رفتن به مطلب

قالب رسانه


پست های پیشنهاد شده

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/main.jpg

صنعت تفریح و سرگمی ، سال هاست که با پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است ، در طول 50 سال گذشته تا به امروز این صنعت روز به روز در حال رشد بوده و سود هنگفتی را نصیب  فعالان این حوزه کرده است . در این میان صنعت سرگرمی های دیجیتالی از همه بیشتر طرفدار داشته و درآمد آن حتی از صنعت فیلمسازی نیز بیشتر میباشد . انواع کنسول های بازی های دیجیتالی ، نرم افزارها و گیم های متنوع در سبک های گوناگون ، لوازم ورزشی و گجت های هوشمندی که برای سرگرمی طراحی شده اند در حال رشد چشمگیری هستند . هم زمان با رشد صنعت سرگرمی ، فروشگاه های اینترنتی که این ابزارها را ارائه میدهند نیز در حال رشد فزاینده ای هستند ، پس اگر در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی مرتبط با صنعت سرگرمی هستید ، تیم آی پرستا قالبی مناسب و در خور توجه را به اسم قالب رسانه پیشنهاد می نماید.

 

قالب رسانه ، ایده آل برای تمام فروشگاه های اینترنتی فعال در صنعت سرگرمی

 

فرقی نمیکند که شما در فروشگاه آنلاین خود فیلم و سریال به فروش می رسانید یا بازی های کامپیوتری ، کنسول های بازی و یا حتی انواع گجت های هوشمد چون ساعت ، توپ ، لوازم ورزشی، لامپ هوشمند ، پازل . در هر حال قالب رسانه برای شما ایده آل خواهد بود . یکی از دلایلی بزرگ موفقیت فروشگاه شما ، ظاهر مناسب و حرفه ای آن خواهد بود ، پس در انتخاب قالب برای فروشگاه خود دقت زیادی نمایید ، چرا که ظاهر فروشگاه شما نشان دهنده شخصیت فروشگاه شما خواهد بود . با قالب رسانه محصولات شما جذاب تر و زیباتر به نظر خواهد رسید و این باعث افزایش فروش و سود شما در دراز مدت خواهد شد .

 

اگر مدیر یک فروشگاه اینترنتی مرتبط با صنعت سرگرمی هستید ، اگر کنسول های بازی می فروشید ، اگر بازی های اورجینال پلی استیشن و ایکس باکس ارائه میدهید ، اگر گجت های سرگرمی مثل هواپیما و ماشین های کنترلی ارائه میدهید ، اگر فیلم و سریال و نرم افزار میفروشید و در نهایت اگر محصولات فرهنگی و هنری جزوی از محصولات فروشگاه شماست ، ما قالب زیبای رسانه را به شما پیشنهاد میکنیم ، قالبی تماما ایرانی با طراحی و رنگبندی مناسب و پشتیبانی تیم آی پرستا قطعا بهترین انتخاب برای فروشگاه شما خواهد بود .

 

رابط کاربری زیبا و بی نظیر ، سازگار با تمامی دستگاه ها ، رنگبندی عالی

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/main22.jpg

زیبایی و جذابیت کار همیشه در طراحی های ای پرستا جایگاه ویژه ای دارد ، با توجه به سلیقه مشتریان ایرانی ، ما قالب هایی طراحی میکنیم که در عین اینکه ظاهر بصری زیبایی دارند از سرعت و کارایی قابل قبولی نیز بهره میبرند . قالب رسانه با توجه به رسالت خود ، از ظاهری جذاب و گیرا استفاده مینماید ، کار کردن با این قالب چه برای تازه کارها و چه برای حرفه ای ها بسیار لذت بخش و آسان خواهد بود . در طراحی و برنامه نویسی این قالب توجه ویژه ای به سازگاری آن با تمامی دستگاه ها شده است ، تمامی اجزای کار با دقت و ظرافت تمام طراحی شده اند تا تجربه ای لذت بخش از خرید را برای مشتریان شما رقم بزنند .

 

واردسازی اتوماتیک داده های نمونه در هنگام نصب قالب

قالب رسانه در هنگام نصب ، برای تمامی ماژول های همراه خود ، عکس و اطلاعات نمونه به صورت کاملا اتوماتیک ایجاد مینماید . بنابراین بعد از نصب قالب ، سایت شما دقیقا به مانند دموی آنلاین قالب خواهد بود و نیاز نیست تنظیمات اضافه تری انجام داده و یا وقت بیشتری بگذارید . نیاز نیست هیچ تلاشی برای شبیه کردن سایت خود به دموی قالب انجام دهید ، چون خود قالب اینکار را برای شما انجام خواهد داد . ما تضمین میکنیم که بعد از نصب قالب ، به جز دسته بندی ها و محصولات ، تمامی بخش های قالب دقیقا به مانند دموی آنلاین خواهد بود .

 

پس زمینه ای متحرک و زیبا در قالب رسانه

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/main3.jpg

در قالب رسانه پس زمینه سایت به هیچ وجه ثابت و خسته کننده نیست ، ما در این قالب برای شما یک اسلایدر مخصوص در پس زمینه سایت تعبیه کرده ایم ، شما با قرار دادن عکس های خود در این اسلایدر میتوانید بر زیبایی سایت خود بیفزایید . این اسلایدر به گونه ای طراحی شده است که عکسی که شما وارد میکنید را اتوماتیک به حالت مات و کمرنگ در پس زمینه به نمایش در میاورد و باعث ایجاد فضای یه سه بعدی و فاتزی در فروشگاه شما می گردد . قابل ذکر است که میتوانید یک عکس یا هر چند عکس که میخواهید را استفاده نمایید . علاوه بر این در صفحه هر محصول نیز رنگبندی پس زمینه اتوماتیک با رنگبندی عکس محصول هماهنگ می گردد که زیبایی خراق العاده ای دارد

 

 

جدیدترین محصولات هر دسته بندی را به صورت مرتب  در صفحه اصلی به نمایش بگذارید

 

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/newss.jpg

 

مشتری ها همیشه به دنبال  جدیدترین محصولات هستند . همیشه جدیدترین محصولات مشتری ها را ذوق زده می کند !  نمایش جدید ترین کالاهای هر دسته بندی در صفحه اصلی فروشگاه  میتواند در فروش هر چه بیشتر و جذب مشتری تاثیرگذار باشد . فروشگاه های بزرگ دنیا جدیدترین محصولات هر دسته بندی را در صفحه اصلی به نمایش می گذارند و قالب رسانه نیز از ماژولی حرفه ای و ایرانی برای این کار بهره می برد . نه تنها میتوانید جددیترین کالاهای هر دسته بندی را قرار دهید ، بلکه میتوانید کالاها را براساس تاریخ بروزرسانی ، تاریخ افزوده شدن به فروشگاه ، براساس قیمت ، براساس موجودی انبار ، براساس جایگاه در شاخه و یا به صورت رندوم و تصادفی در صفحه اول نمایش دهید ، قابلیت گذاشتن عکس ،  انتخاب رنگ پس زمینه و رنگ متن از دیگر قابلیت های کلیدی این ماژول میباشد

 

 

 

در بالای فروشگاه بی نهایت آیکون دلخواه با لینک دلخواه بسازید

 

http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/qqq.jpg

 

قالب رسانه از ماژول آیکون شاخه ها استفاده میکند که یکی دیگر از ماژول ها ایرانی طراحی شده توسط آی پرستا می باشد ، ماژولی بسیار ساده ولی پرکاربرد که میتواند زیبایی خاصی به فروشگاه شما ببخشد . با استفاده از این ماژول میتوانید در بالای فروشگاه ، آیکون های خود را قرار دهید . این آیکون ها میتواند لینک به شاخه های شما باشد ، یا لینک به محتوا و صفحه دلخواه . در قالب رسانه ، آیکون هایی که قرار میدهید اگر بیش از حدی باشد که در یک سطر جای بگیرد ، به صورت  گردونه به نمایش درخواهد آمد

 

قالب رسانه با ظاهر جذاب و متفاوت قطعا بهترین انتخاب برای فروشگاه های مرتبط با صنعت سرگرمی می باشد ، علاوه بر آن فروشگاه های دیگر نیز میتوانند از این قالب استفاده کنند و هیچ مشکلی با سازگاری این قالب و محصولات شما وجود نخواهد داشت

 

مشاهده دموی شماره یک قالب ( فروشگاه کنسول بازی )

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 8 months later...

سلام

آیا آپدیت جدید برای این قالب ارائه می دهید ؟

 

ای کاش قسمت دسته بندی در سایدبار سمت راست ، زیباتر و با ایده بهتر طراحی می شد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 weeks later...

سلام خسته نباشید.

برای تصاویر بند انگشتی که بعد از نصب اولیه قالب باید بازسازیشون کنیم بهترین ابعاد چی هستن ؟

اگر یک تصویر بذارید دیگه همیشه هر کس مثل ما قالب رو خریداری کنه براش سوالی پیش نمیاد.

 

مورد بعد اینکه راهی هست تصاویر بند انگشتی رو از هاست بازسازی کنیم که مدیریت time out نده ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...