رفتن به مطلب

دلایل پنالتی شدن سایت توسط گوگل


shop13

پست های پیشنهاد شده

  1. خریدن لینک ( بک لینک ): بعضی از افرادی که بک لینک می فروشند، قسم به خدا و پیغمبر میخورند که پنالتی نمی شوید. اما واقعا این درست نیست. خریدن بک لینک آن قدر راه ها و ریزه کاری ها دارد که توصیه می کنم از خیرش بگذرید یا حتما با یک سئو کار حرفه ای مشورت کنید. خرید لینک دلیلی روشن برای دستکاری و اسپم است و یقینا اگر روشن شود که سایتی بک لینک می خرد، برایش گران تمام می شود.

 

  1. تبادل لینک و لینک سازی غیر استاندارد. چیزی که این روز ها بسیار رایج است، تبادل لینک بین سایت های مختلف است. این مورد به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی است. این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنم. همچنین لینک سازی بیش از حد و اسپمی در مکان هایی مانند فروم ها، بخش نظرات در پست ها، دایرکتوری های رایگان و غیره کاملا دلیلی برای پنالتی شدن است.

     

  2. محتوای تکراری: محتوای تکراری یا Duplicate content ضربه محکمی به سئوی سایت شما می زند. مواردی مانند قابلیت دسترسی به یک مطلب از طریق چند لینک، بهینه سازی صفحات مختلفی از سایت برای انواع مختلفی از یک کلمه ( مثلا یک صفحه برای سئو، یک صفحه برای بهینه سازی و ... )، داشتن چند دامنه و محتوای یکسان بر روی ان ها و موارد دیگر.

     

  3. استفاده اسپمی از H1, H2 و ... : ساختار دادن صحیح به محتوا به سئو کمک می کند. اما اینکه در یک صفحه چندین و چند تگ هدینگ H1 و H2 داشته باشید و تا می توانید کلمات کلیدی را در آن ها بگنجانید، هیچ کمکی نمی کند که هیچ؛ مضر هم است و باعث پنالتی می شود. استفاده بی رویه از تگ ها می تواند به عنوان دلیلی برای گول زدن گوگل و رنک گرفتن برای کلمات کلیدی باشد.

     

  4. خطاهای 404 داخلی: اگر از صفحه ای از سایت به صفحه دیگری از آن لینک می دهید، حواستان جمع باشد که این لینک شکسته نباشد و ارور 404 ایجاد نکند. خیلی وقت ها این مشکل از طریق ریدایرکت Redirect حل می شود.

     

  5. لینک از سایتی به یک زبان دیگر. غیر منطقی به نظر می رسد نه؟ شما یک لینک از یک مشتری در کشوری دیگر دارید و هیچ مشکلی ندارد تا زمانی که به سختی در تلاش برای لینک سازی در فروم های خارجی نباشید.

     

  6. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن. در بسیاری از منابع ایرانی و حتی خارجی سئو دیده می شود که به دفعات گفته شده که چگالی کلمات کلیدی باید فلان قدر باشد. البته این به عنوان یک راهنما و اینکه فراموش نکنید متن را برای کلمات کلیدی خود بهینه سازی کنید درست است. اما اینکه حالا اگر کلمه کلیدی به چگالی مورد نظر نرسید، به زور کلمات کلیدی را به طرزی عجیب و غیر قابل باور در متن بگنجانید، کمی دور از اصول سئو است و پنالتی این مورد متاسفانه زمان بیشتری می برد تا بهبود یابد.

     

  7. لینک فوتر. بسیاری وب دولاپر ها سعی می کنند تا لینک سایت خود را در فوتر سایت هایی که طراحی می کنند، بگنجانند. خوب مشکلی نیست. اما لینک با کلمات کلیدی؟ لینک follow؟ یا حتی لینک dofollow؟ از این کارها نکنید. هیچ سودی ندارد و یقینا باعث پنالتی شما در طولانی مدت می شود.
  8. نقشه سایت نادرست. گوگل از نقشه سایت یا sitemap برای شناخت ساختار سایت استفاده می کند. اطلاعات نادرست، لینک های شکسته و اینگونه موارد در سایت مپ را اصلاح و آن را در وبمستر تولز resubmit کنید.

     

  9. لینک های مخفی. تمام لینک های سایت شما باید مشخص و واضح باشند. هر چیز مخفی می تواند مشکوک تلقی شود. لینک های هم رنگ پس زمینه، لینک هایی که با استفاده از CSS مخفی شده اند، و حتی لینک هایی که رنگی نزدیک به رنگ زمینه سایت شما دارند ( حتی وقتی شما عمدا این کار را نکرده باشید) می توانند مشکل ساز باشند.
ویرایش شده توسط admin
حذف تبلیغ
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قطعا یکهو بیایید 1000 بکلینک بگیرید گوگل متوجه میشه 

اما شرایط بستگی داره 

 

مثلا شما 100 بکلینک از یک سیستم وبلاگدهی بگیرید مشکلی به وجود نمیاد چون ای پی تمامی وبلاگ های اون یک آی پی مخصوص هست .

 

اما اگر از 1000 سایت متفاوت و مختلف که روی 1000 سرور مختلف میزبانی شده اند که دارای ای پی های مختلف می باشند آنها گوگل ممکن است سایت شما را اسپم نماید .(در اینصورت باید تقسیم بندی کنید بکلینک گرفتن رو مثلا روزی 5 سایت رو درنظر بگیرید و لینک بگیرید)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محتوای تکراری اگر روی سایتتون به تعداد زیاد باشد قطعا به گوگل اسپم معرفی خواهید شد .

باید روی سایتتون اگر محتوای تکراری دارید ادرس اونها رو با ریدایرکت 301 به محتوای اصلی انتقال بدید تا دیگه اسپم نباشد از دید گوگل و شما هم ترافیک سایتتون رو از دست ندید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای هدینگ ها:

قرار نیست برای هر طلب هزار بار از هدینگ ها استفاده کنید !

 

اولا باید ترتیب هدینگ ها رعایت بشه 

دوما در هر متن کفایت میکنه حتی اگر 1 بار هم از هدینگ استفاده کنید 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...