رفتن به مطلب

قالب دستچین


پست های پیشنهاد شده

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/main_cover.jpg
قطعا اگر فروشگاه پرستاشاپی دارید و دنبال قالبی مناسب برای آن هستید ، با وجود این همه تنوع و انتخاب دچار سردرگمی خواهید شد . سایت های بسیاری هستند که قالب های پرستاشاپ در ایران عرضه میکنند و جدا از مسئله کیفیت قالب ، عدم  اطمینان و اعتماد به پشتیبانی و مسائل بعد خرید ، ممکن است شما را در تنگنا قرار دهد .  سایت های بسیاری در ایران فعالیت میکنند که قالب های خارجی پرستاشاپ را به فروش می رسانند ، اما اکثر این سایت ها ، این قالب ها را به صورت غیرقانونی  ارائه میکنند و خود از ارائه پشتیبانی و حل مشکلات قالب هایی که میفروشند عاجز میباشند .  به عبارت ساده تر وقتی شما قالبی را از خود نویسنده و طراح آن خریداری نمیکنید و توسط واسطه اینکار را انجام میدهید و آن واسطه نیز به صورت قانونی اقدام به فروش قالب به شما ننماید ، شما نه تنها از دریافت آپدیت قالب ها محروم خواهید شد ، بلکه در آینده برای رفع مشکلات فروشگاه خود درمانده خواهید شد .

 

واردسازی اتوماتیک داده های نمونه در هنگام نصب قالب

قالب دستچین در هنگام نصب ، برای تمامی ماژول های همراه خود ، عکس و اطلاعات نمونه به صورت کاملا اتوماتیک ایجاد مینماید . بنابراین بعد از نصب قالب ، سایت شما دقیقا به مانند دموی آنلاین قالب خواهد بود و نیاز نیست تنظیمات اضافه تری انجام داده و یا وقت بیشتری بگذارید . نیاز نیست هیچ تلاشی برای شبیه کردن سایت خود به دموی قالب انجام دهید ، چون خود قالب اینکار را برای شما انجام خواهد داد . ما تضمین میکنیم که بعد از نصب قالب ، به جز دسته بندی ها و محصولات ، تمامی بخش های قالب دقیقا به مانند دموی آنلاین خواهد بود .

 
 
قالبی با طعم آی پرستا ، برای فروشگاه های بزرگ
http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/main_cover2.jpg
مطمئنا فروش کالا در اینترنت نیازمند تمهیدات بسیار بیشتری نسبت به فروش کالا در یک فروشگاه فیزیکی می باشد . فروشگاه  شما با دارا بودن ظاهری مدرن و شیک ، تصاویر و توضیحاتی با کیفیت و رابط کاربری ساده و روان ، مشتری بیشتری جذب خواهد کرد. از این رو  وجود یک قالب با امکانات و ظاهر مناسب و در عین حال ساده ، یکی از ضروریات فروشگاه های اینترنتی  برای رسیدن به موفقیت می باشد . تیم آی پرستا نماینده  شرکت پرستاشاپ در ایران  با بیش از 6 سال سابقه در بومی سازی با کیفیت  این اسکریپت  ، امروز قالبی را به شما معرفی میکند که با افتخار تماما توسط خود اعضای تیم طراحی شده است ، قالبی 100 درصد ایرانی ، سازگار با نسخه های بومی ، بهره مندی از آپدیت منظم و پشتیبانی با کیفیت که شما را از قالب های خارجی و خرید از سایت های نامطمئن بی نیاز خواهد کرد . ما در سال 94 قالب های موفقی چون الکترومارکت ، پارمیس و پرواز را منتشر کردیم  .بالای 100 فروشگاه موفق تنها با قالب الکترومارکت در سال 94 راه اندازی شد و بسیار مفتخریم که با پشتیبانی و ارائه آپدیت به صورت مستمر ، مشتریان خود را در جهت رسیدن به اهداف تجاری خود یاری می نماییم .
 

اگر به دنبال قالبی با امکانات و ماژول های مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود هستید ، اگر دوست دارید سایت شما با تمام دیوایس ها و دستگاه ها سازگار باشد ، اگر میخواهید از آخرین تکنولوژی ها برنامه نویسی و طراحی استفاده نماید و در عین حال سلیقه شما ، قالب های بزرگ و جاگیر و بدون روح و رنگ خارجی را نمی پذیرد و اگر در انتخاب خود به ایرانی بودن طراحی اهمیت خاصی میدهید ، قالب دستچین ، میتواند بهترین انتخاب شما در این زمینه باشد .

 
 
طراحی بی نظیر ، رابط کاربری ساده ، مورد پسند مشتریان ایرانی و سرعت لود بالا
 
وجه تمایز آی پرستا ، توجه کامل به سلیقه و فرهنگ مشتریان ایرانی  در طراحی قالب های خود می باشد . ما بر این عقیده هستیم که فرهنگ و سلیقه در هر کشوری تفاوت هایی دارد و این تفاوت ها باید در طراحی به کار گرفته شود . جدا از این مسئله که سادگی و زیبایی در تمامی فرهنگ ها مورد اقبال واقع می شود ، تیم ما همیشه سعی میکند تا علایق و عادت های کاربران را در طراحی های خود مد نظر قرار دهد . به همین دلیل است که مشتری ها با قالب های طراحی داخل بیشتر ارتباط برقرار میکنند و این میتواند برای فروشگاه شما مزیت بسیار بزرگی  برای رقابت و کسب سهم بیشتر بازار باشد . در طراحی قالب دستچین نه تنها زمان بسیار زیادی صرف شده ، بلکه از تجربیات  و پشنهادات دوستان و کارشناسان بسیاری استفاده کرده ایم تا قالبی تمام عیار با امکانات عالی و ماژول های مناسب در اختیار مشتریان ایرانی قرار دهیم . اصل مهم در طراحی این قالب  در مرحله اول زیبایی و سادگی و در مرحله دوم سازگاری قابل توجه با تلفن های هوشمند بوده است  و شما به وضوح این مسئله را مشاهده می نمایید . بکارگیری افکت های تصویری دلنشین در قالب به همراه رعایت اعتدال و حفظ  حال و هوای رسمی کار ، به شما این امکان را خواهد داد تا شخصیت رسمی و جذابیت بصری را با هم و در کنار هم تجربه نمایید و در عین حال از سرعت لود بسیار بالایی برخوردار خواهید شد .
 
 
  استفاده آسان و نهایت سادگی ، از رقبای خود پیشی بگیرید
http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/main_cover3.jpg
امروزه دغدغه هر مدیر فروشگاهی پیروز بیرون آمدن در رقابت سخت بین صدها فروشگاه موفق و بزرگ اینترنتی میباشد ، در هر زمینه ای صدها رقیب سرسخت قبل از شما فروشگاه خود را راه اندازی کرده اند و  اگر نتوانید رقابت کنید ، شکست سختی خواهید خورد . اولین عامل در جذب مشتری ، ظاهر و امکانات سایت شما می باشد . قالب دستچین این توان را دارد که با فروشگاه های بزرگ رقابت نماید ، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقیبان خود با یک قالب ایرانی هستید ، قالب دستچین میتوانید جزو انتخاب های اول شما باشد . مسلما تمام مدیران فروشگاه های اینترنتی ، افراد خبره یا با تجربه در زمینه  کار با قالب و امکانات همراه آن نیستند ، از این رو ما در طراحی امکانات قالب دستچین نهایت دقت را انجام داده ایم تا تمامی افراد ، جدا از هر رنج تجربه یا دانش بتوانند به سادگی  فروشگاه خود را مدیریت نمایند و تجربه لذت بخشی از کار با قالب و امکانات همراه آن کسب نمایند . تمامی ماژول ها و امکانات قالب در ساده ترین  و قابل فهم ترین حالت طراحی شده اند و جدا از اینکه شما فردی با تجربه یا مبتدی باشید ، خواهید توانست  در عرض چند ساعت بر کل قالب تسلط پیدا نمایید . علاوه بر آن راهنمای کامل و جامعی نیز همراه قالب وجود دارد که شما را در جهت آشنایی کامل با روش های مدیریت و کار با قالب  یاری خواهد کرد .
 
تجربه ای لذت بخش خرید با تلفن همراه
 
http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/main_cover4.jpg
تا به حال برای شما پیش آمده است تا بخواهید با تلفن همراه خود از یک سایتی خرید اینترنتی انجام دهید ؟  بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نه تنها ظاهر مناسبی در موبایل ندارند ، بلکه به کل ریسپانسیو نیز نیستند و مشتریان مجبور میشوند تا یا قید خرید را بزنند و یا با زحمت بسیاری خرید را به پایان برسانند که مسلما آخرین خرید آنها از سایت شما خواهد بود . ما در طراحی قالب دستچین برای موبایل از آخرین تکنولوژی های طراحی و برنامه نویسی استفاده کرده ایم  ، دقت و ظرافت نسخه موبایل قالب دستچین به حدی بالا می باشد که با افتخار اعلام میکنیم  تجربه خرید ساده و لذت بخشی که با قالب دستچین خواهید داشت حتی از بهترین قالب های کمپانی های معتبر خارجی نیز بیشتر خواهد بود ، به عبارت ساده تر قالب های خارجی در مقابل زیبایی و کارایی و مرتب بودن این قالب در موبایل سر تعظیم فرود خواهند آورد .  تجربه ای که در طراحی رابط بصری این قالب برای موبایل به دست آوردیم برای ما بسیار ارزشمند است ، ما امکانات و زیبایی و ظاهر یک اپلیکیشن را با مرورگر تقدیم شما می نماییم . در حقیقت شما با یک اپلیکیشن سایت را مرور میکنید نه با یک مرورگر ! مشتریان شما میتوانند به راحتی کامپیوتر ، با تلفن همراه خود از سایت شما خرید نمایند  و این برای یک فروشگاه امتیاز بسیار ارزشمندی خواهد بود .
 
علاوه بر ظاهر زیبا و سازگاری کامل با تلفن همراه ، کلیه بخش ها در تلفن همراه با لمس سازگاری کامل دارند ، از اسلایدر تا لیست محصولات  و منو  ، سبد خرید  و گردونه ها را میتوانید با لمس کردن و کشیدن کنترل نمایید . مشتریان شما میتوانند با لمس کردن اکثر بخش های قالب را کنترل کرده و بین صفحات و محصولات پیمایش داشته باشند و رنگبندی مرورگر موبایل مشتری با رنگبندی قالب هماهنگ خواهد بود و   این لذتی را برای  او ایجاد مینماید که باعث خواهد شد با سایت شما ارتباط عمیق تری برقرار نماید
 
هم اکنون تصویر زیر را با موبایل خود اسکن نمایید تا دموی قالب دستچین را در موبایل مشاهده کرده و کارایی و زیبایی آن را در عمل نظاره گر باشید :

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/qq.png
 
 
جدیدترین محصولات هر دسته بندی را به صورت مرتب  در صفحه اصلی به نمایش بگذارید
 
مشتری ها همیشه به دنبال  جدیدترین محصولات هستند . همیشه جدیدترین محصولات مشتری ها را ذوق زده می کند !  نمایش جدید ترین کالاهای هر دسته بندی در صفحه اصلی فروشگاه  میتواند در فروش هر چه بیشتر و جذب مشتری تاثیرگذار باشد . فروشگاه های بزرگ دنیا جدیدترین محصولات هر دسته بندی را در صفحه اصلی به نمایش می گذارند و قالب دستچین نیز از ماژولی حرفه ای و ایرانی برای این کار بهره می برد . نه تنها میتوانید جددیترین کالاهای هر دسته بندی را قرار دهید ، بلکه میتوانید کالاها را براساس تاریخ بروزرسانی ، تاریخ افزوده شدن به فروشگاه ، براساس قیمت ، براساس موجودی انبار ، براساس جایگاه در شاخه و یا به صورت رندوم و تصادفی در صفحه اول نمایش دهید ، قابلیت گذاشتن عکس ، جابجا کردن عکس به چپ و راست ، انتخاب رنگ پس زمینه و رنگ متن از دیگر قابلیت های کلیدی این ماژول میباشد، این ماژول کاربردی به قیمت 95 هزار تومان در بازارچه پرستاشاپ قابل تهیه میباشد ( خریداران قالب دستچین ، نیازی به خرید این ماژول ندارند ، چون ماژول داخل قالب وجود دارد ) . با ماژول فوق العاده محصولات شاخه ها ، میتوانید ایده های خلاقانه زیادی در صفحه خانگی فروشگاه خود پیاده سازی نمایید . با تشکر از نویسنده و طراح این ماژول قدرتمند .
http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/cover5.jpg
 

برای هر دسته بندی ، اسلایدر داشته باشید و برای هر اسلایدر عکس های مختلف قرار دهید
 
معمولا تمامی قالب های پرستاشاپ از ماژول اسلایدر در صفحه خانگی بهره میبرند ، اما شاید قالبی مشاهده نکرده اید که در صفحه شاخه ها و برای هر دسته بندی اسلایدر جداگانه ای داشته باشد . قالب دستچین   از ماژول پیشرفته و حرفه ای برای اینکار بهره میبرد که این ماژول ایرانی توسط تیم آی پرستا برنامه نویسی شده است . با استفاده از این ماژول میتوانید برای هر دسته بندی ، اسلایدر جداگانه ای بسازید و عکس های مرتبط با همان دسته را به نمایش بگذارید . مدتهاست که کاربران پرستاشاپ درخواست چنین امکانی را در قالب های طراحی شده داشتند که تصمیم گرفتیم  در قالب دستچین آن را ارائه نماییم . با امکانات این ماژول میتوانید برای تک تک شاخه ها و زیرشاخه ها اسلایدر جداگانه ای داشته باشید ، حتی میتوانید یک اسلایدر را در چند شاخه استفاده کنید و لذت ببرید .
 

بی نهایت آیکون دلخواه با لینک دلخواه بسازید
 
قالب دستچین از ماژول آیکون شاخه ها استفاده میکند که یکی دیگر از ماژول ها ایرانی طراحی شده توسط آی پرستا می باشد ، ماژولی بسیار ساده ولی پرکاربرد که میتواند زیبایی خاصی به فروشگاه شما ببخشد . این ماژول در اکثر قالب های قبلی نیز استفاده شده است ، اما چیزی که  در این قالب آن را متمایز میکند ، طراحی بصری زیباتر و امکان قرار دادن بی نهایت آیکون و لینک دادن به محتوای دلخواه می باشد . با استفاده از این ماژول میتوانید در چهار هوک و جایگاه مختلف در قالب ، آیکون های خود را قرار دهید . این آیکون ها میتواند لینک به شاخه های شما باشد ، یا لینک به محتوا و صفحه دلخواه . در قالب دستچین ، آیکون هایی که قرار میدهید اگر بیش از حدی باشد که در یک سطر جای بگیرد ، به صورت  گردونه به نمایش درخواهد آمد .
http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/cover7.jpg
 
 
اعتماد مشتری را با آیکون های اعتمادساز جلب نمایید
 
با توجه به اهمیت فوق العاده جلب اعتماد مشتری در فروشگاه های اینترنتی ، ماژول آیکون های اعتماد مشتری در قالب دستچین در نظر گرفته شده است . این ماژول ساده ولی کاربردی در بالای سایت و همچنین پایین سایت شما به نمایش درمیاد و قابلیت نمایش 3 تا 4 آیکون با عنوان های کوتاه را دارا می باشد . مشتریان شما با دیدن همین آیکون های جذاب و رنگی با عناوین کوتاه و امیدبخش ، با حس بهتری از فروشگاه شما خرید خواهند کرد . تمامی فروشگاه های بزرگ ایرانی و خارجی از چنین امکانی بهره میبرند و در قالب دستچین نیز ما این امکان رابا یک ماژول برای شما فراهم کرده ایم .
 
 

برندهای فروشگاه خود را در دید مشتری قرار دهید
 
اهمیت برند بر هیچ کسی پوشیده نیست ، بسیاری از مشتری ها روی برند خاصی تعصب داشته و جدا از مسئله کیفیت و قیمت و کارایی محصول ، صرفا به خاطر یک برند محصولی را خریداری میکنند ،وجود آرم و لوگوی شرکت های بزرگ تولیدکننده محصولات در فروشگاه شما ، باعث ایجاد حس اعتماد و افزایش ارزش فروشگاه شما در نزد مشتریان خواهد شد . بسیاری از مشتریان به دنبال خرید محصولات یک برند خاص هستند ، پس به سادگی روی عکس برند مورد نظر کلیک میکنند و تمامی محصولات مربوط به آن برند را مشاهده خواهند کرد . ماژولی که در قالب دستچین برای شما فراهم آورده ایم بسیار ساده بوده و قابلیت نمایش به صورت گردونه هم در کامپیوتر و هم تلفن همراه را دارا بوده  و کاملا با لمس سازگار است .
http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/cover9.jpg
 

با بلوک پیگیری ، اجازه دهید مشتری سفارش خود را لحظه به لحظه پیگیری نماید
 
حقیقتا مشتریانی که کالایی را سفارش میدهند ، تا زمان دریافت کالا  نمیتوانند صبر نمایند و دوست دارند هر لحظه بدانند که سفارش آنها در چه وضعیتی قرار دارد . در پرستاشاپ میتوان اینکار را با مراجعه به پنل کاربری و تاریخچه سفارشات انجام داد ، اما بسیاری از مشتریان حوصله اینکار را ندارند و یا از این امکان بی خبر هستند . در قالب دستچین ماژولی برای شما آماده کرده ایم که توسط آن مشتری میتواند تنها با وارد کردن کد پیگیری سفارش ، از آخرین تغییرات در پروسه ارسال کالا مطلع گردد .
 

طراحی زیبای صفحه محصول ، صفحه ای مهم تر از صفحه خانگی
 
اهمیت صفحه محصول در جذب مشتری  بر هیچ کسی پوشیده نیست ، بسیاری از مشتریان از طریق موتورهای جستجو وارد صفحه محصول میشوند ، از این جهت اهمیت صفحه محصول حتی بسیار بالاتر از اهمیت صفحه اصلی فروشگاه شما می باشد . در طراحی  و چیدمان صفحه محصول در قالب دستچین سعی کرده ایم تا تمامی استانداردهای جذب مشتری را به شکلی تمام عیار رعایت نماییم . تمامی ماژول ها در موقعیت های مناسبی قرار دارند و مشتری در این صفحه احساس بسیار خوبی خواهد داشت . تخفیف ها و پاداش ها در این صفحه برجسته شده و دکمه ها بزرگ و قابل فهم طراحی شده اند ، نمایش عکس برند محصول نیز در نظر گرفته شده است ، در مجموع هیچ چیز اضافه ای در این صفحه وجود ندارد تا مانع خرید مشتری گردد . استایل و شکل ماژول نظرات نیز به کل تغییر کرده تا کاربران از این ماژول بیشتر استفاده نمایند .
http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/endcover.jpg

طراحی اختصاصی و زیبای صفحه تعمیرات

صفحه تعمیرات پرستاشاپ جزو صفحاتی محسوب میشود که شاید زیاد با آن سر و کار نداشته باشید ، اما مسلما در طول عمر یک فروشگاه ، برای ارتقا ، بهینه سازی ، تعمیرات و رفع مشکلات نیاز خواهید داشت که از این صفحه استفاده نمایید . با طراحی زیبای این صفحه در قالب دستچین و امکان نمایش آیکون شبکه های اجتماعی در این صفحه ، از این پس مشتریان شما ، کمتر از برخورد با این صفحه دلسرد خواهند شد .

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/maintanc.jpg

 

سخن پایانی

از آنچه ذکر کردیم ، قالب دستچین ،  قالبیست حرفه ای برای فروشگاه های بزرگی که اهداف بزرگی در سر می پرورانند .  طراحی زیبا و شکیل و تماما مناسب فرهنگ ایرانی  ، در کنار مدرن بودن و داشتن امکانات مناسب  ، سازگاری کامل  با  دستگاه های لمسی از جمله تلفن همراه  و تبلت ، تجربه ای بی نظیری را برای کاربر ایجاد خواهد کرد . خرید با موبایل با قالب دستچین ، به سادگی خرید با کامپیوترهای شخصی میباشد ، قالب دستچین نهایت لذت خرید در تبلت و موبایل را برای کاربر به ارمغان می آورد . قالب دستچین با داشتن ماژول های بسیار ساده و کاربردی ، نیاز به صرف وقت زیادی برای یادگیری نداشته و تمامی کاربران چه مبتدی و حرفه ای میتوانند در سریع ترین زمان ممکن کار با آن را یاد بگیرند . این قالب با نهایت دقت و ظرافت طراحی شده و با مناسب ترین قیمت و خدمات پشتیبانی بی نظیر در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است  . اگر یکی از فاکتورهای شما در خرید قالب ، ایرانی بودن  و داشتن پشتیبانی رسمی و مطمئن می باشد و اگر به طراحی  جذاب و در عین حال رسمی اهمیت میدهید و اگر به قالب موبایل فروشگاه خود نیم نگاهی دارید ، قالب دستچین یکی از برترین گزینه هایی می باشد که میتوانید انتخاب کرده و از فروشگاه خود نهایت لذت را ببرید .
 
قالب دستچین با سرعت لود بسیار بالا ، امکانات مناسب ، دیزاین برتر ، سازگاری با صفحات لمسی و  از همه هم تر برخورداری از پشتیبانی تیم آی پرستا قطعا یکی از بهترین قالب ها برای انتخاب و استفاده می باشد .

 

برای مشاهده دموی اول قالب کلیک کنید ( محصولات دیجیتال )

برای مشاهده دموی دوم قالب کلیک کنید ( حیوانات خانگی )

مشاهده قالب در بازارچه پرستاشاپ

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی،بالاخره قالب رو قرار دادید، به لحاظ طراحی خیلی خوب هست و دیراینش حرفه ای است... ولی متاسفانه ایراداتی هم داره!

افکت باز شدن منوی آبشاری به نرمی صورت نمیگیره و تیک زیادی داره، خصوصا سوییچ بین منو های آبشاری خیلی لگ داره!! امیدوارم در بروزرسانی های بعدی اصلاح بشه

 

مورد مهم اینکه فکر کنم تمام امکانات قالب رو توضیح ندادید! از باکسی که وسط صفحه گذاشته شده(توضیح محصولات رو داره) میشه به عنوان باکس خبر استفاده کرد؟

 

یکی از بهترین پلاگین های قالب "مینا" ماژول فروش ویژه محصولات با تایمر معکوس بود با این که این قالب حدود 2برابر قیمت بیشتری داره ولی این پلاگین کارآمد در قالب گنجانده نشده!

 

از ویژگی های مثبت دستچین رسپانسیو بودن با نسخه مخصوص گوشی های هوشمند که وافعا خیلی خوب طراحی شده،و جای تحسین داره انصافا.

 

سوالی دیگه این که دستچین آیا قابلیت تغییر رنگ بندی منو بارها رو داره؟

 

البته فعلا همین موارد رو دیدم تا بعد...

 

 

از همه عجیبتر اینکه نمیشه قالب رو برای خرید به سبد اضافه کرد!! مشکل چی هست؟

post-10319-0-40355000-1461013849_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله قابلیت تغییر رنگبندی رو داره ( البته نه همه رنگ ها )

قالب امشب قابلیت خرید خواهد داشت در بازارچه

متشکر، بهمن جان این قالب ماژول فروش محصول با تایمر معکوس نداره؟ اگر نه برنامه ای برای اضافه کردنش در بروزرسانی های آینده ندارید؟

 

لطفا زودتر فروش این قالب رو در بازارچه بذارید. 

(ممنون میشم که جواب pmبنده رو هم بدهید)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به قالب ها ماژول در بروزرسانی ها اضافه نمیشه . میتونید ماژول رو جداگانه خریداری کنید از سایت همکار . در مورد پیام خصوصی متاسفانه تعدادشون زیاده و نمیرسم همشون رو پاسخ بدم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به قالب ها ماژول در بروزرسانی ها اضافه نمیشه . میتونید ماژول رو جداگانه خریداری کنید از سایت همکار . در مورد پیام خصوصی متاسفانه تعدادشون زیاده و نمیرسم همشون رو پاسخ بدم

متشکر بهمن جان، منظور شما از سایت همکار کدوم سایت هست؟!

 

بهمن جان من قبلا در محیط نت CMS فقط با وردپرس کار کردم و آشنایی زیادی با پرشتاشاپ ندارم، بعد  از خرید قالب برای نصب و ساماندهی فکر میکنم مشکلاتی داشته باشم و از شما کمک میخوام انشاالله که در پاسخ به سوالات منو یاری میدید؟

 

 

به تازگی پرستا رو نصب کردم و تعداد خیلی زیادی ماژول فعال داره که واقعا برام عجیبه! 63ماژول فعال هست!! این ماژول ها برای چی اینقدر زیاد هست؟ اگه بخوام قالب دستچین رو نصب کنم میتونم تعدادی که لازم نیست رو حذف کنم؟؟

post-10319-0-14923600-1461074021_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

هر امکانی در پرستاشاپ بصورت ماژول پیاده سازی شده است. بعد از خرید در مرتبه اول قالب به طورت رایگان برای شما نصب میشود و بعد از نصب قالب هم هر ماژولی که نیاز ندارید رو میتونید غیرفعال کنید

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با پوزش از دوستان به دلیل تاخیر در فعال شدن قالب دستچین در بازارچه

هم اینک قالب در بازارچه برای خرید فعال می باشد ، به پاس قدردانی از صبر و شکیبایی دوستان ، تخفیف بزرگ و استثنایی به مدت 24 ساعت برای خرید این قالب فعال گردیده است . این تخفیف هرگز تمدید یا تکرار نخواهد شد ، پس دوستانی که تمایل به خرید دارند ، هر چه زودتر اقدام نمایند.

 

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/dastchin_disc.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نکته مهمی خدمت دوستان و کاربران گرامی عرض کنم که ، با مساعدت دوستان ماژول نویس آی پرستا ، قالب دستچین طوری طراحی شده که بعد از نصب دقیقا به مانند دموی آنلاین خواهد بود و نیاز به هیچ تنظیمات اضافه ای برای شبیه سازی قالب به دموی آنلاین نمی باشد . در قالب های قبلی ( پرواز ، الکترومارکت ، مینا ) فرایند شبیه سازی قالب به مانند دموی آنلاین کمی نیاز به زمان و انجام تنظیمات اضافه تری داشت . در قالب دستچین ، فقط کافیست ، فرایند نصب را انجام دهید تا به جز محصولات و دسته بندی ها ، باقی موارد 100 درصد شبیه دموی آنلاین برای شما به صورت اتوماتیک تنظیم گردد و این هم کار ما و هم کار مشتری را راحت تر خواهد کرد ;)

 

توضیحات قالب نیز بروز شد و موارد دیگری اضافه گردید ( هم در بازارچه هم در انجمن ) از جمله صفحه تعمیرات

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی، خیلی عالی شده، البته پستم دیلیت شد ولی ممنونم که تاخیر در فروش از این بیشتر نشد.  ;)

بابت تخفیف فوق العاده هم خیلی ممنونم.

واقعا خسته نباشید به شما و همه دوستانی که زحمت کشیدند برای این محصول

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام بهمن جان، قالب خریداری و نصب و به راحتی فعال کردم ولی در نمایش یکم بهم ریختست و منوی آبشاری بالای صفحه هم ناقص هست!

مطابق راهنمای نصب  توصیه ها رو کامل انجام دادم به غیر از نصب ماژول های که تو راهنما گفته شده بود برای من اصلا نمایش داده نمیشه! خصوصا منوی آبشاری بالای صفحه "بخش شاخه ها" افکتش خیلی بد باز میشه!!

 

----------------------------------------------------------------------------------------

آقا بهمن، فکر کنم خود شما تنظیمات و پنل مدیریت رو کامل ببینید و چک کنید بهتره چون اولین مرتبه هست و من هم آشنایی زیادی با پرستا ندارم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

پشتیبانی فقط از طریق تیکت انجام میشه

مشکلات و سوالات خودتون رو از طریق بخش پشتیبانی ارسال کنید ، در تاپیک نمیشه به مشکلات و سوالات تک تک کاربران رسیدگی کرد ، چون از کنترل خارج میشه تعداد صفحات تاپیک .

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

پشتیبانی فقط از طریق تیکت انجام میشه

مشکلات و سوالات خودتون رو از طریق بخش پشتیبانی ارسال کنید ، در تاپیک نمیشه به مشکلات و سوالات تک تک کاربران رسیدگی کرد ، چون از کنترل خارج میشه تعداد صفحات تاپیک .

با تشکر

خیلی ممنون بهمن جان، درسته. از طریق تیکت هم درخواست دادم، ممنون میشم رسیدگی بشه. متشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاع رسانی مهم

متاسفانه در نسخه های 1.6.1.4 و 1.6.1.5  ، پرستاشاپ ، برخی ماژول های پیشفرض را از سایت اصلی خود لود نمیکند . این مشکل باعث میگردد که حدود 4-5 ماژول در قالب دستچین و کلیه قالب های دیگر نیز نصب نگردد . ماژول هایی که دچار مشکل شده اند : ماژول نظرات ، اطلاع رسانی ، وفاداری ، محصولات مورد علاقه ، لیست علاقه مندی ها .

با توجه به اینکه پرستاشاپ اطلاع رسانی نکرده در مورد حذف این ماژول ها در نسخه جدید و یا اینکه در لاگ نسخه ، چنین چیزی درج نشده ، احتمالا مشکل یا باگی در ارتباط بخش ماژول ها با سرور پرستاشاپ وجود دارد که باعث میشود برخی ماژول های پیشفرض بارگذاری نشوند .

 

با در نظر گرفتن این مشکل ، قالب دستچین تا اطلاع ثانوی فقط روی نسخه 1.6.1.2 ارائه می گردد .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خسته نباشین،

اگر سوالم نا مرتبط هست با این بخش همینجا معذرت میخوام.

من این قالب رو خیلی دوست دارم و میخوام بخرمش، ولی چند تا سوال دارم.

اول اینکه این قالب برای ورژن های بعدی هم بروز رسانی میشه؟ اگه بشه ما باید هزینه اضافی پرداخت کنیم؟

سوال دوم اینکه یه سری ایرادات از نظر من البته تو UI داره اینا رو اگر من لیست کنم گروهتون حاضر هستن با دریافت هزینه به صورت خصوصی برای فروشگاه ما انجام بدن؟

سوال سوم اینکه ایا ماژول فروش ویژه تایمر دار که با قالب به مشکل نخوره سراغ دارین یا اگه بخوایم شما حاضرین با دریافت هزینه اینکار رو انجام بدین؟

حقیقتش من روی نمایش وبسایت رو تبلت ها علی الخصوص ایپد خیلی حساسم و میخواستم ببینم تیم شما به طور خصوصی روی همین قالب حاضز هستن ملزومات فروشگاه ما رو اضافه کنن یا خیر.

بالاخره شما حرفه ای هستین و از اونجایی که زمان خیلی برا ما مهم هست خواستم ببینم اینکار ها رو خودتون انجام میدین روی این قالب یا نه؟!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خسته نباشین،

اگر سوالم نا مرتبط هست با این بخش همینجا معذرت میخوام.

من این قالب رو خیلی دوست دارم و میخوام بخرمش، ولی چند تا سوال دارم.

اول اینکه این قالب برای ورژن های بعدی هم بروز رسانی میشه؟ اگه بشه ما باید هزینه اضافی پرداخت کنیم؟

سوال دوم اینکه یه سری ایرادات از نظر من البته تو UI داره اینا رو اگر من لیست کنم گروهتون حاضر هستن با دریافت هزینه به صورت خصوصی برای فروشگاه ما انجام بدن؟

سوال سوم اینکه ایا ماژول فروش ویژه تایمر دار که با قالب به مشکل نخوره سراغ دارین یا اگه بخوایم شما حاضرین با دریافت هزینه اینکار رو انجام بدین؟

حقیقتش من روی نمایش وبسایت رو تبلت ها علی الخصوص ایپد خیلی حساسم و میخواستم ببینم تیم شما به طور خصوصی روی همین قالب حاضز هستن ملزومات فروشگاه ما رو اضافه کنن یا خیر.

بالاخره شما حرفه ای هستین و از اونجایی که زمان خیلی برا ما مهم هست خواستم ببینم اینکار ها رو خودتون انجام میدین روی این قالب یا نه؟!

سلام و درود بر شما

روی قالب های عمومی شخصی سازی انجام نمیگیره ، اگه دنبال یک کار شخصی و دقیق هستین ، قالب اختصاصی سفارش بدین تا براساس نیاز شما طراحی بشه .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

خسته نباشید

یک سوال چرا این قالب بر روی هر سیستمی به یک شکل جدید نمایش داده میشه؟ اگر ریسپانسیو هست که باید همون شکلی که هست تغییر سایز بده - به عنوان مثال سایت در یک نوت بوک کامل نمایش داده میشه ولی تو یه سیستم آی مک بدون سایدبار و ستون سمت راست نمایش داده میشه - چجوری باید این مشکل رو رفع کرد؟

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

خسته نباشید

یک سوال چرا این قالب بر روی هر سیستمی به یک شکل جدید نمایش داده میشه؟ اگر ریسپانسیو هست که باید همون شکلی که هست تغییر سایز بده - به عنوان مثال سایت در یک نوت بوک کامل نمایش داده میشه ولی تو یه سیستم آی مک بدون سایدبار و ستون سمت راست نمایش داده میشه - چجوری باید این مشکل رو رفع کرد؟

ممنون

درود

ریسپانسیو یعنی همین ، یعنی تو هر سیستم و اندازه صفحه نمایش به یک شکل . به رزولوشن و اندازه صفحه نمایش بستگی داره ، از یه حدی کوچیکتر بشه ، ستون حذف میشه .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینکه اوکیه - ولی به عنوان مثال سایت دیجی کالا هم ریسپانسیو طراحی شده ولی تو هر دو دستگاه به یک شکل ولی با سایز بندی متفاوت نمایش داده میشه - نمیشه این قالب رو مثل اون تغییر داد؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیجی کالا ریسپانسیو نیست برای همین در همه دستگاه ها به یک شکل نمایش داده میشه ، فقط برای تبلت و پی سی طراحی شده نه موبایل ( چون برای موبایل اپ داره ) . اگه میخواین میتونید از ماژول تنظیمات قالب دستچین ، حالت ریسپانسیو رو خاموش کنید تا به یک شکل نمایش داده بشه .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

نه مشکلی پیش نمیاد ، فقط کاربران مجبورن اسکرول و زوم کنن دائم . خودتون تست کنید .

نوع طراحی حالت ریسپانسیو این قالب به شکلی هست که در همه دستگاه ها و سایز صفحه سایت بدون اسکرول افقی هست . برای مثال همین دیجی کالا در سرفیس و چند تبلت دیگه حالت Portrait ، اسکرول افقی داره و این باعث میشه کاربر مجبور باشه هی صفحه رو اینور و اونور کنه .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دموی دوم قالب دستچین آماده شد

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/dastchin/dastchin-pet_demo.jpg

برای گسترش فرهنگ مهربانی با حیوانات خانگی ، دومین دموی قالب دستچین را اختصاصا با موضوع فروشگاه حیوانات خانگی آماده کرده ایم ، امیدوارم مورد پسند واقع بشه

برای مشاهده دموی دوم کلیک کنید ( فروشگاه حیوانات خانگی )

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...

سلام عرض می‌کنم به آقا بهمن عزیز و خسته نباشید میگم بهش بابت طراحی این قالب خوب

این قالب رو خریداری و نصب کردم، فرآیند نصب برای منی که یه عمر ووکامرس کار بودم و برای اولین بار از پرستا استفاده می‌کردم خیلی ساده و راحت بود، طبق گفته‌ی بهمن جان بعد از نصب خیلی راحت (با چند تا تنظیم ساده) قالب همانند دمو آماده شد.

از نکات خیلی مثبت این قالب که می‌خوام بهش اشاره کنم ریسپانسیو بودن و نحوه نمایش فوق العاده این قالب در موبایل‌هاست. یه لایک ویژه برای این (y)

نکته مثبت بعدی سرعت لود این قالب هست، یه لایک دیگه هم واسه این (y)

در کل از خریدم راضیم، حالا اگه بخوام یکسره تعریف کنم دوستان فکر می‌کنن دارم بازاریابی می‌کنم پس بذار یه دونه انتقاد هم بکنم.

وقتی که تنظیمات URL آشنا و URL محلی فعاله تصاویر برای من نمایش داده نمیشه، البته من این موضوع رو در تاپیک با طراح مطرح کردم و ایشون هم خیلی سریع جواب من رو داد و گفت که این دو گزینه رو غیرفعال کنید و یا اینکه هاست خود را عوض کنید. با غیرفعال کردن این دو گزینه مشکل برطرف شد اما خب همه میدونیم که امروزه موتورهای جستجو علی‌الخصوص گوگل به نوع نوشتار URL ها اهمیت میدن و ...

اگه میشه یا این مشکل رو برطرف کنین یا هاست مناسب رو معرفی کنید، شرکتی که سرور‌های پرسرعت در ایران ارائه بده. ممنون میشم اگه هاست مناسب رو معرفی کنید

نکته بعدی، ماژول شمارشگر معکوس برای کالاهای تخفیف خورده در بازه‌ی زمانی مشخص هستش. آیا این ماژول در قالب وجود داره؟ (چون من پیداش نکردم)، اگر نه آیا امکان سفارش این ماژول و افزودنش به قالب دستچین هستش؟ آیا در بازارچه ارائه میشه؟

خب دیگه خیلی حرف زدم، روزتون بخیر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...