رفتن به مطلب

mortex3000

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    mortex3000 به دانوش امتیاز داد در مشکلات و سوالات پرتکرار (قبل از هر سوالی بخوانید)   
    به دلیل جلوگیری از تکرارهای بی مورد بخشی برای جمع آوری سوالات پر تکرار ایجاد می شود تا وقت کاربران و مدیران کمتر صرف پاسخ به این سوالات شود.
    از همیاران انجمن که امکان ویرایش این ارسال را دارند تقاضا دارم در تکمیل این بخش همکاری کنند.


    توجه: این بخش در حال تکمیل است...
     
     
    جواب: برای مشاهده علت خطا شما باید دیباگ را در پرستاشاپ روشن کنید. دیباگ روشی برای خطایابی است و برای حفظ امنیت و جلوگیری از نمایش خطاهای بی مورد باید خاموش باشد اما هنگام بروز مشکل، باید روشن شده تا علت خطا مشخص شود.

     
    جواب:
    در پرستاشاپ 1.5 و 1.6: ویرایش فایل config/define.inc.php و تغییر مقدار _PS_MODE_DEV_ به True
    در پرستاشاپ 1.4: ویرایش فایل config/config.inc.php و تغییر مقدار display_errors به on


    جواب:
    از طریق دیتابیس به جدول ps_shop_url رفته و مقدار domain رو برابر با آدرس فروشگاه، مقدار domain_ssl رو خالی و یا برابر با آدرس فروشگاه و مقدار physical_uri رو برابر با / و در صورتیکه پرستاشاپ رو داخل پوشه نصب کردید، برابر با /folder/ قرار دهید. (منظور نام فولدر مورد نظر است)

     
    جواب:
    در قسمت بومی سازی>>بومی سازی اگر واحد پول پیشفرض را ریال قرار دهید، در قسمت بومی سازی>>ارزها باید نرخ تبدیل ریال را 1 و نرخ تبدیل تومان را 0.1 قرار دهید و درصورتیکه پیشفرض شما تومان است، باید نرخ تبدیل تومان را 1 و نرخ تبدیل ریال را 10 قرار دهید.



     
    جواب: شما باید کامپایل را روشن کنید. قالب های پرستاشاپ تحت smarty هستند و در صورت خاموش بودن کامپایل تغییرات قابل مشاهده نیستند.



     
    جواب:
    در پرستاشاپ 1.5 و 1.6 به بخش پارامترهای پیشرفته (ابزارها) ، کارایی ها مراجعه کرده و حافظه موقت (کش) قالب‌‌‌‌‌‌ها را روی کامپایل اجباری و حافظه نهان را روی خیر تنظیم کنید.
    در پرستاشاپ 1.4 به بخش تنظیمات > کارایی ها مراجعه کرده و کامپایل اجباری را روی بله و حافظه موقت را روی خیر قرار دهید

    نکته: برای بهینه بودن سرعت سایت، کامپایل اجباری در حالت عادی باید خاموش و حافظه موقت فعال باشد، بنابراین پس از اعمال تغییرات در تمام صفحات مورد نظر، به تنظیمات بازگشته و آن ها را به شکل صحیح تنظیم کنید.
×
×
  • اضافه کردن...