رفتن به مطلب

fesharakia

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    fesharakia به دانوش امتیاز داد در دانلود پرستاشاپ 1.5.6.2 پارسی - ویرایش دوم   
    درود به دوستان عزیز و فروشگاه داران محترم
     
    با توجه به انتشار نسخه 1.6 از این پس بیشتر تمرکز این انجمن روی نسخه 1.6 خواهد بود. اما به عنوان آخرین نسخه 1.5 اکنون می توانید پرستاشاپ 1.5.6.2 را دانلود کنید و یک ارتقای بی خطر به آخرین نسخه پرستاشاپ داشته باشید.
     
    توجه کنید که همیشه ارتقا به یک نسخه ماژور (1.5 به 1.6 یا 1.4 به 1.5) کمی دردسر بیشتری دارد و ممکن است بخشی از ماژول های شما کار نکنند یا قالب شما به درستی هماهنگ نشود. همچنین به دلیل تازه بودن نسخه 1.6 هیچ ضمانتی برای کارکرد صحیح قالب های نسخه 1.5 یا ماژول های بانکی و سایر ماژول ها در نسخه 1.6 وجود ندارد. این نکته هم قابل ذکر هست که ماژول های نسخه 1.4 روی نسخه 1.5 کار می کنند اما روی نسخه 1.6 به هیچ عنوان عمل نخواهند کرد و نیاز به بازبینی و یا طراحی مجدد دارند.
     
    پیش از این که این نسخه را دانلود کنید باید به اطلاع به شما عزیزان برسانم که تغییراتی جزیی در این نسخه نسبت به نسخه 1.5.4 داده شده و علاوه بر آن ترجمه و بومی سازی کمی بهتر و کامل تر است.
    اولین و مهم ترین تغییر در این نسخه دو جهته سازی قالب ها توسط یک فایل است. فایل rtl.css در قالب (بخش مدیریت و کاربری) طوری تنظیم شده که در انتهای همه فایل های css فراخوانی بشه و پوشه rtl در این نسخه وجود ندارد. قالب هم توسط بهمن جان مجدد راست چین شده و سعی شده اشکالات کمتری داشته باشه.
    ایمیل ها هم توسط بهمن جان مجدد راست چین شدند تا قابلیت انتخاب رنگ ایمیل از داخل بخش مدیریت ممکن باشه.
     
    25 فروردین 1393 - اصلاح نمایش تاریخ شمسی، جایگزینی نسخه جدید و سریع تر راست چین ساز خودکار استایل های inline
     
    [-download-]
    دانلود پرستاشاپ 1.5.6.2 پارسی [ویرایش دوم]
    دانلود اصلاحیه برای ویرایش اول
    [/-download-]
×
×
  • اضافه کردن...