رفتن به مطلب

قالب مینی شاپ


پست های پیشنهاد شده

post-366-14373020070554_thumb.jpg

یکی دیگر از قالب های نسخه 1.6 پرستاشاپ که یک قالب کاملا ایرانی و بومی بوده و برپایه بوت استرپ و کاملا ریسپانسیو می باشد آماده ارائه گردید . تب قالب های ریسپانسیو بالا گرفته و هم اکنون سایت ها دارن همشون خونه تکانی میکنن و قالب هاشون رو به روش های مختلف ریسپانسیو میکنن ، در این میان فروشگاه های اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اکثرا با موبایل و تبلت و سایر دستگاه های هوشمند هماهنگ شده اند . از آنجا که اکثر قالب های ایرانی پرستاشاپ ریسپانسیو نیستند و میشه گفت خیلی کمبود داریم از این لحاظ ، البته به تاریخ این نوشته دقت کنید ، شاید بعدا نداشته باشیم :) یه قالب فول ریسپانسیو و استاندارد بر پایه اخرین نسخه بوت استرپ تقدیم کاربران ایرانی پرستاشاپ میکنم و اسم این قالب هست مینی شاپ :cool:

 

 

مشخصات قالب :

 

نام قالب : مینی شاپ

 

تعداد ستون : به دلخواه

 

ریسپانسیو : بر پایه بوت استرپ 3.2

 

رنگبندی : به دلخواه و بی نهایت

 

مناسب برای : تممی فروشگاه ، بدون محدودیت

 

پشتیبانی : 1 سال اختصاصی از زمان خرید ( پشتیبانی عمومی تا اطلاع ثانوی نامحدود در انجمن )

 

 

امکانات قالب :

 

ریسپانسیو برپایه بوت استرپ 3.2 : نیاز به توضیح خاصی نیست ، همه میدونن که ریسپانسیو چیست و چه اهمیتی داره ، امروزه دست هر بچه ای یه تبلت یا موبایل هوشمنده چه برسه مشتریان فروشگاه شما ، پس خیلی اهمیت داره که فروشگاهتون هم در موبایل ، هم در پی سی و هم در تبلت به شکل مناسبی برای مشتریانتون نمایش داده بشه ، اینجوری نه تنها فروشتون بیشتر میشه بلکه مشتریان وفادار بیشتری به دست خواهید آورد .

 

post-366-14373020072511_thumb.jpg

 

با سرعت جت حرکت کنید : قالب مینی ، نه تنها اسمش مینی هست بلکه کد نویسی و حجم بسیار پایینی داشته و با اینترنت های کلنگی و ذغالی نیز به خوبی لود میشود . خیلی مهمه که یک فروشگاه اینترنتی با سرعت بالا لود بشه ، این بهتون تضمین میده که مشتریان بیشتری کسب کنید ، چون مشتری ها اصولا بی حوصله ترین آدمای دنیا هستند و یکی دو ثانیه دیرتر سایتتون اگه باز بشه ، ول میکنن و میرن دنبال سایت دیگه یا اینکه کلا خرید رو منصرف میشن و موکول میکنن به زمان دیگه ( البته این موکول کردن نتیجش خیلی وقتا این میشه که یا آدرس سایتتون رو فراموش میکنن یا اینکه یادشون میره میخواستن چیزی بخرن و نتیجه نهایی این میشه که شما پول از دست میدین :D )

سئوی مناسب و استاندارد ، پیشتاز گوگل باشید :یک قالب خوب که کدنویسی و سرعت لود مناسب داشته باشه و از جدیدترین متد های کدنویسی استفاده کرده باشه نزد موتور های هوشمند جستجوگر میتونه خیلی بیشتر محبوب بشه و اعتبار کسب کنه ، قالب مینی استانداردهای سئو و موتورهای جستجو به خصوص گوگل رو رعایت کرده و دم اونا رو دیده ، پس باخیال راحت استفاده کنید و لذت ببرید . البته این به آن معنی نیست که با این قالب میرین تو صدر گوگل ، در حقیقت این قالب بستری مناسب در اختیار شما قرار میده تا شما اصول سئو رو بتونید انجام بدین و در نهایت این تفکر شماست که میتونه موقعیت شما رو در موتور جستجو بالا پایین کنه نه یک قالب بی جان :shy:

 

بی نهایت رنگ بندی در اختیار دارید ، بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی رنگبندی فروشگاه خود را عوض کنید : نگا به اسم این قالب نندازین که مینی هست ، با وجود مینی بودنش در بخش رنگبندی به شکل ساده و هوشمندانه ای دست شما برای تغییرات باز می باشد . کافیست رنگ دلخواه خود را از مدیریت انتخاب کرده و روی دکمه ذخیره کلیک کنید ، سپس به فروشگاه خود مراجعه و صفحه را رفرش کنید ، به همین سادگی رنگ عوض شد . رنگ جدید رو پسند نکردین ؟! مشکلی نیست میتوانید بارها رنگبندی رو عوض کرده و تست کنید و هر چی دوست داشتین رو انتخاب کنید . این امکان بسیار ساده بوده و تمامی کاربران میتوانند بدون هیچ گونه دانشی در کدنویسی رنگ بندی فروشگاه خود را تعویض نمایند .

 

post-366-14373020071759_thumb.jpg

 

جابجا کردن و تعویض ستون به راحتی آب خوردن : نظرتون چیه که بهتون بگم با قالب مینی میتونید در هر صفحه از فروشگاهتون ستون بندی متفاوتی داشته باشین ، میخواین فروشگاهتون در صفحه اول ستون راست داشته باشه و در صفحه محصول ستون چپ ؟ یا اینکه میخواین در صفحه اول ستون نداشته باشه و در صفحه محصول ستون راست ؟ صفحه شاخه ها چطور ؟! هر چی که شما صاحب فروشگاه عزیز دوست داشته باشین و امر کنید ، قالب به همون شکل در خواهد آمد و هزینه و زحمت اینکار برای شما به عنوان مدیر فروشگاه فقط یک تیک زدن یا برداشتن می باشد .

 

توضیحات زیاد موجب اتلاف وقت و سرگیجه خواننده میشه ، بنابراین نمیخوام زیاد آب و تاب بدم و بگم این قالب فلانه و بهمانه ، دموی قالب رو میذارم تا خودتون ببینید که از قدیم گفتن ببین و بعد خرید کن ;)

البته به علت نامحدود بودن رنگبندی و تنظیمات قالب ، بنده فقط میتونم دو نمونه دمو براتون بذارم که با سلیقه خود بنده رنگبندی و کانفیگ شدن ، شما میتونید بعد از خرید هر رنگی که بخواین از مدیریت برای فروشگاهتون انتخاب کنید .

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

دموی آنلاین شماره یک قالب مینی شاپ

دموی آنلاین شماره دو قالب مینی شاپ

 

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

برای خرید نیز به بازارچه و این لینک مراجعه کنید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قالب زیبایی هست

 

ولی توی دمو وقتی مخوای کالایی رو به سبد اضافه کنی این ارور رو میده !!!!!!!؟؟؟؟

 

Impossible to add the product to the cart.textStatus: 'error'

errorThrown: 'Internal Server Error'

responseText:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قالب زیبایی هست

 

ولی توی دمو وقتی مخوای کالایی رو به سبد اضافه کنی این ارور رو میده !!!!!!!؟؟؟؟

 

با تشکر از شما ، مشکل برطرف گردید .
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قالب زیبایی هست

 

ولی توی دمو وقتی مخوای کالایی رو به سبد اضافه کنی این ارور رو میده !!!!!!!؟؟؟؟

 

با تشکر از شما ، مشکل برطرف گردید .

خواهش میکنم داداش بهمن همشهری بودن برا این روزا هست دیگه :D

راستی فروش نایش شاپ متوقف شده ...!!!! آخه تو بازارچه نایس شاپ و بعضی از قالب های دیگه امکان خرید ندارن !!!!؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام آقای رستم پور :-)

 

در مورد مشکلات قالب مینی شاپ که بهتون ایمیل زدم، گفتین که تو بروزرسانی این مشکلات برطرف میشه، میخواستم بدونم کِی قالب رو بروزرسانی میکنین؟

 

چون قصد خرید داشتم...

 

Sent From My Xperia Z , It is Rock :D

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 months later...

سلام خسته نباشید قالب بسیار زیبا و روان هست فقط اگر امکانش هست ادرس نمونه سایتهایی که دوستان با این قالب راه اندازی کردن رو بزارید خیلی ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 months later...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...