رفتن به مطلب

قالب سانا پرستاشاپ


پست های پیشنهاد شده

http://ipresta.ir/img/cms/saana/Cover.jpg

 

قالب تخصصی

قالب سانا، اولین قالب ایرانی است که به طور اختصاصی برای فروش فایل طراحی شده است. هر آنچه که برای راه اندازی یک فروشگاه فایل نیاز دارید اینجاست!

 

فرآیند خرید و ثبت نام اختصاصی

در این قالب، تمامی جوانب یک فروشگاه استاندارد فایل در نظر گرفته شده است. قالب سانا به کمک ماژول سبد خرید فروش فایل، فرآیند ثبت نام و خرید کاربر را با حذف فیلدهای اضافه بسیار آسان و سریع کرده است. کاربران می توانند تنها با درج ایمیل، رمز عبور و شماره موبایل خود عضو فروشگاه شوند و خرید کنند. دیگر نگران سردرگمی کاربران در بخش فرآیند خرید و ثبت نام نباشید!

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/authentication-process.jpg

 

  صفحه اختصاصی دانلود محصولات خریداری شده

قالب سانا، دارای صفحه ای اختصاصی است که تمامی سفارشات قابل دانلود مشتری را برای وی لیست می کند. بدین ترتیب مشتریان به سادگی یک کلیک می توانند به دانلود تمامی محصولات خریداری شده خود در یک صفحه دسترسی داشته باشند.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/my-download-page.jpg

 

  جستجو همراه با تصویر

قطعا یکی از بزرگترین نیازهای یک فروشگاه فایل، بخش جستجوی آن  می باشد. در این قالب نه تنها بخش جستجو از نظر دسترسی در محلی استاندارد قرار گرفته، بلکه با درج تصویر در کنار نتایج کمک شایانی به مشتریان برای رسیدن به هدف خود میکند. بنابراین مشتریان شما هرچه راحت تر به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و نتیجه آن افزایش فروش برای شما می باشد.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/search-with-images.jpg

  تولید کد QR برای هر محصول

از آن جایی که بسیاری از کاربران فروشگاه های فایل از موبایل و تبلت برای استفاده از آن فایل می کنند، در صفحه هر محصول به صورت خودکار کد QR تولید میگردد که کاربران با اسکن آن توسط موبایل و یا تبلت به راحتی میتوانند به صفحه آن محصول دسترسی داشته باشند.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/QR-Code-generator.jpg

  امکان دانلود محصول خریداری شده در صفحه همان محصول!

کاربران فروشگاه می توانند محصولاتی را که خریداری کرده اند علاوه بر دانلود از صفحه "دانلودهای من"، از طریق کلید دانلود در صفحه همان محصول نیز آن را دریافت کنند.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/download-button-product-page.jpg

  محصولات شاخه ها، منحصر به فرد، متفاوت

همچون برخی قالب های دیگر بازارچه پرستاشاپ فارسی، در قالب سانا نیز ماژول محصولات شاخه های پرستاشاپ گنجانده شده است، با این تفاوت که هم ظاهر آن برای فروشگاه های فایل اصلاح و بهینه شده و هم قابلیت هایی چون درج توضیح برای عنوان، افزودن پس زمینه، دو ردیفه و تک ردیفه بودن گردونه محصولات به آن افزوده شده است.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/category-products.jpg

 

منوی کاربری کشویی

منوی کاربری قالب سانا برای دسترسی هرچه راحت تر و سریع تر کاربران به ورود، ثبت نام، حساب کاربری، صفحه دانلودهای من، سفارشات مرجوعی، رسیدهای اعتباری، اطلاعات شخصی و ویرایش آن، کوپن های تخفیف و خروج از حساب کاربری، به صورت کشویی طراحی شده تا تنها با یک کلیک بتوان به تمامی این بخش ها در سریع ترین زمان ممکن دسترسی داشت.
 
 

دو جایگاه اختصاصی برای نماد اعتماد

در قالب سانا، به راحتی یک کپی پیست می توانید لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی خود را، که لازمه هر فروشگاه اینترنتی است درج کنید. علاوه بر آن میتوانید انتخاب کنید نماد اعتماد شما کنار اسلایدشو نمایش داده شود یا بصورت شناور همراه صفحه اسکرول شود.

 

 

ماژول آیکون های دلخواه و شاخه ها

قالب سانا دارای ماژولی اختصاصی برای درج آیکون های دلخواه می باشد. به سادگی آیکون مورد نظر خود را همراه با عنوان و لینک در کنار اسلایدشو درج کنید.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/categories-icon.jpg

 

طراحی اختصاصی صفحه محصول

بدون شک یکی از بزرگترین عوامل افزایش فروش در فروشگاه های اینترنتی طراحی بصری آن ها می باشد. این موضوع در فروشگاه های فایل اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در قالب سانا نه تنها سعی شده تمامی اصول طراحی رابط کاربری رعایت شود، بلکه صفحه محصولات آن دارای طراحی ویژه ای است. طراحی صفحه محصول در قالب سانا به گونه ای است که هرچه بیش از پیش مشتریان را جذب کرده و آن ها را ترغیب به خرید کند. قابلیت هایی همچون درج پس زمینه، عریض بودن بشخ های اصلی صفحه، حذف شدن بخش های اضافه، درج کد QR، درج امتیاز و رتبه محصول و ... برخی از این تغییرات در این قالب می باشند.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/product-page.jpg

 

بخش نظرات و امتیازها

در اکثر فروشگاه ها بخش نظرات در جایگاهی دور از دید کاربر قرار داده شده اما با توجه به اهمیت بخش نظرات و امتیازها برای یک فروشگاه فایل، در قالب سانا به این بخش توجه ویژه ای شده و به گونه ای طراحی شده تا توجه کاربر را هرچه بیش تر به سمت خود جلب کند. یقینا نظرات سایر کاربران و ترغیب به درج نظر توسط کاربران یکی از عوامل مهم در فروش آن محصول به سایرین خواهد بود.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/comments.jpg

 

رنگ بندی دلخواه

به کمک رنگ بندی هوشمند قالب، می توانید فروشگاه خود را به هر رنگی که دوست دارید تغییر دهید!

 

امکان مقایسه

کاربران شما می توانند محصولات دلخواه خود را از جهات مختلف با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

 

طراحی مخصوص هنگام مشاهده با موبایل

قالب سانا کاملا سازگار با دستگاه های موبایل می باشد. تغییر چیدمان هوشمند قالب به کاربران کمک می کند تا تنها با استفاده از یک انگشت به اصلی ترین بخش های فروشگاه شما دسترسی داشته باشند.

 

http://ipresta.ir/img/cms/saana/mobile-friendly.jpg

 

فونت استاندارد فارسی

قالب سانا دارای فونت تجاری ایران سنز می باشد که لایسنس آن به طور اختصاصی برای قالب تهیه شده. این فونت زیبایی خاصی به فروشگاه شما اضافه می کند و همچنین خوانایی فروشگاه شما را بیش از هر زمان دیگری بالا می برد.

 

فروش محصولات مختلف

با استفاده از قالب سانا می توانید هر نوع فروشگاه فایل از جمله فروشگاه های: اپلیکیشن، بازی، فیلم و سریال، عکس و گرافیک، متن، موسیقی، پروژه های دانشجویی، پروژه های تحقیقاتی، نرم افزار، استیکر و ... راه اندازی کنید.

 

متفاوت باشید!

با استفاده از این قالب فروشگاه شما با هر فروشگاه فایل دیگری متفاوت خواهد بود پس از رقبای خود پیشی بگیرید و به آسانی با نصب این قالب ویژه همین حالا فروش خود را افزایش دهید. نصب قالب بسیار ساده بوده و همراه قالب نیز راهنمای تصویری نصب موجود می باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قالب فوق العاده زیبایی هست به همه عزیزانی که قصد راه اندازی فروشگاه مجازی با پرستاشاپ رو دارند پیشنهاد میکنم  :)

امیدوارم فروش خوبی داشته باشه / مهرشاد جان خسته نباشید محشره !  :heart:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 weeks later...

به نظرمن قالب خوبی هست و حس میکنم می شد بهتر کرد به خصوص قیمت یک قالب عمومی باید کمی بیشتر امکانات اضافه می شد در کل بد نبود به احتمال زیاد این قالب عید میخرم ایده دارم برای فروشگاه دیجیتال

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر از پیشنهاد و انتقادات شما. دو ماژول درج تصویر یکسان برای شاخه ها و مدیریت بنر به صورت رایگان به قالب افزوده خواهد شد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 months later...

با سلام و احترام

نگرانی بنده بابت لو رفتن لینکها می باشد و سوالم این است که آیا امکان کد بندی و یک بار مصرف کردن لینکهایی که در آپلود سنترهایی مثل آپلود بوی و یا لینکهای مستقیم دیگر که آپلود شده اند می باشد؟ با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای این کار نیاز به ماژول های مخصوصی دارید. اگر فایل به صورت محصول مجازی در پرستا باشه خودش کد میشه و تعداد دفعات دانلود و تاریخ دانلود قابل تعیین هست

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year later...

خوده پرستاشاپ قابلیت فروش فایل رو داره، و میتونید از قالب های دیگه هم برای اینکار استفاده کنید.

همچنین میتونید ماژول سبدخرید ویژه فروش فایل رو نیز تهیه کنید.

در صورتی که نیاز به این قالب دارید میتونید تیکت بزنید تا بررسی بشه. در صورتی که امکانش وجود داشته باشه قالب در اختیار تون قرار میگیره.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...