رفتن به مطلب

نحوه بازگشت کالا در پرستا


پست های پیشنهاد شده

سلام

1 - فرض کنید یه نفر از سایتم خرید کنه  و هزینه رو هم پرداخت و بعد محصول رو دریافت کنه حالا اگه بخواد محصول رو برگشت بده باید چجوری اینکارو انجام بده ؟ تو پروفایل کاربر که همین امکانی نیست .

 

2- باید تلفنی با مدیر سایت هماهنگ کنه  و مدیر هم در قسمت سفارشها ، وضعیت سفارش رو بازگشت وجه بزنه ؟ (روال کار اینجوریه ؟ )

 

3- اگه جواب سوال 2 بله هست .  من وضیعیت چند سفارش رو بازگشت وجه زدم (برای تست). آیا این سفارش ها  باید در منوی سفارش ها >> بازگشت کالا   دیده بشه ؟ اصلا بازگشت وجه همون  بازگشت کالا میشه 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در بخش کاتالوگ، کالاهای بازگشتی این گزینه رو فعال کنید

راهنمایی برای بازگشت کالا در سایتتون بنویسید

مشتریان میتونند در بخش جزئیات سفارش کالا رو انتخاب و بازگشت بزنند

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در بخش کاتالوگ، کالاهای بازگشتی این گزینه رو فعال کنید

راهنمایی برای بازگشت کالا در سایتتون بنویسید

مشتریان میتونند در بخش جزئیات سفارش کالا رو انتخاب و بازگشت بزنند

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

 کالاهای بازگشتی فعال هست البته از بخش سفارش ها - بازگشت کالا

در بخش جزئیات سفارش کالا،  بخشی برای بازگشت کالا  نیست که 

میشه عکس بزارید 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 8 months later...

سلام

وقت بخیر 

من یک کالا به مشتری فروخته بودم مشتری بنا به دلایلی آنرا مرجوع کرد

حالا می خواهم کالا را برگشت بزنم تو قسمت سفارش مشتری توی فیلد وضعیت گزینه ای بابت برگشت کالا یا سفارش ندارد فقط گزینه بازگشت وجه دارد البته من آنرا زدم ولی در کالاهای برگشتی هیچ کالایی ثبت نشده. آیا این کاری که انجام دادم درست است ؟ و اینکه کجا می توانم سابقه برگشت کالای این مشتری را ببینم؟ 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 months later...

بخش بازگشت کالا که برای کاربر فعال میشه رو میشهیه توضیحی کسی بده؟

اون فرمی که پر میکنهو مفرسته درخواست بازگشته؟ 

یا وقتی کالا رو ارسال کرد و ما هم اعلام کردیم که میتونیم پس بگیریم اونو میزنه؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

از منوی سفارش ها>>کالاهای برگشتی(بازگشت کالا)، فیلد "بازگشت فعال" را روی بله قرار داده و "مدت زمان اعتبار "برای برگشت را می تونید تنظیم و ذخیره کنید. و همچنین از این قسمت می تونید کالاهای برگشتی را مشاهده کنید.

با فعال کردن فیلد بازگشت کالا توسط شما، در حساب کاربری مشتری --> قسمت جزئیات و تاریخچه سفارشات، میتواند کالاهای مورد نظر را برگشت بزند.

یه گزینه به نام "کالاهای برگشتی شما" هم در حساب کاربری هست .که مشتری میتواند کالاهایی که برگشت داده و وضعیت آنها را مشاهده کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...