رفتن به مطلب

سیستم امتیازدهی و اعتبار سپرده آنلاین


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت برنامه نویسان و مدیران و کاربران حرفه ای سیستم پرستاشاپ فارسی و بومی


با توجه به نیاز فروشگاه سازانی همچون بنده به امکانات زیر لطفا در سال پیشرو نسبت به فراهم نمودن بستر کار اقدام فرمائید.


1-   ماژول حمل و نقل (سراسری: یعنی با توجه به وزن و سرعت عمل حمل و نقل و دسترسی ساده یکی از گزینه های پیک موتوری ، اتوبوسرانی داخلی ، اتوبوسرانی برون شهری ، سواری آژانس ها و جاده ای ، هواپیمایی ، راه آهن ، پست پیشتاز و سفارشی دولتی ، باربری ها ، تیپاکس ، ...یکی را انتخاب کند) هدف از طراحی این ماژول کاهش قابل توجه هزینه های حمل و نقل و یکپارچه سازی فرایند حمل و نقل و انتخاب توسط مشتری و دسترسی ساده و سریع به کالاهای حمل و نقل شده در سراسر ایران عزیزمان می‌باشد .البته پروژه یکپارچه سازی و مجتمع سازی چندین ماژو کار بزرگی می‌باشد


2-   ماژول پیامکی (اطلاع رسانی از وضعیت کلیه مراحل سفارشات ، ارتباط با وسیله نقلیه حمل و نقلی و اطلاع رسانی موقعیت مکانی آن با استفاده از سیستم چی پی اس ، اطلاعات رسانی از نحوه دریافت و هزینه حمل و نقل پس کرایه و نشانی و تلفن های مرکز دریافت حضوری در شهر مقصد ، اطلاع رسانی از تغییرات سایت بصورت خبرنامه ، دریافت دریافت صحیح و سالم کالا توسط مشتری و ثبت در پایگاه داده فروشگاه آنلاین ، امکان دریافت سفارشات از طریق پیامک و انتقال به گوشی مدیر فروشگاه ، ...)


3-   ماژول تعریف درصد تخفیف حجمی(NT Reduction, easy and fast massive discount          Module) ، نقدی ، همکاری(Multi-prices & reductions     Module) ماژول فروش ترویجی (Promotions and quantity discount       Module)


4-   ماژول فروش اقساطی کالا (دریافت چک معتبر Partial Payment / Credit / Installment          Module)


5-   ماژول فروش فایل بصورت تماماً محافظت شده


6-    ماژول پیشرفته کوپن تخفیف Coupons/discount vouchers که بسته به وفاداری مشتری از طریق ارائه کوپن های تخفیف در خریدهای آینده یک سیستم امتیازگیری را فراهم می سازد و به محض رسیدن مشتری به امتیاز مشخص ، سیستم خودکار مبلغی را به ازای همان امتیاز در حساب وی منظور می کند. البته این ماژول در کنار ماژول اعتبار بهتراست نصب و راه اندازی شود .


7-   ماژول پیشرفته ملاحظه بلادرنگ قیمت ها با انتخاب مشخصه های کالا (از قبیل رنگ ، نوع کالا ، مدل ، تولیدکننده یا دیگر مشخصه های تعریفی ) Advanced configurator product        Module


8-   ماژول قیمت گیری و میل نهایی خرج کرد یک محصول خاص از طرف خود مشتری (Custom price)


9-   ماژول مخفی کردن قیمت ها برای تنها اعضاء ثبت نام شده Price hide pro


در آخر استفاده از آژانس توسعه ماژول در سایت رسمی پرستا کمک بزرگی برای بومی سازی ماژولها می کند. البته کلیه ماژولهای ذکر شده بالا پولی هستند و نسخه انگلیسی آن‌ها باید خریداری و سپس اقدام به ترجمه و بومی سازی برای ایران کرد. با آشنایی کمی با زبان PHP و یکسری ترفند از عهده این کار برمی آیید. 


لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...

کسی نیست به بنده جواب بدهد . برنامه نویسان کجایند؟ ماژولهایی که نیاز واقعی فروشگاه داران ما را شکل می دهند و صرفه جویی های هزینه ای کلانی از این طریق برای آنها به ارمغان می آید . 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...