رفتن به مطلب

آیا پرستا شاپ برای خدمات تعمیرات موبایل مناسب است؟


ftn dorex

پست های پیشنهاد شده

من بعد از اینکه از یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل خدمات دریافت کردم، به قدری توجهم جلب شد که خودم هم به فکر راه اندازی یک سایت تعمیرات موبایل افتادم. البته چندتا ایده هم برای بهتر کردن فرایند خدمات دهی در ذهنم هست. میخواستم ببینم سایت های پرستا شاپ قابلیت اینو دارند که تعداد زیادی یوزر رو هندل کنند و در کنارش هم فروشگاه قطعات موبایل ایجاد بشه و این دوتا خدمت در کنار هم عرضه بشه؟ 

خدمات تعمیرات موبایل به این صورته که شما یک سایت دارید و در شرکت تعداد زیادی تعمیرکار و مشتریان با شما تماس میگیرند و مشکلشون رو به شما اطلاع میدن. شما بررسی میکنید و هزینه تعمیر اون گوشی رو بهشون اعلام می کنید. اگر اونها با قیمت تعمیرات موبایل اوکی بودند، پیکی به محل مشتری فرستاده میشه و گوشی رو به تعمیرکار میرسونه. از 24 تا 48 ساعت هم کار تعمیر زمان میبره. بعد دوباره پس از تعمیر موبایل به مشتری باز پس داده میشه. برای اعتماد و اطمینان خاطر مشتری هم یک کارت گارانتی سه روزه به مشتری تقدیم میشه که اگر دوباره مشکلی پیش اومد مجانی گوشیش رو تعمیر کنه. برای دیدن یکی از سایت های تعمیرات موبایل اینجا کلیک کنید. 

حالا ایده ای که من دارم اعمتاد مشتری رو افزایش میده و همچنین مدت زمان تعهمیر رو به چند ساعت کاهش میده. همچنین این اطمینان رو به مشتری میده که قطعه کاملا اورجیناله و این اطمینان قابل اثباته و فقط در حد حرف نیست. همچنین به سایر تعمیرکاران نیز قطعه برای فروش داریم. یعنی خود تعمیرکارها هم میتونن قطعاتشون رو از ما خریداری کنند. آیا به نظرتون خدمات پرستا شاپ به درد کار من میخوره یا نیازمند کار با سیستم مدیریت محتوای دیگه ای هستم؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...