رفتن به مطلب

از دست دادن اون انرژی و روحیه اولیه تیم آی پرستا نسبت به چند سال قبل


ehsanjj

پست های پیشنهاد شده

با سلام

از اوایل شروع به کار با تیم ای پرستا ک حدودا سال 91 بود تیم چند نفره ای ( دو سه نفره ) داشتن باهاشون کار کردم. یکی دو سالی هست که تعدد قالب ها، ایده های جدید، ارائه آپدیت های موثر و ماژول های جدید ایرانی بسیار افت کرده.

پیشنهاد میکنم تیمتون از اینی که هست در زمینه برنامه نویسی گسترش بدین چون ثابت شده که توانایی این حجم از تقاضا که در سالهای اخیر ایجاد شده رو ندارید. تنها چیزی که زیاد کردین بیشتر بخش پشتیبانی و این چیزا بوده یا حداقل توانایی این کادر فقط در حد رفع مشکلات بوده. لطفا تیم برنامه نویسی قالب، ماژول رو گسترش بدین خیلی جوون نخبه هست که می تونه به تیم شما سرعت و گسترش عملکرد بده. شاید پیش خودتون بگین الان دفتر و دسکی راه انداختین چندتا پشتیبان خانم و آقا استخدام کردین ولی واقعا روی اصل مطلب که گسترش و ارتقا پرستاشاپ ایرانی باید باشه تمرکز ندارین. قالب و ماژول ها چند ماه یکبار باید بروزرسانی بشن الگوریتم های موتورهای جستجو مدام در حال بروزرسانی هستند. قالب های جدید باید زود به زود ارائه بشه تا فروشگاها مدرن تر و بروزتر بشن.

در پایان از این تیم جوان برای زحماتشون تشکر میکنم. به عنوان ی مشتری قدیمی ( دوست قدیمی ) دوست دارم هر روز پیشرفتتونو ببینم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام

 

ابتدا تشکر می کنم از انتقاد دلسوزانه و موثر شما. قطعا در تیم آی پرستا همواره کمبودهایی بوده و الان هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تمام سعی ما بر این هست که تا بیشترین حد ممکن کاستی ها رو پوشش بدیم و این انقادات و پیشنهادات شماست که ما رو بیشتر از هر چیز در این مسیر یاری می کنه.

 

در خصوص مواردی که مطرح کردید، کاملا حق با شماست و مطمئن باشید در حال تلاش شبانه روزی برای رفع اون ها هستیم. من فقط یسری توضیحاتی رو ارائه می کنم برای روشن تر شدن موضوع و این که بدونید الان در چه مرحله ای هستیم.

 

در کم بودن تعداد نیروی طراح قالب و ماژول در آی پرستا حرف شما کاملا صحیحه. در عین حال این که فرمودید نیروز جوان و نخبه هم زیاده حرفتون درسته. تنها مسئله ای که باقی می مونه، پیدا کردن نیروی متخصص پرستاست که خب با توجه به سخت بودن نسبی ساختار کد نویسی پرستا نسبت به سیستمی مثل وردپرس، کمتر کدنویس ها به سمت این سیستم میان. به همین خاطر تنها راهکار باقی مانده، جذب نیرو و آموزش تخصص اون هست که حسب تجربه کاری بسیار زمان بر و هزینه بر هست و معمولا نیرو بعد از آموزش شرکت رو ترک می کنه و به فعالیت فردی ادامه میده که باعث ابطال زحمات و بودجه شرکت میشه.

مهم تر از اون، بحث اعتماد هست. تا امروز حدود 5 6 هزار فروشگاه اینترنتی در ایران در حال استفاده از پرستاشاپ فارسی هستند و با توجه به این که آی پرستا تنها تیمی هست که تخصصی پشتیبانی فنی ارائه می کنه، تقریبا تمامی این فروشگاه ها اطلاعات مهمشون رو در اختیار ما می ذارن و به همین دلیل بحث اعتماد به نیرو بسیار مهم هست و باید بتونیم اطلاعات مشتری رو در اختیارشون بذاریم که بزرگترین چالش ما در جذب نیروز جدید فعلا همین مورد هست (در مورد قراردادهای حفظ اسرار کاری هم اطلاعات داریم اما باز هم مشکلات خاصی وجود داره).

 

در خصوص به روز رسانی ماژول ها و قالب ها یا ارائه محصولات جدید، آی پرستا سیاست جدیدی رو پیش گرفته. در گذشته سیاست ما ارائه ماژول ها و قالب های متنوع بود و تمرکز روی ارائه محصولات و بعد از اون پشتیبانی بود. در حال حاضر به دلیل این که آی پرستا نماینده رسمی پرستاشاپ فرانسه در ایران شده، مسئولیت های جدیدی به ما محول شده که خواسته یا ناخواسته باعث ایجاد تغییراتی در رویه کاریمون شده.

 

الان اولویت اول ما پشتیبانی فنی و تخصصی کاربران پرستاشاپ هست که خدا رو شکر تقریبا به این هدفمون به صورت کامل رسیدیم.

اولویت بعدی تغییر سیاست از ارائه مداوم قالب و ماژول، به بروز رسانی قالب ها و ماژول های پر طرفدار و پر کاربردتر با نسخه پرستاشاپ 1.7+ بوده و بعد از اون ارائه ماژول ها و قالب های کاربردی دیگه هست که به صورت فورس داریم روی این اولویت کار می کنیم.

همونطور که احتمالا اطلاع دارید، ماژول های اصلی و پر کاربرد مثل ماژول یکپارچه پرداخت، ماژول جامع پیامک، ماژول تایید شماره موبایل با پیامک و ورود و عضویت با موبایل و ماژول دستیار سئو آی پرستا با پرستاشاپ 1.7 سازگار شدند.

در این زمانی که در حال تایپ این پیام هستم، در حال کار روی سازگاری قالب الکترون و ماژول های همراه اون با پرستاشاپ 1.7 هستیم و همچنین ماژول های مهم و با اولویت بالای سایت پرستااستور که الان در مالکیت آی پرستا قرار گرفته.

 

اینا فقط توضیحات کلی بود که بدونید به فکر شما هستیم و هر روز تلاش می کنیم تا کیفیت محصولات و خدماتمون رو بالاتر ببریم. ممنونیم که ما رو این همه مدت همراهی کردید و در آینده هم با صبر و انرژی مثبتتون ما رو همراهی و حمایت می کنید.

 

برای شما آرزوی موفقیت دارم

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year later...

من نظری دارم شما الان میتونید به فارسی سازی یا حداقل قرار دادن بخش های مهم فروشگاه اصلی به سایت ipresta اقدام کنید

 

بخش های مثل 

https://addons.prestashop.com/en/432-website-performance

که واقعا نیاز همه  ما هست 

 

شما خریداری کنید و ما میخریم  الان ماژول های افزایش سرعت خیلی نیاز هست

 

من از قالب سهند به الکترون امدم (فروشگاه بازاری) و در سهند یکسری خطا های گوگل بود گزارش دادم و در تیکت درست شد ولی همون مشکل بعد از تغییر قالب در الکترون بود

 

قالب هاتون بروز نیست   میتونید قالب از سای پرستا تهیه کنید و فارسی سازی کنید

 

ماژول هاتون کافی نیست ماژول های پر اسفتاده در سایت مرجع رو برای ما بیارید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و ممنون از انتقادات و پیشنهاداتتون

همین الان هم می تونید جهت خرید از اددانز با آی پرستا در ارتباط باشید

قالب الکترون در آخرین آپدیت تقریبا تمام مشکلات وب مستر حل شده. همچنین نسخه 1.7 قالب هم که آماده شده و تا چند روز دیگه نسخه آلفا اون منتشر میشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...