رفتن به مطلب

آموزش تنظیم ترکیبات در پرستاشاپ


پست های پیشنهاد شده

شما توی پرستا شاپ خیلی راحت میتونید این کار را انجام بدین و احتیاجی به تعریف کالای جدید برای هر سایز نیست . من یه توضیح میدم امیدوارم که کمکت بکنه .
 

تعریف مشخصه ها

شما قبل از تعریف کالاها از منو کاتالوک به بخش "مشخصه ها" برو . حالا از بالای صفحه گزینه افزودن ویژگی جدید را انتخاب کن .
در صفحه باز شده 3 کادر الزامی هست .

در فیلد اول نام مشخصه را بنویس . دقت داشته باش که این نام فقط برای خودت در مدیریت قابل مشاهده هست و در بخش کاربری سایت به مشتری نمایش داده نمیشه . به طور مثال میتونی بنویسی " سایز شلوارهای جین ترک"

خب حالا در فیلد دوم یعنی نام عمومی نانی را بنویس که میخوای به کابرنمایش بده به طور مثال در مورد سایز لباس فقط کلمه " سایز " را بنویس و دیگه نمیخواد بنویسی سایز شلوار جین چون مشتری خودش تو صفحه محصول مورد نظرش هست و میدونه داره سایز چیو انتخاب میکنه ولی تو فیلد اول برای خودت نام کامل را بنویس تلگا هنگام استفاده ویژگی های محصولات مختلفت راحت تر قابل تشخیص باشند

خب حالا میریم سراغ فیلد دیگه ای به نام " نوع ویژگی" ...
توی این قسمت انتخاب میکنی که ویژگیت از چه نوعی باشه مثلا برای سایز میتونی فهرست پایین رونده را انتخاب کنی یا برای رنگ گزینه رنگ یا طرح را انتخاب کنی . که با یکم کار کردن متوجه میشی به مرور کدوم گزینه برای چه ویژگیی مناسب تر هست.
خب تا اینجا فقط کافیه دکمه ذخیره را بزنی .

مرحله بعدی افزودن مقادیر برای این ویژگی هست . برای این کار بالای همون صفحه مشخصه ها شما اینبار باید گزینه افزودن مقادیر را انتخاب کنی .
با انتخاب این گزینه در فیلد اول ویژگیی را که تعریف کردی انتخاب کن و در فیلد دوم مدار مورد نظرت را و گزینه ذخیره و یا ذخیره و افزودن مقدار دیگر را انخاب کن . به طور مثال برای سایز اول بزن s و دکمه " ذخیره و افزودن مقدار دیگر" را بزن . و اینبار بزن M و به همین منوال مرحله مرحله سایزهای دیگه را تعریف و ذخیره کن .
خب حالا نوبت میرسه به تعریف کالا.

 

افزودن ترکیب به محصولات
وقتی کالای جدید را داری تعریف میکنی در صفحه تعریف کالا برگه ای وجود داره به نام " ترکیبات" در این قسمت 2 حالت میتونی ترکیب تعریف کنی یکی به طرت تکی با انتخاب گزینه افزودن ترکیب جدید در پایین صفحه و یا گروهی با انتخاب گزینه تولید کننده ترکیبات در اون قسمت آبی رنگ بالای همون برگه . که اگر چند سایز را میخوای ایجاد کنی تولید کننده ترکیبات خیلی بهتر و راحت تر و سریع تر هست .

خب حالا که تا اینجا را شرح دادم بزار تولید کننده ترکیباتم توضیح بدم تا گیج نشی توش یه موقع . البته چون گفتی تازه کاری اینطوری توضیح میدم اگر تو ضیحاتم زیادی و خسته کنندس به بزرگی خودت ببخش.

وقتی گزینه تولید کننده ترکیبات را بزنی وارد یه صفحه جدید میشی . در کنار این صفحه شما لیستی از ویژگی هایی که توی مرحله اول ایجاد کردی را با مقادیرشون میبینی . در اینجا شما اگر میخوای چند سایز را برای کالات تعریف کنی باید کلیک ctrl را روی صفحه کلیدت نگه داری و با موس روی به طور مثال سه سایز s M و xl کلیک کنی تا انتخاب بشند و حالا دستت را بردار و دکمه "افزودن " را پایین همون کادر بزن و میبینی که مقادیر به همراه چندتا فیلد روبروشون وسط صفحه اضافه میشند .

حالا شما ممکنه هر سایز از شلوار جین را یه قیمت متفاوت بفروشی که در اینجا باید در فیلد تاثیر روی قیمت اختلاف قیمت اون سایز را با قیمت پایه ای که توی صفحه تعریف کالات در برگه قیمتها وارد کردی را اینجا وارد کنی و در قسمت تاثیر روی وزن اختلاف وزنی که هر سایزت داده باسایز دیگه و اگه اختلاف ندارند که صفر رها کن و برو مرحله بعد .

به طور مثال شما قیمت شلوار را در صفحه معرفی محصول وارد کردی 6000 و وزنش را 500 گرم . که این قیمت و وزن برای سایز S هست . ولی قیمت سایز L هست 7000 تومان و وزنش 550 گرم . شما برای اینکار باید روبروی سایز s همه فیلد ها را صفر وارد کنی چون فرض کردیم که این سایز کمترین وزن و قیمت را داره و پیشفرضت هست . و لی روبروی سایز L در قسمت تاثیر روی قیمت باید وارد کنی 1000 که معنیش میشه 1000 تومان قیمت بیشتر میشه از قیمت پایه و در قسمت وزن هم میزنی 50 که میشه وزنش 50 گرم بیشتر از پیشفرض هست . و بقیه سایزها را هم همینطور نسبت به قیمت و وزن پایه تعریف میکنی.
خب حالا اون پایین نوشته تعداد پیشفرض که اگه تعداد همه سایزها یکی هست میتونی تعدا مورد نظرتو وارد کنی و دکمه ساختن این ترکیبات را بزنی و اگه تعدادها متفاوت هست توی اون کادر چیزی نمیخواد وارد کنی و بعد از ذخیره به برگه مقادیر در تعریف کالا که بری میبینی که میتونی برای هر ترکیت تعدادش را وارد کنی .
خلاصه که امیدوارم از این پست طولانی بتونی سر در بیاری و بهت کمکی بکنه

و بسیار شرمنده اگه بد توضیح دادم و یا غلط تایپیی داشتم. اکه جایی گیر کردی بازم همینجا بپرس تا من یا دوستان راهنماییت کنیم . چون بخش ترکیبات ویژگی های دیگه ای هم به طور مثال ساخت همزمان رنگ و سایز و غیره را هم داره که با کمی تمرین باهاشون آشنا میشی . مثلا میتونی ترکیبی ایجاد کنی به این صورت . شلوار جین صورتی سایز Xl .
موفق باشی دوست عزیز

ببخشید حالا که پستا فرستادم خودم وحشت کردم یه خلاصه مینویسم که اگه گیج شدی بهش مراجعه کنی .
1 . رفتن به قسمت مشخصه ها از منو کاتالوگ
2 افزودن ویژگی مورد نظر در بخش مشخصه ها
3 . افزودن مقادیر برای ویژگی مورد نظر در همان صفحه.
4. رفتن به صفحه تعریف کالا و برگه ترکیبات
5 . ایجاد ترکیبات و ذخیره
6 . رفتن به برگه مقادیر و تعریف موجودی هر ترکیب

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month later...

 

ممنون از راهنمایی جامع و کاملتون . من همومنطور که فرمودین ویژگی ها رو تعریف کردم ولی به قسمت ایجاد ترکیبات میرم جز 3 تا از ارزش ها که اونا هم اصلاً تو قسمت ویژگی ها نیستن بقیه مواردگی که خودم د قیمت ویژگیها اضافه کرده بودم نیستن تو این صفحه (ایجاد ترکیبات )

 

 

post-6546-14373020701281_thumb.png post-6546-14373020700022_thumb.pngpost-6546-14373020701281_thumb.pngpost-6546-14373020701281_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.

فکر کنم دلیلش این باشه که شما ویژگی ها را در این مسیر وارد کردین .

گاتالوگ》 ویژگی ها

شما برای اینکه بتونید در بخش ایجاد ترکیبات ویژگی مورد نظرتون را مشاهده کنید باید اونو در این مسیر تعریف کنید و مقدار براش تعریف کنید

کاتالوگ 》 مشخصه ها

 

امیدوارم مشکلتون حل بشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.

فکر کنم دلیلش این باشه که شما ویژگی ها را در این مسیر وارد کردین .

گاتالوگ》 ویژگی ها

شما برای اینکه بتونید در بخش ایجاد ترکیبات ویژگی مورد نظرتون را مشاهده کنید باید اونو در این مسیر تعریف کنید و مقدار براش تعریف کنید

کاتالوگ 》 مشخصه ها

 

امیدوارم مشکلتون حل بشه.

ممنون از راهنمایی تون. حل شد ولی در تعداد رنگ ها رنگ های موجود خیلی کم است

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خواهش میکنم [sMILING FACE WITH SMILING EYES]

در مورد تعداد رنگ ها هم باید بگم این تعداد محدود نیست و شما خودتون هر تعداد رنگ که بخواهید میتونید اضافه کنید . در همون بخش مشخصه ها کافیه افزودن مقادیر را بزنید و سپس رنگ را انتخاب کنید و در انتهای برگه نام رنگ و طیف آن را انتخاب کنید . پست اول را که دوباره مطالعه کنید توضیح دادم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month later...

اشکلال در قسمت ترکیبات برنامه پرستاشاپ

در زمانی که واحد پول پیش فرض بر روی دلار تنظیم شده باشد و مشتری با واحد پول ریال خرید کند:

محصولاتی که از ترکیبات استفاده می کنند، در صفحه آن محصول، وقتی مشتری ترکیب محصول را عوض می کند، قیمت محصول بر اساس واحد پول پیش فرض نمایش داده میشود (البته در تعریف ترکیبات به مبلغ اصلی کالا اضافه می شود) یعنی اگر قیمت محصول ۱۰۰ دلار باشد و نرخ برابری هر دلار ۳۰٫۰۰۰ ریال باشد، قیمت محصول ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال نمایش داده می شود، حال اگر یک ترکیب از محصول با ۵۰ دلار بیشتر از قیمت اصلی را انتخاب کنید آنگاه قیمت محصول را در صفحه محصول (که در حال نمایش به ریال باشد) ۳٫۰۰۰٫۰۵۰ ریال نمایش داده می شود.

اما در سبد خرید هم درست محاسبه و هم درست نمایش داده میشود.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست گرامی farhad1257

 

من دقیقاً این مشکل رو بررسی نکردم اما یه سری اختلالات وجود داره که اونم به این دلیل هست مدیران سایت در حین وارد کردن ترکیب و مقدار ترکیب مقدار url رو وارد نمیکنن و یا به صورت انگلیسی وارد نمیکنن این قضیه باعث میشه ترکیبات درست شناسائی نشه و ترکیبات با اختلالات کار کنه

 

برای ترکیبات و مقدار ترکیب های خود مقدار url رو به صورت انگلیسی وارد کنید و دوباره تست کنید، برای کارکرد صحیح ترکیبات وارد کردن url به صورت انگلیسی الزامی است

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من فکر میکنم این مشکل نه فقط مخصوص ریال و دلار باشد بلکه اگر هر فروشگاهی از دو واحد پول استفاده کند این مشکل را دارد.

-در بخش کاربری در صفحه محصول- قیمت ترکیب محصول را از دیتابیس واحد پول پیش فرض فراخوانی میکند و نمایش می دهد،( همانطوری که در قسمت "تاثیر بر قیمت" مشخص می شود) در صورتی که باید از واحد پول انتخابی توسط کاربر نمایش دهد.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk


اگر قیمت یک محصول ۱۰۰ دلار باشد و یکی از ترکیباتش ۵ دلار بیشتر از قیمت محصول اصلی باشد

اگر یک بازدید کننده واحد پول را در سایت بر اساس واحد پول دیگری به غیر از دلار قرار دهد ( مثلا پوند)

آنگاه وقتی بازدید کننده صفحه محصول را باز کند و آن ترکیب را انتخاب کند، پرستاشاپ قیمت محصول را ۱۰۵ پوند نمایش میدهد در صورتی که باید ۱۰۵ دلار را با نرخ تبدیل ارز محاسبه و سپس نمایش دهد.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام مجدد

 

دوست عزیز farhad1257

 

در پرستا شاپ نسخه 1.6.0.6 فارسی تست کردم و این مشکل رو مشاهده کردم اما در پرستا شاپ نسخه 1.6.0.11 اصلی تست کردم و این مشکل مشاهده نشد و درست کار کرد

 

اگر تونستید تو نسخه 1.6.0.6 اصلی تست کنید ببینید این مشکل وجود داره یا خیر

لینک دانلود نسخه اصلی: https://www.prestashop.com/download/old/prestashop_1.6.0.6.zip

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month later...

سلام دوستان.

من به امید خدا در حال راه اندازی یه فروشگاه هستم. دارم کارای اولیش رو انجام میدم و میخواستم یه همچین چیزی داشته باشم که توی "ترکیب ها" مثلا:

 

یه radio button داشته باشم برای "رنگ صفحه ساعت" که رنگ هاش لیست شده باشه و کاربر رنگی که برای صفحه ساعتش مد نظر داره انتخاب کنه.

 

یه radio button داشته باشم برای "رنگ بند ساعت" که رنگ هاش لیست شده باشه و کاربر رنگی که برای بند ساعتش مد نظر داره انتخاب کنه.

 

و مثلا یه radio button هم داشته باشم برای "رنگ قاب ساعت" که رنگ هاش لیست شده باشه و کاربر رنگی که برای قاب ساعتش مد نظر داره انتخاب کنه.

 

و بعد که این سه تا رو بصورت مجزا انتخاب کرد، سفارش رو ثبت کنه و...

 

اما الآن دیدم که گویا این امکان نیست که بشه اینا رو بصورت مجزا لیست کرد که قابل انتخاب باشهhttp://forum.shopkeeper.ir/images/smilies/106.gif.

یعنی باید بیام خودم ترکیبشون رو مشخص کنم (که اتوماتیک هم میشه انجامش داد) که "بند قهوه ای، قاب استیل و صفحه سفید" و گزینه های قابل ساختِ دیگه...http://forum.shopkeeper.ir/images/smilies/2.gif

 

خواستم ببینم تنها راهش اینه که همین راه دوم رو برم ؟ یا اینکه راهی برای اجرائی کردن راه اول که مدنظرم هست وجود داره که من پیدا نکردم ؟

 

تشکر...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام . امیدوارم که یک فروشگاه پر برکت داشته باشید .

من راه حل اجرایی در پرستا را با مثال میگم .

رنگ های موجود برای بند : قرمز ، سفید ، مشکی

رنگ های موجود برای صفحه : طلایی ، نقره ای

رنگ های موجود برای قاب : آبی ، سبز ، زرد

خب شما به بخش مشخصه ها میرید و سه ویژگی با نام های

1. رنگ صفحه ساعت

2. رنگ قاب ساعت

3. رنگ بند ساعت

 

ایجاد میکنید .

 

حالا در همون بخش مشخصه ها افزودن مقادیر را میزنی و برای مشخصه " رنگ قاب ساعت " سه مقدار آبی ، زرد ، سبز را ایجاد میکنید و برای رنگ صفحه و بند هم مقدار های خودشون را .

حالا به صفحه تعریف کالا میرید و دکمه ایجاد ترکیبات را میزنید .

از سمت راست با نگه داشتن کنترل مقادیر موجود در بخش های رنگ قاب ، رنگ بند ، رنگ صفحه را همگی را انتخاب میکنید و دکمه افزودن را میزنید . خب حالا کافیه ایجاد ترکیبات را بزنید و تموم . حالا با رفتن به صفحه کالا مبیبینید که مشتری میتونه هر گزینه را انتخاب کنه .

ولی این کار برای وقتی هست که شما خودتون تولید کننده هستین و میتونید هر ترکیب دلخواهی را تولید کنید و بفروشید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی ممنون mehranjo بزرگوار. با راهنمایی شما حل شد...

 

فقط سوال دیگه ای که برام پیش اومد اینه که اگر بخوام مثلا یه ترکیبی اصلا قابل ساختن و در دسترس نباشه باید چیکار کنم؟

ببینید، بنده میخوام فروشگاه ساعت مچی داشته باشم و چیزهایی که میخوام توی "ترکیب ها" بیارم شامل رنگ صفحه، رنگ قاب و رنگ بند ساعت هست که کاربر میتونه بر اساس عکس هایی که گذوشتم و رنگ های موجود که توی "ترکیب ها" براش گذوشتم، رنگ مورد نظرش رو بچینه و خرید کنه. مثلا ساعتی که "بند قهوه ای، قاب طلائی و صفحه مشکی" داره رو انتخاب و خرید کنه.

اما خب، یه مدلی ممکنه اصلا اون رنگ صفحه ی مثلا مشکی رو برای رنگ بند سفید موجود نداشته باشه اصلا و فقط رنگ صفحه ی مشکیش برای بند مشکی رنگ قابل دسترس باشه. الآن که بصورت تست این ترکیب ها رو دارم میسازم وقتی همچین موردی انتخاب بشه، پیغام میده که همچین ترکیبی موجود نیست براش و کاربر نمیتونه به سبد خریدش اضافه کنه اون رنگ رو که کاملا هم درست هست. اما میخواستم بدونم راهی نیست که اصلا ترکیب رنگ های غیر موجود نمایش داده نشه ؟ یعنی وقتی مثلا کاربر رنگ بند مشکی رو انتخاب کرد، رنگ صفحه ای که برای اون رنگِ بند موجود نیست از صفحه حذف شه ؟

 

و ممنون میشم اگر براتون مقدور هست توی این یکی تاپیک هم راهنماییم کنید:

http://ipresta.ir/forum/t7311-%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D9%87%D8%8C-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%D8%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%9F

 

تشکر...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چرا که نشه !!!

شما الان اگه به صفحه ویرایش کالاتون بخش ترکیباتش برید تمام ترکیب های ایجاد شده ا میبینید و اگر هر کدوم از ترکیب ها وجود خارجی ندارند میتونید حذفشون کنید .

 

اگر هم تعداد ترکیبات کالا زیاد نیستند که میتونید ترکیبات را طوری تولید کنید که کاربر نخواد تک تک گزینه ها را انتخاب کنه بلکه وقتی به صفحه کالا میره مثلا فقط با این سه گزینه روبرو بشه :

 

انتخاب رنگبندی :

1.صفحه سفید -قاب مشکی - بند طلایی

2.صفحه سفید -قاب طلایی - بند زرد

3.صفحه طلایی-قاب نقره ای- بند مشکی

 

به نظر من این روش مزیتاش برای شما بیشتر هست . چون اینطور که فهمیدم شما که امکان تولید ساعت با تمام این رنگ بندی ها را ندارید بلکه مثلا 6 رنگ بندی مختلف از یک ساعت را دارید . و خریداد هم راحت تر متوجه میشه چه چیزهایی موجود هست .

 

در مورد اون ناپیکی هم که گفتین admin عزیز کامل توضیح را داده بودن خدمتتون .

موفق باشید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

سلام . اگه منظورتون توی صفحه خود محصول هست . این امکان توی پرستا نیست . تنها با یک تغییر خیلی کوچیک میشه برای گزینه هایی که به صورت لیست باز شونده انتخاب شدن این ویژگی رو فعالا کرد ولی برای گزینه های رنگ یا رادیویی تا جایی که من دنبالش بودم راهی هنوز نیست .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این امکان وجود داره ما دو نوع قیمت برای یک محصول مشخص کنیم

یعنی یک قیمت به عنوان قیمت واحد بدون ترکیبات که امکان خرید وجود نداشته باشه

و یک قیمت با ترکیبات که امکان خرید وجود داشته باشه.

درضمن قیمت واحد تو صفحه اصلی نشون بده

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نمیدونم منظورتون رو درست متوجه شدم یا نه ولی وقتی شما کالایی را دارین تعریف میکنید در تب قیمت هاش فیلدی هست بنام قیمت واحد به ازای هر ....

که در واقع برای مواردی استفاده میشه که محصولی بسته ای فروش میره ولی شما میخواید قیمت تکی اون را هم مشتری فقط ببینه . که این قیمت واحد را در تب ترکیبات هم میشه برای هر ترکیب جداگانه تعریف کرد

البته این عدد به صورت پیش فرض فقط در صفحه محصول نمایش داده میشه و در صفحه اصلی اطلاعی ندارم با ویرایش قالب شدنی هست یا نه .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 months later...

سلام دوستان

مطالب بالا رو خوندم و خیلی ممنون

شرایط را در نظر بگیرید که مشتری یک ترکیب را خرید می کند و دیگر موجود نیست.

۱. آیا می توان کاری کرد که مثلا رنگ غیر فعال شود !؟ اگر بله آیا در خصوص ترکیبات دو لایه هم می شود !؟

۲. اگر تمام ترکیبات فروش رفت در صفحه اصلی برچسب اتمام موجودی بخورد !؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان

مطالب بالا رو خوندم و خیلی ممنون

شرایط را در نظر بگیرید که مشتری یک ترکیب را خرید می کند و دیگر موجود نیست.

۱. آیا می توان کاری کرد که مثلا رنگ غیر فعال شود !؟ اگر بله آیا در خصوص ترکیبات دو لایه هم می شود !؟

۲. اگر تمام ترکیبات فروش رفت در صفحه اصلی برچسب اتمام موجودی بخورد !؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام میخواستم ببینم میشه در یک صفحه چند رنگ از محصول گذاشت و برای هر رنگ بصورت جداگانه فیلد گذاشت.
مثال:
خودکار سبز - تعداد - بسته بندی
خودکار آبی - تعداد - بسته بندی
خودکار قرمز - تعداد - بسته بندی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ترکیبات ناموجود غیر قابل خرید میشن ولی فعال میمونن

اگر همه ترکیبات تمام شود محصول غیر قابل خرید می شود

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام میخواستم ببینم میشه در یک صفحه چند رنگ از محصول گذاشت و برای هر رنگ بصورت جداگانه فیلد گذاشت.

مثال:

خودکار سبز - تعداد - بسته بندی

خودکار آبی - تعداد - بسته بندی

خودکار قرمز - تعداد - بسته بندی

تاپیک رو مطالعه کنید و در انجمن جستجن کنید. ممکن است

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 months later...

سلام

من تو قسمت ترکیب ها یه مشکلی دارم

می خوام دو ترکیب به این صورت داشته باشم:
رنگ: طلایی + گارانتی: 7 ماهه
رنگ:مشکی+گارانتی:18 ماهه

رنگ و گارانتی هر کدام دو خصوصیت جدا و مجزا هستند. در قسمت ترکیب محصول ، این ترکیب ها رو ایجاد کردم ولی کار نمیکنه

لینک صفحه محصول:
http://btizdesign.ir/index.php?id_product=12&controller=product

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...