رفتن به مطلب

رسیدهای مالی credit slips چیه ؟


پست های پیشنهاد شده

سوال خیلی خوبیه

رسیدهای مالی یا ترجمه بهتر اون رسیدهای اعتباری در واقع برای سفارشات بازگشتی استفاده می شود.

در صورتی که در طول فرایند سفارش شما یک محصول را نداشته باشید تا ارسال کنید و یا بعد از ارسال گارانتی بازگشت در زمان معین را داشته باشید و مشتری محصول را بازگشت دهد شما باید مبلغ خرید مشتری را به صورت اعتبار برایش ذخیره کنید.

 

در بخش مدیریت و در بخش مشاهده جزئیات سفارش می توانید یک یا تمام محصولات را انتخاب کرده و آن ها را لغو کنید و مبلغ را به صورت رسید اعتبار و کوپن بازگشت دهید.

همچنین در صورتی که بازگشت کالا را فعال کنید مشتری می تواند در بخش تاریخچه سفارشات یک محصول را بازگشت دهد. (تقاضا کند و پس از تأیید شما آن را ارسال کند)

این گزینه ها برای دریافت نماد هم خیلی مناسب است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year later...

با سلام و احترام

در مورد بازگشت کالا سوالی داشتم

1-از مدیریت به طور مستقیم نمیشه کالا رو برگشت زد؟ بدون دخالت مشتری

2-رسید برگشت رو کجا باید ثبت کرد؟

3-بعد از اینکه مشتری برگشت کالا را میزند برای ما ایمیلی ارسال نمی گردد؟ از کجا باید متوجه این موضوع شویم فقط از چک کردن بخش برگشت کالا ؟ نمیشه پیغامی ارسال بشه به مدیر؟

4- در مورد چگونگی انجام رسید اعتبار هم اگر بیشتر توضیح بدید ممنون میشم

همچنین روش درست استفاده از بازگشت کالا

با تشکر فروان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱. می شود. کافی است وضعیت سفارش رو تغییر بدید. در بخش محصولات هر سفارش هم امکان این هست که هر محصول رو انتخاب کنید و برگشت بزنید و برای برگشت هزینه هم اقدام کنید

۲. رسید برگشت خودکار ساخته میشه و مشتری در بخش مربوطه میبیند.

۳. باید ارسال بشه. بررسی نکردم. اما اگر نیست سعی کنید تنظیمات ماژول باخبرسازی رو چک کنید. این. بخش رو تست نکردم

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱. می شود. کافی است وضعیت سفارش رو تغییر بدید. در بخش محصولات هر سفارش هم امکان این هست که هر محصول رو انتخاب کنید و برگشت بزنید و برای برگشت هزینه هم اقدام کنید

۲. رسید برگشت خودکار ساخته میشه و مشتری در بخش مربوطه میبیند.

۳. باید ارسال بشه. بررسی نکردم. اما اگر نیست سعی کنید تنظیمات ماژول باخبرسازی رو چک کنید. این. بخش رو تست نکردم

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

با تشکر از راهنمایی شما دانوش جان

تنظیمات با خبر سازی رو کامل چک کردم و همه فعال هست

اما زمانی که مشتری درخواست برگشت میده ایمیلی ارسال نمیشه به ما

در بخش محصولات در سفارش هم بخش برگشت کالا فعال نیست. چطوری فعال میشه؟

با احترام

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در منوی سفارشات، کالاهای برگشتی هم میتونید لیست رو ببینید هم فعالش کنید

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

 

با تشکر

بله در منوی برگشتی درخواست برگشت ها موجوده

اما برای برگشت خود کالا بدون درخواست مشتری فقط باید وضعیت سفارش رو به برگشتی تغییر بدیم دیگه؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باید محصولات هم به صورت استردادی علامت بزنید تا هم موجودی به انبار برگرده و هم بتونید رسید مالی ایجاد کنید

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...