رفتن به مطلب

افزایش فروش با سرویس جدید ریمارکت


payamka

پست های پیشنهاد شده

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

 

پس از حدود 7 ماه کار و برنامه ریزی برای راه اندازی "ریمارکت" خرسندیم که امروز سرویس را در دسترس عموم قرار می دهیم.

 

هدف ریمارکت توسعه خرید و فروش اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیک به عنوان روشی مدرن در تجارت است.برای رسیدن به این هدف،تشویق برای خرید توسط خریدارن و افزایش رغبت فروشندگان به کاهش قیمت نهایی محصول و جبران آن با فروش بیشتر را برنامه ریزی کرده ایم.

 

همه فروشندگان اینترنتی با سرویس های "همکاری در فروش" آشنایی داشته و چه بسا به منظور افزایش فروش خود از آنها استفاده کرده باشند.همانطور که مستحضر هستید در این سرویس ها درصدی از قیمت محصول به عنوان پورسانت به بازاریاب تعلق میگیرد.

 

راه جدیدی که ریمارکت به شما پیشنهاد می کند پرداخت این درصد به خود خریدار از طریق اعمال تخفیف است.

 

مدت هاست که اعمال تخفیف به عنوان یک ابزار کارا در تجارت برای تشویق مشتری به خرید مورد استفاده قرار می گیرد،همچنین تخفیف یکی از راه های وفادارسازی مشتریان است.

 

 

در ریمارکت فروشندگان با ارائه تخفیف به خریداران،آنها را به خرید مجدد تشویق می کنند.در واقع ریمارکت شبکه ای از فروشندگان است که به اعضای شبکه تخفیف هایی را ارائه می دهند.نکته حائز اهمیت در این مورد،ارائه تخفیف به صورت محدود و نسبت به خریدهای قبلی خریدار است.

 

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که تخفیف را در فروشگاه خودمان ارائه می دهیم و دیگر چه نیازی به ریمارکت است؟

فارغ از اینکه بسیاری از فروشندگان زیرساخت ارائه چنین خدماتی را ندارند،یکی از مشتریان خود را در نظر بگیرید که به دلیل خریدهای قبلی برای وی تخفیف قائل خواهید شد و هم اکنون این مشتری برای رفع یکی دیگر از نیازهای خود به فروشگاه شما مراجعه می کند ولی محصول مورد نظرش را در آن نمی یابد!کل سیاست وفادارسازی مشتریان شما بی اثر شد.

اینجاست که ریمارکت با گردهم آوردن فروشندگان مختلف علاوه بر رفع نیاز خریداران با قیمت پایینتر،فروش شما را نیز افزایش داده است.

 

ممکن است این سوال برای فروشندگان به وجود آید که چگونه ریمارکت باعث افزایش فروش من خواهد شد؟ در پاسخ به این سوال ذکر می شود که اولا خریداران به علت دریافت تخفیف از سوی فروشندگان عضو ریمارکت،خرید از این شبکه را ترجیح می دهند.علاوه بر این،به علت خریدهای قبلی خود و افزایش سطح تخفیف تمایل دارند مجددا به ریمارکت مراجعه کرده و خریدهای آتی خود را نیز از آن انجام دهند و حتی تشویق می شوند کالاهایی که پیشتر به صورت حضوری خریداری می کردند،از این پس به صورت اینترنتی انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینکهای زیر مراجعه کنید:

راهنمای فروشندگان : http://www.remarket.ir/Help/Seller

معرفی ریمارکت : http://www.remarket.ir/Help/Intro

سوالات متداول : http://www.remarket.ir/Help/FAQ

وبلاگ ریمارکت : http://blog.remarket.ir/

صفحه فیسبوک : https://www.facebook.com/ReMarket.ir

همچنین پاسخگوی سوالات شما در همین تاپیک خواهیم بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...