رفتن به مطلب

عدم ثبت نقد و بررسی در مورد کالا


پست های پیشنهاد شده

با سلام

1-موقعی که کاربری در مورد کالایی نظر ثبت میکند پیغام میدهد کهنظر جدید

نقد و بررسی شما ثبت شد و بعد از تایید مدیران نمایش داده خواهد شد

باید کجا تایید کنم و یا آیا امکان دارد بدون تایید مدیران نظرات نمایش داده شود؟

 

 

2-هنگامی که مشتریان پیغام میگذارند(مثلا توضیحات هنگام خرید) من جواب انها را همان جا مینویسیم و ارسال میکنم ولی برای انها ارسال نمیشود.لطفا راهنمایی بفرمایید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جواب 1 ماژول نظرات یا نظرات محصول هست

سوال 2 رو واضح تر بگین، مشتری هنگام خرید نظر می گذاره یا از فرم تماس نظر می ده؟

اگر هنگام خرید هست که پاسخ نمی شه داد، فقط برای اطلاع هست، تا جایی که من اطلاع دارم، ولی زمانی که از فرم تماس نظر می ده می تونین پاسخ بدین و بهش می رسه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...