moghimi ارسال شده در آذر 1، 2014 گزارش Share ارسال شده در آذر 1، 2014 راهکارهای افزایش فروش- بخش مدیریت در این تایپک به ذکر مواردی می پردازیم که مدیر یک سایت برای افزایش فروش محصولات خود به آن باید توجه کند:1. محصولات را از فروشگاه های دیگر کپی نکنید. این کار باعث کاهش اعتماد بازدید کننده از فروشگاه شما می شه، اگر یک فروشگاه با اعتبار متوسط دارین ( از لحاظ تکنیکال، سئو ، بازدید کننده، تعداد محصول و...) قطعاً بازدید کننده قبل از مشاهده آن محصول در فروشگاه شما، آنرا در فروشگاه معروف تر دیده، ضمن اینکه یه محصول شاید طی چند هفته اولی که به بازار راه پیدا می کنه، پر فروش باشه، شما هم با این اقدام به فروش می کنین، بعد با حجم وسیعی از نارضایتی مشتریان مواجه می شین، البته نه در فروشگاه خود، بلکه در فروشگاه هایی که اولین عرضه کننده های اون محصول بودن، که این موضوع یه امتیاز منفی برای فروشگاه شماست ( به قول معروف آش نخورده و دهن سوخته). 2. از فروش محصولاتی که با آن آشنایی کاملی ندارین، خودداری کنین. بارها در عمل اتفاق افتاده، خریدار یک محصول به مراتب آگاهی بسیار بیشتری نسبت به فروشنده داشته، و همین موضوع باعث بی میلی خریدار نسبت به خرید از فررشگاه شده3. از عناوین متقلبانه و صرفاً تبلیغاتی استفاده نکنید. همه ما در طی روز با حجم انبوهی از پیام های تبلیغاتی مواجه می شیم و از اونجایی که برای تولید اکثر این پیام ها، هیچ ایده و فکری از قبل نبوده، کاربران به سرعت پوچ بودن تبلیغ رو تشخیص می دن، البته استفاده صحیح از تبلیغات و آثار شگرفی که در توسعه تجارت می ذاره غافل نشین4. با توجه به بودجه ای که دارید، فروشگاه خود را گسترش دهید. اگر شخصاً تمام کارهای فروشگاه رو انجام می دین، سعی کنین به کیفیت کاری ک ارائه می دین بیشتر توجه کنین تا کمیت اون.5. برای فروشگاه خود ترجیحاً یک صنف انتخاب کنید. این کار چند حسن داره، اول اینکه مدیریت تنوع محصولات آسون تر خواهد بود، دوم اینکه در خاطر مشتری می ماند که فروشگاه شما در فلان صنف، فعالیت می کنه، سوم اینکه با سایتهای کمتری در رقابت خواهید بود و آخر اینکه فرصت خوبی هست برای به دست اوردن زیر و بم محصولات یک صنف، که تجربه این کار بسیار کمک زیادی در آینده به شما می کنه6. راه ارتباطی برای مشتری قرار دهید: بسیاری از سایتها هیچ پل ارتباطی با مشتری ندارن، برخی تنها به ذکر یک آدرس ایمیل اکتفا کردن و اون ادرس ایمیل هم فعال نیست، برخی به پشتیبانی آنلاین که همیشه آفلاین هست اکتفا کردن، همیشه به خاطر داشته باشین تمام کاربران از اطلاعات فنی لازم برای کار کردن با سایت برخوردار نیستن و گاهی نیاز به راهنمایی دارن، پس چند راه ارتباطی موثر و در دید کاربر قرار بدین، تا ارتباط راحت تری با سایت برقرار کنه7. یک قسمت از سایت را مشخصاً به راهنما اختصاص دهید: برای کاربرها مهمه که نتیجه کاری که قصد انجام اون رو دارن بدونن، مثلا زمانی که خرید کردن شماره تراکنش به چه صورت بهشون نمایش داده می شه، بارکد پستی چه جوری بهشون اطلاع داده می شه ؟ و بسیاری از اقداماتی که سوال بر انگیز هست8. قسمت درباره ما سایت را به نحو صحیح کامل کنید: درباره ما یه بخش مهم در سایتها هست، که توی اکثر سایتهای ایرانی غیر حرفه ای پر شده یا نشده، مانند این: به فروشگاه ما خوش آمدید! یا بهترین فروشنده محصولات لوازم آرایشی، این موارد هیچ ارتباطی به قسمت درباره ما نداره!، در این قسمت به معرفی خود و تجربه و کارهایی که در فروشگاه انجام دادین بپردازین ( فقط خواهشاً از ذکر این دو عنوان خودداری کنین:1. این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده 2. این سایت دارای نماد هست).ادامه مطلب رو در پست بعد خواهید خواند.منبع: http://www.ir-forum.com/showthread.php?tid=63 واکنش ها : shikotak 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .