رفتن به مطلب

مشکل در نصب کد نماد


samanfm

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

من درخواست نماد داده بودم برای سایتم با آدرس example.ir/test7859  (زیردامنه دارد). خلاصه مراحل طی شده و الان کد رو دادن که نصب کنم. ماژول نماد رو از تاپیک ها برداشتم و نصب کردم ضمن اینکه رو قالب از قبل بود. ماژول رو نصب کردم و فایل eNamadLogo.htm   رو ابتدا در روت اصلی example.ir ریختم و درون ماژول همانطور که راهنما گفته بود سفید نشان داده شد اما توسط سایت اینماد که امتحان کردم تایید نشد. فکر کردم شاید چون من ساب دومین دارم مشکل ایجاد کرده رفتم فایل رو در ساب دومین کپی کردم و در tpl ماژول آدرس رو از src="/eNamadLogo.htm" به src="/test7859/eNamadLogo.htm" تغییر دادم فایل رو پیدا کرد  اما باز هم توسط سایت اینماد که امتحان کردم تایید نشد. هر کاری می کنم این "خطا در نصب کد" رو نشون میده. کسی میتونه کمک کنه؟

 

مرسی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

کد من تایید شد و سایت اینماد تایید نهایی را کرد اما در ماژول نماد در سایت لوگوی نماد نشان داده نشده و لوگوی سایت خودم دیده میشه در ماژول که روش کلیک می کنم باز بر می گرده به سایتم... تصاویر ضمیمه شده است. کسی میدونه چرا اینطوری شده؟

آدرس سایت : princep.ir/test7859

مرسی

post-7736-0-50218500-1439888848_thumb.png

post-7736-0-84138000-1439888875_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

من فایا رو در همان روت پرستا قرار دادم اگر قرار نداده بودم که توسط خود سایت اینماد تایید نمی شد!! ماژول و فایل مطابق آموزش انجمن قرار داده شده است. من اصلا نمی دونم این چیه نشون میده؟؟؟ تو iframe چرا داره این بخش از سایت خودم رو نشوون میده؟!!

دوستان لطفا اگر کسی می دونه راهنمایی کنه.

مرسی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من همه چیز را بررسی کردم درست بود. با این حال برای اطمینان ماژول نماد رو حذف کردم و دوباره نصب کردم بدون اینکه در سورس ماژول دستکاری کنم. حال فایل eNamadLogo.htm رو همانط.ر که گفتید داخل www.princep.ir/test7859 کپی کردم. حالا که در داخل ماژوا اینماد خطای Not found می دهد. نمی دونم واقعا مشکل از کجاست؟!!! لطفا دوستان اگر امکانش هست کمک کنند.

مرسی

آدرس : www.princep.ir/test7859

post-7736-0-46421400-1440225057_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...