رفتن به مطلب

نمایندگی رسمی لئو تم - پرستاشاپ پارسی


پست های پیشنهاد شده

قابل توجه پرستاشاپی های عزیز

 

با توجه به سوء استفاده های برخی سایتها از عدم دسترسی کاربران ایرانی به قالبهای خارجی و فروش غیرقانونی و بدون مجوز و پشتیبانی این قالبها به کاربران، و در برخی موارد ادعاهای دروغین مبنی بر داشتن نمایندگی از سایتها و طراحان خارجی، به منظور راحتی کاربران در دسترسی راحت به قالبهای خارجی اورجینال و دارای لایسنس و پشتیبانی، پیرو مذاکراتی که با وبسایت لئوتم انجام گردید، پرستاشاپ پارسی نمایندگی رسمی قالبهای این وبسایت را اخذ نمود.

به همین منظور کلیه محصولات این سایت در اختیار ما قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت بومی و راستچین سازی آنها انجام پذیرد. قالبهای سایت لئوتم به مرور زمان راستچین و بومی سازی شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در حال حاضر سه قالب LeoSport و LeoShopping و LeoFurniture آماده شده اند و سایر قالبها به مرور زمان اضافه خواهند شد . در صورتیکه قالب خاصی را مد نظر دارید میتوانید از طریق بازارچه درخواست بدید تا در راس قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که مدیران سایت لئوتم، دسترسی مستقیم به بخش ویژه فروش قالبهای لئو در بازارچه ما دارند و شما با دادن شماره سفارش خود به سایت اصلی ، میتوانید از این سایت نیز پشتیبانی دریافت کنید و شما دارای پشتیبانی فنی از سایت لئوتم خواهید بود. در مورد پشتیبانی ، ذکر این نکته هم ضروری است که ما اجازه تغییر و دستکاری در کدهای قالب را نداریم و تنها اشکالات احتمالی راستچین سازی، از طریق ما برطرف خواهند گردید و چنانچه خود قالب دچار مشکل خاصی باشد، پرستاشاپ پارسی به عنوان واسط و نماینده عمل کرده و پیگیر رفع مشکلات شما خواهد بود و پس از رفع مشکل از طرف سایت اصلی، راهکار رفع مشکل را به شما ارائه خواهد نمود.

 

در حال حاضر یکی از سه قالب ذکر شده در بازارچه لئو قرار گرفته و به زودی سایر قالبهای لئو هم اضافه خواهند شد. برای مشاهده و خرید میتوانید به آدرس http://leo.ipresta.ir/ مراجعه نموده و با همان نام کاربری و پسورد بازارچه وارد شوید.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 months later...

بخش لئوی بازارچه تعطیل شد!

با توجه به عدم پایبندی سایت لئوتم به اخلاق حرفه ای کار و زیر پا گذاشتن قراردادی که با اون ها بسته بودیم متاسفانه مجبور شدیم بخش قالب های لئوتم بازارچه رو ببندیم

این شرکت به تعهد خودش مبنی بر این که بازارچه پرستا شاپ پارسی تنها نمایندگی رسمی لئوتم در ایران باشه عمل نکرد و اقدام به اعطای نمایندگی به سایتی غیر از بازارچه نمود بنابراین ما هم از ادامه همکاری با این شرکت خودداری کردیم

مشتریانی که قبلا از بخش قالب های لئوی ما قالب تهیه کرده بودند همچنان از پشتیبانی و خدمات بهره مند هستند

 

پیروز و سربلند باشید

مهرشاد ذاکریان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...