رفتن به مطلب

مشکل بهم ریختگی در صفحه مدیریت پس از نصب فروشگاه ساز


پست های پیشنهاد شده

ابتدا سلام دارم خدمت تمام دوستان و دست اندرکاران زحمتکش این انجمن

چند روزی هست که درگیر نصب فروشگاه هستم و امروز به این نتیجه رسیدم که ورژن 1.5 (جدیدترین نسخش )رو نصب کنم. این کار رو کردم اما بعد از نصب وارد قسمت مدیریت شدم متوجه شدم قسمت منوها و بالاتر یکم مشکل دارند. به طوری که همونطور که در تصویر زیر مشخص هست به علت وجود یک کادر امکان کلیک روی منوهای بومی سازی تا آمارها نمی باشد. مثل اینکه یک کادر روش باشه. همچنین بالا روی لینک skip tutorial که کلیک می کنم کار انجام نمیشه . یک نیم دایره هم در بالای کارد هست که متاسفانه بقیش نیفتاده. نمودارها رو هم در صفحه اصلی مدیریت نشون نمیده . نمی دونم مشکل از کجاست . اگر امکان داره دوستان راهنمایی کنند.

با تشکر

راستی یک چیز دیگه اونم اینکه در ورژن 1.6 در قسمت مدیریت یک قستی بود که داده های تستی قسمت ها و آمارها که در اول راه اندازی شده بود رو از کار مینداخت . در ورژن 1.5 اون لینک کجاست؟

 

post-6948-14373020712062_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان اگر امکان داره کمک کنند و اگر راهی جز نصب دوباره نداره لطفاً یک نسخه بدون مشکل معرفی کنند تا نصب کنم. در ضمن الان چک کردم دیدم در قسمت محصولات وقتی می خوای محصول جدید اضافه کنیم قسمت نام اون غیرفعال هست و نمیشه چیزی داخلش وارد کرد. همچنین وقتی روی قسمت تعداد اون محصول کلیک می کنیم که تعداد محصول رو وارد کنیم باز هم همون قسمت مشخصات میاد.

نسخه 1.5 رو هم از این لینک گرفتم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوست عزیز نسخه مشکلی نداره . یا درست به هاستتون انتقال ندادید یا نصب شما درست انجام نشده و یا محدودیتی در هاستتون دارید.

بهترین کار نصب مجدد هست

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با کروم و اکسپلورر هم همین مشکل هست.

نسخه 1.6 رو نصب کردم ولی قالب رایگانی برای اول کار پیدا نکردم. جایی هم خوندم که ماژول های موجود ممکنه روی 1.6 کار نکنه. برای همین گفتم اول از 1.5 شروع کنم. نسخه 1.6 خیلی بهتر بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوباره هم نصب شد ولی بازهم مشکل پابرجاست. در ضمن اینم رو هم بگن ورژن 1.6 بدون مشکلی قبلاً نصب شده (هاست ساپورت می کرده)‌ و درست کار می کرد ولی 1.5 نه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نمیدونم چه اصراری بر نصب نسخه 1.5 دارید اما در هر صورت اگر صفحه مدیریتتون بهم ریخته ست دوباره نصب رو انجام بدین (آخرین نسخه 1.5 انجمن رو دانلود کنید)

اما توصیه من به شما اینه که نسخه 1.6 رو نصب کنید (قالب رایگان هم برای این نسخه موجوده اگر سرچ کنید!)

توابع مورد نیاز هاست رو هم در نسخه 1.5 موقع نصب بهتون نشون میده اگر هم جستجو کنید قبلا لیستی از موارد مورد نیاز برای هاست رو در تاپیکی دیگه توضیح دادیم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب چرا از 1.6 استفاده نمیکنید؟! . الان شاید بخاطر دوتا قالب رایگان نسخه 1.5با اون شروع کنید ولی قول میدم بعدش پشیمون میشید و مجبورید ارتقا بدین و دردسرای خودش و بازم مجبورید بیاید سراغ قالب های پرستا 1.6 . من که شدیدا توصیه میکنم 1.6 را امتحان کنید . چون اگه قرار بود 1.5 از 1.6 بهتر باشه هیچوقت نسخه 1.6 تولید نمیشد .

من که به عنوان یکی از کاربران پرستاشاپ پیشنهاد میدم کار را با 1.6 شروع کنید و فوقش کار را با قالب پیشفرض شروع کنید یا دوقالب رایگانی که بهمن گذاشتن و بعدا هم که به کارتون مطمین شدین قالب دلخواهتون را بخرید.


راستی ماژول هایی که برای راه اندازی یک فروشگاه نیاز هستند الان اکثرا روی 1.6 بدون مشکل کار میکنند . و ماژول هایی هم که از این به بعد تولید میشند مطمینا برای 1.6 هستند و به مرور 1.5 هم مثل 1.4 حذف خواهد شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از راهنمایی های شما

در این که 1.6 بهتره شکی نیست . اول هم 1.6 رو نصب کردم. واقعا محیط مدیریتش عالی بود. فقط می ترسیدم یکسری ماژول های مثل درگاه بانک ملت که زدید برای 1.4 و 1.5 هست روش کار نکنه. قالب های رایگان 1.6 رو هم ندیدم . ولی سرچ می کنم. ولی اگر لینکش رو بذارید ممنون می شم. چون خودم خیلی دنبالش می گشتم.

پی نوشت :

Admin عزیز لطف کنن پست های اضافی که دادم رو در صورت نیاز پاک کنند.

با تشکر

لینک یکیش رو پیدا کردم میذارم برای بقیه دوستان :

http://ipresta.ir/forum/t6533-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-2015

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...