رفتن به مطلب

قالب پارمیس پرستاشاپ


پست های پیشنهاد شده

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/cover.jpg

قالب پارمیس پرستاشاپ، قالبی ایرانی فراتر از انتظار، فول امکانات و واکنش گرا (ریسپانسیو)

فکر همه جا را کرده ایم! چه چیزهایی از یک قالب نیاز دارید؟ تمامی امکاناتی که برای یک فروشگاه حرفه ای نیاز دارید اینجاست. قالبی با ماژول های اختصاصی و کاربردی فراوان که شما را در راه اندازی یک فروشگاه پیشرفته یاری میکنند. نکته مهمی که باید مد نظر قرار گیرد این است که ظاهر یک سایت بویژه یک فروشگاه اینترنتی تاثیر بسیار زیادی در اعتماد مشتریان و افزایش فروش آن دارد.

با توجه به امکانات این قالب، میتوانید از آن برای راه اندازی هر نوع فروشگاهی همچون: محصولات دیجیتالی، کامپیوتری، لباس، کیف و کفش، محصولات مجازی، خوراکی، محصولات ورزشی، مبلمان، لوازم اداری، محصولات خاص وارداتی، قطعات خودرو، بازی و نرم افزار و ... استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا از مزیت ها و امکانات این قالب زیبا مطلع شوید.

 

تغییرات ظاهری قالب

پس از استقبال بی نظیر از قالب پانیذ پرستاشاپ و درخواست کاربران برای ارائه نسخه حرفه ای، این قالب نیز الهام گرفته از همان قالب بوده با این تفاوت که از لحاظ ساختار و امکانات به طور کامل با قالب قبلی متفاوت است. سئوی بهتر، ظاهری زیباتر و رابط کاربری و کاربردی ساده تر و جذاب تر برخی از تغییرات قالب پارمیس می باشد.

 

حساب کاربری کشویی

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/account.jpgمدیریت حساب کاربری برای دسترسی ساده تر کاربران سایت، به صورت کشویی طراحی شده تا هم برای ورود و ثبت نام و هم برای مدیریت حساب اعضا، کاربران از سردرگمی خارج شوند. در این قالب تمامی جوانب راحتی کاربران در نظر گرفته شده است.

 

بلوک اعتماد سازی مشتریان

یکی از وجوه تمایز فروشگاه های اینترنتی بزرگ نسبت به سایر فروشگاه ها، شرایط و خدمات ویژه ای است که برای مشتریان خود در نظر می گیرند. به طور مثال گذاشتن شماره تماس، ضمانت بازگشت وجه، حمل رایگان، پرداخت پس از تحویل کالا و ... . به همین منظور ماژولی با عنوان اعتماد مشتری پیشرفته در این قالب قرار دادیم تا به راحتی بتوانید این شرایط را به اطلاع کاربران خود همراه با تصویر و توضیحات آن برسانید.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/insurance.jpg

 

منوی افقی زیباتر و جذاب تر

منوی هر فروشگاه اینترنتی یکی از کلیدی ترین بخش های آن فروشگاه است در نتیجه ظاهر و ساختار منو برای یک فروشگاه اینترنتی بسیار حیاتی است. برای رفع این نیاز در قالب پارمیس منویی زیباتر طراحی شده تا علاوه بر سهولت دسترسی، کاربران سایت شما از دیدن منوها و دسته بندی ها لذت ببرند که نتیجه آن بالا رفتن زمان گشت و گذار کاربران در سایت شماست.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/menu.jpg

 

جستجوی بزرگتر، زیباتر و همراه با تصویر!

بی شک مهم ترین بخش از یک فروشگاه اینترنتی، بخش جستجوی محصولات آن است. پس هرچه دسترسی به جستجو ساده تر بوده و امکانات آن بیشتر باشد احتمال فروش بیشتر خواهد بود. در قالب پارمیس این نیاز نیز برطرف گردیده است. در این قالب نه تنها بخش جستجو بزرگ تر و تمام صفحه است، بلکه نتیاج آن بصورت آنی و همراه با تصویر آن کالا نمایش داده می شود! چه چیزی بهتر از این می خواهید؟

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/search.jpg

 

بخش دسترسی سریع

مهم ترین بخش های سایت خود همچون دسته بندی های مهم، لینک های مهم و ... را در بهترین نقطه سایت یعنی زیر بخش جستجو همراه با آیکون نمایش دهید. آیکون های بزرگ با ظاهری فوق العاده زیبا که باعث جذب کاربران به بخش های هدف شما می شوند.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/quick-access.jpg

 

نماد اعتماد الکترونیکی + محتوای دلخواه

امروزه نماد اعتماد برای تمامی فروشگاه های اینترنتی الزامی است. جدای از آن، مشتریان سایت شما با مشاهده نماد اعتماد نفسی راحت کشیده و با اطمینان بیشتری خرید میکنند. یکی از بزرگترین معضلات کاربران پرستاشاپ نحوه درج نماد اعتماد در فروشگاه آن هاست. ما این کار را برای شما ساده کرده ایم و میتوانید با یک کلیک نماد اعتماد خود را فعال یا غیر فعال کنید. همچنین در کنار نماد اعتماد می توانید محتوای دلخواه خود همچون، معرفی یک محصول جدید، توضیحاتی در مورد فروشگاه، نحوه عملکرد فروشگاه، اطلاع رسانی اخبار و ... را در سایت درج کنید!

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/namad-editorial.jpg

 

بخش شمارنده معکوس تخفیف های ویژه (پیشنهاد ویژه)

حتما این بخش را در سایت های بزرگی همچون دیجی کالا، موزاندو و ... دیده اید؟ بخشی که در آن یک یا چند محصول با تخفیف ویژه نمایش داده می شوند و شمارنده آن زمان باقی مانده تا پایان تخفیف را نمایش می دهد. از نظر روانشناسی این موضوع بسیار در ذهن خریدارن تاثیر گذار است و در آن ها ایجاد هیجان می کند که نتیجه آن ترغیب بیشتر مراجعه کنندگان برای خرید از فروشگاه شماست! به تعداد دلخواه پیشنهاد ویژه ایجاد کنید و از فروش خود لذت ببرید.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/count-down.jpg

 

نمایش محصولات شاخه های دلخواه، محصولات جدید و محصولات پرطرفدار در صفحه اصلی با امکانات ویژه!

هر تعداد محصول، از هر شاخه ای که دوست دارید در صفحه اصلی خود به نمایش بگذارید. بخش محصولات شاخه های قالب پارمیس این امکان را به راحتی برای شما فراهم میکند که محصولات شاخه ها، محصولات جدید و محصولات پرفروش خود را در صفحه اصلی فروشگاه همراه با افکت های حرکتی و سازگاری کامل با حرکات لمسی دست (برای تبلت و موبایل) + جلوه های تصویری همچون نمایش تصویر دوم با قرار گیری موس و زوم شدن تصویر + تاریخ به روز رسانی محصول + امتیاز محصول از نظر کاربران (نمایش ستاره های محصول) + نمایش موجود یا نا موجود بودن + بنر دلخواه در کنار محصولات (دلخواه) به نمایش بگذارید.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/cat-products.jpg

 

سیستم مدیریت بنر پیشرفته

به تعداد دلخواه در مکان دلخواه خود بنر تبلیغاتی و کاربردی بگذارید. به راحتی می توانید بنرهای خود را گروه بندی کرده و آن ها را در جایگاه هایی همچون صفحه اصلی، میان محصولات شاخه های صفحه اصلی، ستون ها و ... نمایش دهید.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/banners.jpg

 

بخش جذاب پارالاکس (جدید)

شاید تا به حال وارد سایتی شده باشید که هنگام اسکرول کردن تصویر آن حرکت میکند اما محتوای روی عکس ثابت هستند! به این بخش اصلاحا پارالاکس (اختلاف منظر، انطباق) می گویند. وجود چنین بخشی در سایت باعث جلب توجه فراوان کاربران می شود همچنین زیبایی خاصی به فروشگاه شما می بخشد. در صورت تمایل در قالب پارمیس می توانید پس زمینه و متن دلخواه خود را در بخش پارالاکس بسادگی درج کنید.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/parallax.jpg

 

نمایش برندهای محصولات در سایت

بالای فوتر سایت بخشی تعبیه شده تا بتوانید برندهای محصولات خود را درج کنید. این کار باعث شده تا مشتریان شما به راحتی بتوانند محصولات یک برند خاص را جستجو کنند که افزایش اطمینان و فروش را بهمراه خواهد داشت.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/brands.jpg

 

فوتری زیباتر + امکانات بیشتر

فوتر سایت بخشی برای دسترسی ساده کاربران به بخش های مختلف سایت پس از مشاهده سایت و اسکرول کردن به پایین است. بنابر این درج امکانات و لینک های کاربردی و همچنین نام و نشان سایت می تواند در این امر مهم شما را یاری کند. خبرنامه بزرگتر + امکان درج آیکون شبکه های اجتماعی شما + عریض تر شدن بخش لینک های فوتر + کپی رایت سایت شما با لینک دلخواه (انتخابی) فوتر قالب پارمیس را تکمیل کرده است.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/footer.jpg

 

طراحی صفحه شاخه ها (دسته بندی ها) با ظاهری بهینه تر و شکیل تر

صفحه دسته بندی های قالب پارمیس پرستاشاپ بر اساس اصول روانشناسی طراحی شده تا کاربران هنگام گشت و گذار در شاخه های سایت شما احساس آرامش و راحتی کنند. تغییراتی همچون بزرگتر شدن تصویر شاخه ها برای جذابیت بیشتر، مخفی سازی توضیحات یک شاخه و نمایش آن به کاربر در صورت تمایل، تغییر در بخش زیر شاخه ها و تغییر شکل و شمایل این صفحه از جمله اساسی ترین تغییرات این بخش می باشند.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/category.jpg

 

تغییرات صفحه محصولات

در قالب پارمیس پرستاشاپ، صفحه محصولات دچار تغییر و تحول های فراوانی شده. تغییراتی مثل بزرگتر شدن تصویر محصولات، نمایش تاریخ به روز رسانی، نمایش امتیاز محصول، امکان دسته بندی کردن ویژگی ها، بخش نظرات بهبود یافته، بخش محصولات هم شاخه پیشرفته تر و تغییرات ظاهری این صفحه از جمله این تغییرات می باشند.

 

دسته بندی پیشرفته ویژگی ها

یکی از نیازهای فروشگاه های اینترنتی پیشرفته، امکان دسته بندی کردن ویژگی های محصولات آن هاست. ما این قابلیت را نیز در این قالب گنجانده ایم! خیلی ساده و راحت ویژگی های محصولات خود را دسته بندی کنید و به بهترین شکل ممکن آن را در صفحه محصول نمایش دهید.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/cat-features.jpg

 

تغییرات کاربردی حالت موبایل

امروزه با گسترش استفاده از سمارت فون ها و تبلت ها، نیاز به سازگاری سایت ها با این دستگاه ها بیش از پیش احساس می شود. تقریبا می توان گفت اکثر افراد این روزها یک گوشی هوشمند دارند. به خصوص خانم ها به میزان بیشتری تمایل به گشت و گذار در سایت ها با استفاده از تلفن همراه خود دارند. در قالب پارمیس این موضوع مد نظر قرار گرفته و تا حد امکان رابط کاربری برای موبایل ساده شده است. همچنین لینک هایی همچون حساب کاربری، سبد خرید، خروج از حساب و لینک صفحه تماس با ما هنگام مشاهده سایت با موبایل به صورت ثابت در پایین سایت قرار میگیرند تا کاربر را از اسکرول کردن به بالا بی نیاز کند.

http://ipresta.ir/img/cms/parmis/mobile-view.jpg

 

امکان تغییر رنگ بندی

باز هم همچون قالب پانیذ، می توانید از امکان تغییر رنگ هوشمند قالب استفاده کنید. کافی است چهار رنگ دلخواه به آن بدهید تا تمامی سایت شما به رنگ دلخواه تغییر یابد! همچنین رنگ بندی آبی پیش فرض نیز در قالب گنجانده شده تا هر زمان که خواستید دوباره تنظیمات رنگ را به حالت پیش فرض باز گردانید.

 

امکان مقایسه

در این قالب امکان مقایسه محصولات وجود دارد. به طوری که کاربران سایت شما میتوانید محصولات مد نظر خود را انتخاب کرده و با هم از نظر ویژگی ها و ... مقایسه کنند

 

انیمیشن های زیبا هنگام لود سایت + جلوه های ویژه با قرار گیری موس (جدید)

لود بخش های مختلف سایت هنگام اسکرول شدن سایت جلوه ای ویژه به سایت شما می بخشد. علاوه بر این ها در این قالب جلوه های ویژه ای هنگام قرار گیری موس روی آیکون ها، تصاویر و ... اعمال می شوند که جذابیت سایت را دو چندان میکند!

 

تنظیم تعداد ستون های قالب

دوست دارید قالب شما تک ستونه باشد؟ شاید هم بخواهید دو یا سه ستون در سایت خود داشته باشید؟ حتی میتوانید تعداد ستون ها را در هر صفحه به صورت مجزا مشخص کنید! به طور مثال صفحه اصلی شما تک ستونه و شاخه های شما دو ستونه باشد.

 

دموی قالب

دموی دوم قالب (رنگ بندی سال 2016)

سوالات پیش از خرید

لینک خرید قالب پارمیس از بازارچه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 277
  • Created
  • آخرین پاسخ

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

چند تا اشکال ریز هست :

1- محصولات هم شاخه رو بالای دسته بندی ویژگی ها قرار بدید و قیمت رو نشون بده و محصولات غیر موجود رو نشون نده

2- توی قسمت جستجو محصولات روبه صورت روی هم نمایش بده و عکس خود محصول رو نشون بده نه عکس های دیگه ای رو.  

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

مورد یک که ایراد نیست و سلیقه شماست. این موارد رو طراح تعیین میکنه. البته قطعا نظرات کاربران هم مفید خواهد بود ولی به عنوان پیشنهاد 

مورد دوم هم ، روی هم نشون دادن باز هم نظر شماست و سلیقه طراح متفاوت بوده ولی بخش دوم فکر نمیکنم مشکل داشته باشه. در جستجو عکس خود محصول نمایش داده خواهد شد و اگر شما در دمو چیزی به جز این میبینید به این دلیله که این اطلاعات و تصاویر صرفا برای دمو هستند و ممکنه واقعا ارتباطی به هم نداشته باشند.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...

با سلام

اگر تعدادی از ماژولها را قبلا خریده باشیم بازم تخفیف دارد

سرعت تو موبایل کمی بهینه بشه عالیه

چون اکثر کاربرا با موبایل وارد میشن مثلا من در بخش باز شدن شاخه ها دیدم سرعت خیلی کمه

لطفا زود یک قالب رو رها نکنید و به جای اینکه مدام قالب های گوناگون بیرون بدید به قالب رو مدام براش اپدیت بزارید

مثلا خود من تو یکسال دو بار قالب خریدم

چون دیگه اپدیتی براش ارئه نشد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متاسفانه سیاست تخفیف بازارچه متفاوت هست و به این صورت محاسبه نمیشه

در آپدیتی که تو همین هفته برای قالب ارائه میشه سرعت لود در موبایل بهینه تر میشه (بخش های غیر ضروری به جای مخفی شدن کلا لود نمی شوند)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آپدیت جدید قالب پارمیس پرستاشاپ ارائه شد. در این آپدیت:

  • اصلاح مشکل عدم تغییر رنگ کلیدهای بعدی و قبلی اسلایدشو با تغییر رنگ قالب
  • ایجکس شدن سبد خرید در حالت موبایل
  • اصلاح عکس های منوی افقی در تبلت
  • غیر فعال شدن پارالاکس در موبایل برای افزایش سرعت لود
  • رفع مشکل بهم ریختگی صفحه شاخه ها در صورت عدم وجود توضیح و تصویر
  • رفع مشکل عدم قرارگیری صحیح نوار ابزار موبایل روی برخی المان ها (در حالت موبایل)
  • رفع مشکل ریسپانسیوی صفحه اصلی قالب زمانی که قالب دارای دو یا سه ستون باشد
  • رفع مشکل ریسپانسیوی کلید خبرنامه در رزولوشن پایین
  • افزوده شدن کلید "بستن" برای باکس پاپ آپ سبد خرید
  • رفع مشکل ریسپانسیوی برخی عکس ها در مرورگر فایرفاکس
  • رفع مشکل چسبیدن تب آخر پیشنهاد شگفت انگیز در حالت موبایل
  • رفع مشکل در مرکز نبودن علامت + بلوک های ستون راست و چپ در حالت موبایل
  • اصلاح ترجمه عنوان ماژول محصولات هم شاخه
  • افزوده شدن آیکون اینستاگرام به بلوک شبکه های اجتماعی
  • افزوده شدن راهنمای آپدیت قالب

 

خریداران عزیز می توانند فایل جدید را از حساب کاربری خود در بازارچه دانلود کنند (راهنمای آپدیت قالب در فایل موجود است)

ممنون از پیشنهادات و گزارش هایی که دوستان ارسال کردند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

ضمن تشکر از دوستان بخاطر زحمات شون. من دوتا مشکل تو قالب پارمیس داشتم. میگم که ایشالا تو آبدیت های بعدی اصلاح شه

یکی اینکه وقتی فراموش کلمه عبور میزنی و آدرس ایمیل میدی برات ایمیل نمیاد.

دوم هم اینکه تو بخش سبد خرید که اون بالا نشون میده و روش وایمیسی اطلاعات سبد خرید نشون میده یک دکمه پرداخت داره که با تغییر رنگ قالب همچنان آبی هست.

ممنون از زحمات تون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

ضمن تشکر از دوستان بخاطر زحمات شون. من دوتا مشکل تو قالب پارمیس داشتم. میگم که ایشالا تو آبدیت های بعدی اصلاح شه

یکی اینکه وقتی فراموش کلمه عبور میزنی و آدرس ایمیل میدی برات ایمیل نمیاد.

دوم هم اینکه تو بخش سبد خرید که اون بالا نشون میده و روش وایمیسی اطلاعات سبد خرید نشون میده یک دکمه پرداخت داره که با تغییر رنگ قالب همچنان آبی هست.

ممنون از زحمات تون

 

عدم ارسال ایمیل مربوط به تنظیمات ایمیلتون هست و ارتباطی با قالب نداره. ایمیل فروشگاه رو روی دامنه خودتون تنظیم کنید. مثلا [email protected]

مشکل تغییر رنگ دکمه پرداخت رو بررسی میکنم

 

یه سوال دارم

چطور باید ویژگی ها رو دسته بندی کنم. نمی تونم این مورد پیدا کنم.

 

وارد مدیریت بشید سمت راست پایین منوها یه گزینه دارید به نام دسته بندی ویژگی ها از اون بخش میتونید دسته بندی کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من ویژگی هام دسته بندی کردم

اما تو تعریف ویژگی محصول هر دسته ای که انتخاب می کنم و اطلاعاتش وارد می کنم اما  فقط یک دسته ویژگی تو فروشگاه نشون میده و باید همه دسته بندی ها رو انتخاب کنم و همه ویژگی ها رو تعریف کنم که بتونم روی سایت همه رو ببینم.

آیا این مشکل طبیعی هست یا خیر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آپدیت جدید قالب پارمیس پرستاشاپ در تاریخ 27 آبان ماه 1394 منتشر شد:

  • رفع مشکل نمایش کلیدهای افزودن به سبد و مشاهده محصول هنگام نمایش صفحه شاخه ها در حالت لیستی
  • رفع مشکل ترجمه صفحه شاخه هنگامی که عکس و توضیح برای محصول وارد نشده باشد
  • رفع مشکل جابجا بودن گزینه های غیر فعال کردن پارالاکس و نماد اعتماد
  • رفع باگ ماژول جستجو همراه با عکس در نمایش اشتباه برخی تصاویر
  • رفع مشکل بهم ریختگی نمایش ستاره های محصول در رزولوشن موبایل و تبلت
  • رفع مشکل نمایش نامرتب تعداد محصولات موجود در سبد در رزولوشن موبایل
  • رفع بهم ریختگی صفحه سبد خرید در رزولوشن موبایل
  • رفع مشکل بهم ریختگی برخی کلیدهای مراحل پرداخت در سبد 5 مرحله ای
  • رفع مشکل استایل کلید روش های دیگر پرداخت در ماژول پرداخت با فیش بانکی
  • رفع مشکل بهم ریختگی کلیدهای ناوبری اسلایدشو زمانی که ماژول پیشنهاد شگفت انگیز غیر فعال باشد

 

خریداران محترم می توانند از بازارچه مجددا فایل قالب را دانلود کرده و طبق راهنما آپدیت را اعمال کنند

با تشکر از دوستانی که با انتقادها، پیشنهادها و گزارش هاشون ما رو در بهبود سیستم و قالب ها یاری میدن

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...

سلام. به طور کلی قالب خوبیه. من ازش راضی ام

فقط کاش اندازه فیلد جستجو تو صفحه خانگی کوچکتر می شد جاش اسلاید شوها بزرگتر می شد. الان من با تعویض رنگ قالب مشکل دارم. چون اون بخش جستجو خیلی به چشم میاد. اما به نسبت اسلایدشو خیلی کوچیکه و باید عکس ها برش بخوره.

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از پیشنهاد شما. توجه کنید که شما بخش دسترسی سریع رو بردید زیر اسلایدشو به همین خاطر بخش جستجو خیلی بزرگ دیده میشه

شاید در یکی دو آپدیت آینده گزینه ای برای کوچک کردن جستجو قرار بدم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون که نظرات می خونید و پاسخ می دید.

من یادم نمیاد دسترسی سریع جایی دست زده باشم.نمیدونم چطور جاش تغییر کرده.

لطفا راهنمایی کنید از کجا می تونم دسترسی سریع بیارم بالا زیر جستجو قرار بدم؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از بخش ماژول ها - جایگاه ها (موقعیت ها) - روی اجرای ویرایش زنده کلیک کنید، در صفحه باز شده بخش دسترسی سریع رو بیارید بالای اسلایدشو و ذخیره رو بزنید. حالا دوباره سایتتون رو مشاهده کنید میبینید که جایگاه دسترسی سریع سایتتون اصلاح شده و دیگه بخش جستجو اونقدرهام که فکر میکردید بزرگ دیده نمیشه :)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام یه سوال داشتم من قالب پارمیس را خریدم و روی تهران هاست هستم ولی خطای نداشتآیون لودر را میده هرچی به پشتیبانی میگم ولی اونا نصب نمیکنند. یک هاست خوب را معرفی کنید که بشه این قالب را روش نصب کرد 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من یه موردی برام پیش اومده.

توی قسمت محصولات جدید تو صفحه اصلی عکس محصولاتی که جدید اضافه میشه میره تو آخرین بخش جدید ترین ها (یعنی اگر فرض کنیم 12 تا عکس هست که تو 4 تا بخش نشون داده میشه. میره تو قسمت چهارم که این قسمت چهارم سمت راست هست) 

حالا بخش ها از سمت چپ نشون داده میشه. یعنی من هرچی محصول جدید اضافه میکنم بازم از محصولات قبلی نشون داده میشه و محصول جدیدم که تازه اضافه کردم نشون نمیده تو اون بخش اول.

نمیدونم تونستم منظورم برسونم یا نه.

بخش جدیدترین ها صفحاتش از چپ به راست نشون داده میشه اما محصولات میرن تو آخرین لایه که سمت راست هستن.

اما بخش پرفروش ترین ها عکس ها رو درست نشون میده اما تب های بالاش از راست به چپ هست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...