رفتن به مطلب

دانلود پرستاشاپ ۱.۶.۱.۲۳ - رفع باگ های امنیتی


پست های پیشنهاد شده

به فاصله کوتاهی از انتشار نسخه 1.6.1.23 در سایت اصلی، اکنون می‌توانید نسخه فارسی آن را دانلود نمایید. این نسخه دارای رفع باگ های امنیتی و مهم است و توصیه شده فروشگاه خود را به این نسخه ارتقا دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارتقا، آموزش ارتقا پرستاشاپ به نسخه بالاتر را مطالعه نمایید.

همچنین در صورت تمایل به انجام ارتقا توسط کارشناسان آی‌پرستا می‌توانید از ارتقا تضمینی پرستاشاپ به نسخه بالاتر استفاده کنید.

 

نکته مهم: نسخه فارسی پرستاشاپ ۱.۶.۱.۲۱ و ۱.۶.۱.۲۲ به دلیل باگ امنیتی منتشر نمی‌شوند.

 

سازگاری قالب ها و ماژول ها

ماژول ها و قالب هایی که با نسخه های 1.6.1.5 و بالاتر سازگار باشند با این نسخه هم سازگارند. با این حال تغییرات بسیار جزیی وجود دارد که چنانچه قالب ها نیاز به سازگاری داشته باشند اطلاع رسانی خواهد شد.

پرستاشاپ فارسی نسخه 1.7

طبق برنامه قبلی با همکاری تیم پرستاشاپ فرانسه در حال بومی سازی اصولی و دایمی پرستاشاپ هستیم. این فرایند با همکاری دو طرف به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.
در حال حاضر روش اصلی راست چین سازی پرستاشاپ ۱.۷ توسط آی پرستا ارایه شده و توسط پرستاشاپ تایید و در کدها اعمال شده است و در حال تست و بهینه سازی این فرایند هستیم.

هرچند به زودی نسخه ۱.۷ پرستاشاپ برای دانلود و استفاده پیشنهاد می‌شود و اکنون هم این نسخه در دسترس است، اما به دلیل پایداری پایین تر نسخه‌های کنونی ۱.۷ پرستا به نسبت ۱.۶، برای ارتقا فروشگاه خود به نسخه ۱.۷ همچنان میبایست دست نگه دارید.

 

دانلود آخرین نسخه پرستاشاپ

دانلود سایر نسخه های قبلی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...