رفتن به مطلب

سال 2014 میلادی مبارک


ramtin2025

پست های پیشنهاد شده

سلام به همه دوستان و همکاران عزیز

سال 2013 هم تموم شد و وارد سال 2014 شدیم و جا داره به همه پرستاشاپی های عزیز تبریک بگم. سالی که گذشت سال خوبی برای پرستاشاپ بود. ارائه نسخه 1.5 و ارائه نسخه بومی اون توسط انجمن ما، شتاب مضاعفی به روند رشد و پیشرفت پرستاشاپ در ایران بخشید و ارائه ماژول ها و قالبهای بیشتر و حرفه ای تر(100درصد ایرانی) باعث رونق بیش از پیش پرستاشاپ شد. تا جایی که در اکثر مواقع مدیران انجمن فرصت رسیدگی به همه سفارشات را پیدا نمیکردند و همین جا از همه دوستانی که سفارشاتشون رد شد یا با تعیین زمان طولانی انجام شد، عذرخواهی میکنم.

طرح ها و پیشنهاداتی برای بهبود رسیدگی به سفارشات در حال بررسی هستند و امیدوارم در سال جدید بتونیم بهتر و بیشتر در خدمت اعضا باشیم.

در سال 2013 مشکلات و دردسر هایی هم داشتیم، از جمله ارائه نسخه بومی انجمن ما توسط افراد سودجو و به نام خودشان، و برداشتن کپی رایت انجمن در بخش مدیریت پرستاشاپ که باز هم اعلام میکنیم که این انجمن هیچ رضایتی در مورد برداشتن کپی رایت از بخش مدیریت ندارد و همچنین سوء استفاده هایی از ماژولها و قالبهای انجمن .

این مسائل و مشکلات موجب شد تا مجبور به کد کردن ماژولها و قالبها شویم که روند تحویل محصولات را چند ساعتی طولانی تر خواهد کرد.

مسائلی که مدیران انجمن درگیر آنها هستند به طور کلی عبارتست از :

بومی سازی نسخه های جدید

ترجمه نسخه های جدید

پشتیبانی سفارشات انجام شده

مدیریت فروش بازارچه

انجام سفارشات جدید

اداره انجمن و پاسخ به سوالات

و بسیاری موارد ریز و درشت دیگه

 

شاید در حالت بهینه برای انجام این حجم کار، وجود بیش از 15 نفر لازم است ولی پرستاشاپ پارسی توسط 5 6 نفر همه این موارد رو پوشش میده و اگه کاستی ای در برخی قسمتها مشاهده میکنید، به حساب کمبود نیرو بذارید. به علاوه همین 5 6 نفر هم همیشه حضور ندارند، برای نمونه خود من فعلا در ماموریت کاری هستم و تا مدتی نمیتونم همکاری خوبی داشته باشم.در هر صورت، تلاش ما در پرستاشاپ پارسی، ارتقاء سطح کیفیت فروشگاههای اینترنتی ایرانی و جلب رضایت اعضای محترم انجمن هست و تعداد اعضا و فروشگاههای اینترنتی و زیاد شدن سفارشات ، نشون میده که تا حدودی در رسیدن به این اهداف موفق بوده ایم.

نسخه 1.6 پرستاشاپ هم به زودی از راه میرسه و فعلا نسخه آزمایشی اون ارائه شده که بررسی های لازم رو انجام دادیم و امیدواریم بتونیم نسخه جدید رو با سرعت و کیفیت بیشتر بومی سازی کرده و خدمت دوستان ارائه نماییم .

 

آرزو میکنم سال جدید میلادی سال پر باری برای فروشگاههای اینترنتی و مخصوصا پرستاشاپی باشه و ما بتونیم نتیجه زحماتمون رو در فروش بیشتر و رونق کسب و کار شما ببینیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم به نوبه خودم سال جدید میلادی رو تبریک میگم

به امید موفقیت و رشد هرچه بیشتر و بهتر وب پارسی بویژه پرستا شاپ

 

براتون فروش روزافزونی رو آرزو میکنم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم سال جدید میلادی رو تبریک میگم امیدوارم هر چه زودتر پرستاشاپ 1.6 بیاد و به سرعت نسخه بومی اون نیز ارائه بشه . فروشگاه من نیز دیروز از 1.4.9.0 به 1.5.4.1 ارتقا داده شد و بزودی از حالت تعمیر خارج میشه . جا داره همینجا تشکر ویژه ای از دوستان خوبم ( دانوش عزیز , بهمن عزیز و رامتین جان ) داشته باشم . خوشحالم تونستم به عنوان یک کاربر راهنما در این انجمن فعالیت داشته باشم و تا جایی که با پرستاشاپ آشنایی دارم به اعضای انجمن کمک کنم تا پیشرفتی باشه در رشد پرستاشاپ فارسی و اعضای انجمن .

 

دلتون شاد و لباتون خندون :)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم سال جدید میلادی رو تبریک میگم و امیدوارم تحولات جدیدی که در نظر داریم تحقق پیدا کنه.

در گام اول سرعت بخشیدن به سفارشات ماژول و قالبهای های موجود در بازارچه هست که پیش نیازش تهیه شده و در اختیار توسعه دهنده ها قرار میگیره

زیاد نمیخوام قول بدم که شعار بشه. فقط منتظر تحولات باشید

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...