برای هر شاخه نامی دلخواه تعریف کنید، به عنوان مثال ممکن است نام شاخه شما XBOX باشد و شما میتوانید عنوان بخش محصولات این شاخه را "جدیدترین بازیهای ایکس باکس" قرار بدید.
  4. عنوان شاخه ها امکان لینک شدن هم دارند، که میتوانید لینک شاخه یا لینک صفحه ای از فروشگاه که توضیحاتی در مورد این شاخه نوشته اید یا هر لینک دلخواه دیگر را به آن اختصاص دهید.
  5. امکان قرار دادن تصویر : میتوانید در کنار هر بخش ایجاد شده یک تصویر قرار دهید، که نمونه آن در دمو قابل مشاهده است.
  6. قابلیت انتخاب تعداد محصولات نمایش داده شده برای هر شاخه.
  7. نحوه انتخاب محصول: شما میتوانید چیدمان انتخاب را تعیین کنید. به این معنی که جدیدترین محصولات نمایش داده شوند یا آخرین محصولات آپدیت شده یا بر اساس موجودی و قیمت و ....
  8. دارای سیستم کش هوشمند برای سرعت بخشیدن به بارگذاری سایت.

 

ماژول پیشرفته مدیریت بنر و تبلیغات (نامحدود)

 

نمایش تبلیغات یکی از مهمترین فاکتورها در تمامی سایت ها میباشد, همچنین یک سایت میباست این امکان را داشته باشد تا بتواند برخی از محصولات خود را به صورت گرافیکی در نقاط مختلف سایت نمایش دهد. که این امر، بوسیله این ماژول میسر خواهد شد. و شما میتوانید تبلیغات و بنرهای خود را در سایز های مختلف در سایتتان نمایش دهید.

 

 

ماژول منو شاخه ها

 

در ماژول منو شاخه ها که برای دسترسی آسانتر در قالب گنجانده شده است، شما را قادر میسازد تا با آیکون مورد نظر به بخش های مختلف سایت لینک بدهید.

 

 

ماژول منو ثابت

 

با استفاده از این ماژول شما میتوانید یک منو شناور در سایت خود داشته باشید که در صفحاتی با مطالب طولانی حتما به کار شما خواهد آمد، و لینک های مفید که شامل دسته بندی ها میباشد جهت دسترسی سریع همراه شما خواهد بود.

 

 

ماژول بیمه

 

شما این ماژول را در فوتر در اختیار خواهید داشت. این ماژول نقش بسیاری در جلب اعتماد مشتری برای شما خواهد داشت، به این صورت که شما برای هر آیکون تیتری تعریف کرده تا مشتری با برخی از مزایای فروشگاه شما آشنا شود.

 

 

ماژول های کاربردی دیگر هم در قالب گنجانده شده اند که اغلب ماژول های پیشفرض میباشند که با تغییراتی آنها را در این قالب میتوانید مشاهده کنید.

 

 

خرید قالب شاداب از بازارچه

 

مشاهده دمو قالب شاداب

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 months later...

اون مشکل رو خودم حل کردم  یه بنر جدید ساختم و محلش رو منو راست گذاشتم و عکس ساختم اکی شد

ولی یه مشکل دیگه داره که من نمیتونم حل کنم در ورژن موبایل وقتی منو رو باز میکنی میخوای بیای پایین یه دفعه میپره پایین... میاد رو محصولات شاخه ها عملا در ورژن موبایل منو رو نمیشه باز کرد..... حتی در دمو هم این مشکل هست من متوجه نشده بودم قبل از خرید. فکر کنم بخاطر این هست که منو متحرک هست تو ورژن لپ تاپ...

همچنین در ورژن موبایل این قالب اسلایدر من دیده نمیشه منو راست نیست بنر ها نیستن و ....البته اینم بگم اولش اسلایدر بود بعد از اینکه عکس های اسلایدرو عوض کردم نیومد دیگه... راهنمایی کنید لطفا

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...