meh:d
عضو انجمن-
تعداد ارسال ها
15 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
meh:d's Achievements
عضو تازه وارد (2/6)
0
اعتبار در سایت
-
شماره مجازی تیندر شروع به دنبال کردن meh:d کرد
-
اسم ماژول رو هم تغيير بديد يا كلا حذف كنيد
-
اين ارور بخاطر ماژولي هست كه نصب كرديد غير فعالش كنيد حل ميشه احتمالا maofree_scroll
-
ارور هیچ حاملی برای آدرس "خانه" در دسترس نیست
meh:d پاسخی برای mbmw ارسال کرد در موضوع : مشکلات دیگر
احتمالا حامل ها رو درست تعريف نكرديد آموزش تعريف حامل http://presta-shop.ir/forum/Thread-3819-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%82%D8%AF%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%AF%D9%85-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE-1-5?highlight=%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%84+%D9%87%D8%A7 -
از پوشه تم پوشه قالبتون رو پيدا كنيد و اسمشو تغيير بديد بعد از بخش مديريت قالب پيش فرض رو فعال كنيد فروشگاه بالا مياد ... حالا يا قالب رو درست نصب نكرديد و يا ورژن قالب با فروشگاه تون سازگار نيست
-
با سلام بعد از نصب كلي كار بايد انجام بديد بهترين كار اينه كه چند روزي با بخش هاي مختلف مديريت كار كنيد تا يكم روال كار دستتون بياد بعد هر مشكلي بود جستجو كنيد و اگه به جواب نرسيديد بپرسيد دوستان راهنمايي ميكنن
-
اين كلمات همون هايي هستن كه بازديد كننده در گوگل سرچ كرده و سايت شما توسط گوگل نشون داده شده و تعدادي هم كليك روش انجام شده كاملا ميتونيد بفهميم بازديد كننده دنبال چه كلمه اي بوده كه به گوگل سايت شما رو پيشنهاد داده و باز هم ميتونيد بفهميد كه از تعدادي كه گوگل سايت شما رو پيشنهاد داده چند نفر روي لينك شما كليك كردن هر چي تعداد نشون داده شده به كليك ها نزديك باشه بهتره ...اين بخش وبمستر براي انتخاي كلملت كليدي خيلي كمك ميكنه
-
با سلام اين بخش وبمستر تولز تا اونجايي كه ميدونم معمولا براي همه همينطوره اوني كه مهمه كلمات كليدي هست كه در بخش Search Queries وبمسترتولز در ستون Queries بهتون نشون ميده .بايد سعي كنيد تعداد Queries ها رو بالا ببريد و باتوجه به ارزشي كه جلوي هر Queries نشون ميده و همينطور تعدادكليكي كه رو هر كدوم شده ميتونيد كلمات كليدي قوي تر رو انتخاب كنيد
-
آمار اشتباه و کاذب آمارگیر سایت
meh:d پاسخی برای username ارسال کرد در موضوع : مشکلات مربوط به بخش مدیریت
از هاست رايگان استفاده ميكنيد ؟ -
با سلام در جايي كه پرستاشاپ رو نصب كرديد پوشه img رو باز كنيد و طرح خودتون رو جايگزين favicon.ico بكنيد .البته اسم فايل شما هم بايد همون faviconباشه موفق باشيد
-
چرا نميشه عزيز فقط اول راهه اجازه بديد يكم آبرو مند تر بشه چشم ولي يكي از دوستان از همين روش بازديد خوبي داره ازش ميپرسم اگه اجازه داد وبگذرشرو باتون پخ ميكنم يه بررسي بكنيد نتايج جالبي داره ...البته اگه نشد خودم حالا حالاها خدمتون هستم وبگذر خودمو براتون ميفرستم البته من ادعا نكردم اين حرفهام درسته عرض كردم نظر منه و نتيجه هم داده حالا دوستان ممكنه نظر ديگه اي داشته باشن و بهتر و علمي تر راهنمايي كنن ...قرار شد گفتگو كنيم نه دعوا ....دو تا من ميگم دو تا شما هر كدوم بهتر بود استفاده ميكنيم و حالشو ميبريم نظر اشتباه هم ميتونه مفيد باشه البته اگه به جاي مسخره (مهندس) لطف كنيد ايراداتشو رفع كنيد ممنون
-
با سلام چه تعداد برچسب برای سایت مناسب است ؟ چه تعداد برچسب برای هر محصول یا مقاله مناسب است ؟ كاملا مهمه و تو رتبه بندي سايت تاثير شديد داره حتي برخي از سئو كارهاي وقتي براي كسي سايت طراحي و سئو ميكنن با robots.txt جلوي ايندكس شدن برچسب ها رو ميگيرن تا با اشتباه استفاده كردن صاحب سايت از برچسب ها ،كل سايت به فنا نره هر چقدر كمتر و هدف مندتر باشه بهتر نحوه انتخاب برچسب مناسب ؟ جمله بندي كوتاه ولي جامع آیا عبارت برچسب شده باید در متن مقاله یا محصول وجود داشته باشد ؟ اگر عبارت جديدي پيدا بشه كه همون مفهوم متن مقاله رو برسونه ولي در متن استفاده نشده شديدا بهتره چن عبارتي كه در متن هست توسط جستجوگرها شناسايي ميشه و در صورت لزوم به جستجو كننده پيشنهاده ميده و ديگه لزومي نيست دوباره همون رو برچسب بزنيم ...با برچسب ميشه راههاي ورود بيشتي رو براي كاربراز موتور جستوجو تعريف كرد استفاده از برچسب به عنوان دسته بندي به نظرم يه نوع دوباره كاريه ...اگه كسي دنبال چيزي در سايت باشه خيلي راحت از بخش جستجو پيداش ميكنه ديگه چه كاريه زحمت برچسب زدن رو تحمل كنيم اگه سود ديگه اي نداشته باشه؟ مهمترين بخش سايت كسب ورودي گوگل هست كه برچسب درست كمك بزرگي ميتونه باشه
-
با سلام با اينكه تفاوت اين دو تا رو از لحاظ سئو و تخصصي اصلا نميدونم ولي به صورت تجربي نزديك 1 ساله كه دارم از هر دو تاشون استفاده ميكنم و نتيجه بسيار خوبي هم تا حالا گرفتم اول كلمات كليدي من معمولا به اينصورت از كلمات كليدي استفاده ميكنم محصول مثلا نوكيا 5530 عنوان : نوكيا 5530 اصل داراي ضمانت نامه معتبر كلمات كليدي : نوكيا 5530 اصل , nokia 5530, خريد اينترنتي, فروشگاه اينترنتي, نوكيا 5530 با ضمانت , و..... ولي من رو برچسب ها تمركز بيشتري دارم مثلا برچسب هايي كه براي اين محصول ميزنم اينا ممكنه باشه : خريد اينترنتي گوشي نوكيا 5530 | nokia 5530 فروشگاه اينترنتي نوكيا 5530 | nokia 5530 با ضمانت نامه معتبر حالا اگه اين محصول مثلا سه رنگ مختلف داشته باشه يكي از برچسب ها اين ميتونه باشه : موبايل نوكيا 5530 در سه رنگ سفيد،مشكي،نقره اي در حالي كه برچسب رايجي كه اكثرا انتخاب ميشه به اين شكل هست : نوكيا 5530 فروشگاه اينترنتي موبايل فروشگاه اينترنتي نوكيا 5530 خريد اينترنتي ... .. ولي وقتي به اين شكل استفاده بشه معمولا نتيجه مطلوبي نداره.. تا حالا چند نفر از ورودي گوگل شما از برچسب دو كلمه اي بوده ؟ تا حالا رو كدوم لينك از نتايج جستجو كليك كرديد كه فقط دو كلمه بوده مثلا فروشگاه اينترنتي ؟ اگه همين حالا تو گوگل بزنيد خريد اينترنتي گوشي نوكيا ، فكر ميكنيد لينكي كه بر چسب خورده "نوكيا" تو رديف چندم گوگل هست ؟ چند تا از نتايجي كه نشون داده ميشه مربوط به لينك tag هست ؟ مطمئنا تا چندين صفحه همچين لينكي وجود نداره حالا جواب سوال اصلي به نظر من : كلمات كليدي نوعي تكميل كننده عنوانيه كه براي موضوع يا نام محصول انتخاب ميكنيم و راهنماي موتور هاي جستجو براي درك بهتر عنوان ولي بر چسب خودش عنوان جديدي ميتونه باشه براي همون محصول به طوري كه ميشه با استفاده از برچسب موتور هاي جستجو رو مجبور كرد با كلمات بيشتري محصول ما رو به كاربر پيشنهاد بده مثلا : اگه كسي تو گوگل به چند طريق زير جستجو كنه احتمال نشون دادن محصول ما بيشتر خواهد بود : خريد اينترنتي نوكيا 5530 خريد اينترنتي nokia 5530 فروشگاه ايترنتي نوكيا 5530 فروشگاه اينترنتي nokia 5530 خريد نوكيا 5530 رنگ سفيد و... ... .. اگه از برچسب درست استفاده بشه احتمال ورودي شديدا بالا ميره ولي اگه نادرست استفاده بشه به فروشگاه ضربه شديدي وارد ميشه چون هر برچسب يك صفحه با محتواي تكراري براي سايت تعريف ميكنه كه خودش نوعي تخلفه و اگه زياد استفاده بشه جريمه و كاهش ورودي رو به همراه داره از طرفي كلمات كليدي با اينكه جستوجو گر ها رو راهنمايي ميكنن ولي براي كاربر قابل ديدن نيست ولي بر چسب ها تو نتايج ايندكس شده و كاملا قابل مشاهده هستن و ميشه با استفاده از جمله سازي درست كاربر رو تشويق به كليك كرد البته اينا نظر منه و به احتمال زياد اكثريت باهاش مخالف هستن و از لحاظ سئو و علمي درست نيست با وجود اين ارزش يكبار امتحان كردن براي حد اقل يك محصول رو داره شرمنده يكم طولاني شد دوستان لطفا نظراتتون رو بگين قرار نيست حتما نظر همه درست باشه ..اگه درست بود همه استفاده ميكنن اگه هم غلط بود اصلاحش ميكنن ... اعضا خيلي دارن كم تو گفتگوها شركت ميكنن و بيشتر مصرف كننده هستن ناسلامتي انجمن گفتگو گفتن نه آموزشگاه كه ... تجربياتتون رو بگين اقلا يه چيزي يادبگيريم
-
يك بار ماژولش رو بازنشاني كنيد اگه نشد در بخش جايگاه ها روي نشاندن يك ماژول كليك كنيد در صفحه اي كه باز ميشه تو بخش "ماژول " ماژول "بخش برچسب ها " رو انتخاب كنيد و در كادر "جاي گيري در" display right column رو انتخاب كنيد و ذخيره البته اينو تو قالب ديفالت امتحان كردم و نمي دونم با قالب شما هم كار كنه يا نه
-
عدم نمایش تغییرات اعمال شده در CSS قالب دیفالت
meh:d پاسخی برای Kenzo ارسال کرد در موضوع : مشکلات قالب ها
با سلام از بخش كارايي "كامپايل اجباري " رو روشن كنيد و كش و خاموش در بخش فروشگاهي هم كش مرورگر رو خالي كنيد و يا كنترل + اف 5 موفق باشيد -
با سلام ميتونيد از بخش ماژول ها ، ماژول برچسب ها رو فعال كنيد و تو پيكربنديش تعداد نمايش برچسب ها رو بزنيد كه تو بلوك چپ ويا راست برچسب ها رو نشون ميده