رفتن به مطلب

armohammadi56

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط armohammadi56

  1.  

    در آخرین آپدیت کروم که در اوایل آبان 95 منتشر شده متاسفانه دکمه های «ذخیره» و «ذخیره ماندن» در ویرایش محصولات و برخی بخش های دیگر به درستی عمل نمی کنند.

    برای رفع این مشکل و به درخواست کاربران ماژولی تهیه شد که به سرعت مشکل را رفع کند و تا زمان ارایه آپدیت جدید کروم مشکل شما را برطرف میکند. از آن جایی که این مشکل خیلی عمومی شده و چند درخواست مشابه ارایه شد این ماژول به رایگان منتشر می شود.

     

    توجه: بعد از ارایه نسخه جدیدتر گوگل در آینده ممکن است این مشکل رفع شود. بنابراین اگر نسخه جدیدتری از کروم ارایه شد این ماژول را حذف نصب کنید.

    توجه: با نصب این ماژول هر دو دکمه «ذخیره» و «ذخیره و ماندن» به شکل «ذخیره و ماندن» عمل میکنند.

     

    ⚠️ نکته مهم: طبق بررسی های جدید این مشکل به دلیل یک تغییر امنیتی در مرورگرهای کروم و فایرفاکس بوده و همه کاربرانی که مرورگرهای خود را به روز کنند تا زمانی که  به نسخه 1.6.1.9 ارتقا ندهند مجبور به استفاده از این ماژول و تغییر در هسته پرستاشاپ خواهند بود.
     
    نسخه 1.6.1.9 به زودی منتشر خواهد شد
     
    دانلود نسخه 1.1 (توصیه شده)
    http://ipresta.ir/forum/public/style_images/master/attachicon.gifisaveresolve.zip
     
    دانلود نسخه 1.0
    http://ipresta.ir/forum/public/style_images/master/attachicon.gifisaveresolve.zip

     

    سلام. من یک نکته متوجه شدم. چند بار تست کردم درست بود. در بعضی مواقع اگر روی دکمه ذخیره روی آیکن دیسکت کلیک کنیم ذخیره انجام نمی شه ولی اگر کنار دکمه ذخیره مثلا سمت چپ آیکن دیسکت نه روی آیکن، کلیک کنیم ذخیره کردن همیشه انجام می شه.  

×
×
  • اضافه کردن...