رفتن به مطلب

اتصال هاست دانلود به پرستا شاپ


پست های پیشنهاد شده

سلام وخسته نباشید میخواستم بپرسم امکان اتصال هاست دانلود به پرستا شاپ وجود داره محصولات ما دارای فایل ضمیمه هستن حجمشون هم بالاست امکان اتصال هست؟ و اگه هست چطور ممنون میشم راهنمایی کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.

تست کنید ببنید می تونید از بخش سرورهای رسانه برای اینکار  استفاده کنید یا نه (پارامترهای پیشرفته >> کارایی):

 

 

سرورهای رسانه

 

این بخش امکان هدایت بخشی از ترافیکتان (برای مثال تصویر و فایل های ویدئویی) را به سرورهای تحت کنترل شما، از طریق دامنه ها یا زیر دامنه ها میسر می کند- اغلب فایل ها روی یک CDN قرار دارند (شبکه تحویل محتوا (Content Delivery Network)). به طور پیش فرض پرستاشاپ  از 3 سرور رسانه پشتیبانی می کند.

 

گذاشتن نام دامنه فروشگاهتان در این فیلدها راه مناسبی برای داشتن بهترین عملکرد نیست. می توان گفت راه اندازی سرور رسانه آسان است و منافع واقعی و فوری را به دنبال خواهد داشت. روش ایجاد سرور رسانه:

  1. یک اکانت در هاست جدید باز کنید، ترجیحا از مواردی استفاده کنید که متخصص در ارائه این خدمات باشند. محبوب ترین آن ها عبارتند از:

Akamai (http://www.akamai.com/)

Amazon ( با سرویس AWS، http://aws.amazon.com/ )

CloudFlare (http://www.cloudflare.com/)

از هاست خود در این باره بپرسید شاید آن ها سرویس CDN داشته باشند که شما بتوانید از آن استفاده کنید.

  1. فایل های رسانه ای را به سرور هاست کپی کنید. این به معنی این است که CDN سرور باید کپی دقیقی از پوشه های سرور اصلی فروشگاه شما را داشته باشد: /img ، /themes و /modules.

یادآوری: باید بین پوشه های روی سرور اصلی و CDN  سرور همیشه هماهنگی وجود داشته باشد، به این معنی که: حتی اگر محصولات جدیدی را اضافه و یا قالب را تغییر دادید، CDN سرور باید آخرین نسخه از این فایل ها را داشته باشد.

  1. زمانی که کارهای مربوط به CDN سرور را انجام دادید، آدرس وب را در فیلد اول "سرور رسانه # 1" اضافه کنید ( که به وسیله CDN هاست داده می شود). اگر هاست شما اجازه داشتن بیش از یک وب آدرس را می دهد، آن ها را اضافه کنید.

اگر می خواهید که فایل هایتان با دامنه خودتان بجای نام دامنه ناشناخته ای دانلود شود مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برای نام دامنه فروشگاهتان یک زیردامنه ایجاد کنید، برای مثال http://cdn1.example.com ( نحوه ایجاد آن بستگی به هاستتان دارد، در این باره از آن ها بپرسید).
  2.  فایل .htaccess را که تنها شامل یک خط می باشد در روت زیردامنه قرار دهید:  Redirect Permanent / http://cdn-adress.com
  3. http://cdn-adress.com را با یکی از CDN سرورهایتان جایگزین کنید. با این کار شما یک مسیر خودکار از زیردامنه تان به CDN سرور ایجاد می کنید.
  4. زمانی که زیردامنه را ایجاد کردید، آن را در فیلد اول "سرور رسانه # 1" اضافه کنید. اگر هاست تان اجازه داشتن بیش از یک آدرس وب را به شما می دهد، زیردامنه های بیش تری با نام دامنه اصلی فروشگاهتان ایجاد کنید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...