moghimi ارسال شده در دی 5، 2014 گزارش Share ارسال شده در دی 5، 2014 زمانیکه درصدد رفع مشکلی از سایت هستین و خودتون قادر به حل اون مشکل نیستین، ناچار باید یه دسترسی به کاربری که بهش مراجعه کردین بدید یا اعلام کنین که چه کسی می تونه این مشکل رو حل کنه، تا کاربری بیاد و بگه من می تونم حل کنم ( البته این موارد به صورت رایگان هست و منظور درخواست از طریق بازارچه نیست) خب برای اینکه مشکل حل بشه، شما باید یک یوز و پس ادمین یا دسترسی در سطح ادمین داشته باشین تا با درخواست کاربر متقاضی، بهش اعلام کنین، این مطلب برای دوستان تازه وارد هست، لطفاً یه یوزر و پس ادمین بسازید و آدرس و نشانی هم براش تعریف کنین تا کاربری که می خواد مشکلتون رو حل کنه، دسترسی به پشت و جلو ( ادمین و فروشگاه) داشته باشه تا بتونه اقدام لازم رو بکنه، بعد از اینکه مشکلتون حل شد، اسم پوشه ادمین رو تغییر بدین و پسورد یوزری که دادین رو تغییر بدین، این جوری دیگه هم مشکلتون حل شده، هم اون بنده خدا دو ساعت معطل آدرس ثبت کردن برای تست خرید و... نمی شه، هم دسترسی ها رو به ادمین قطع کردین و دیگه در کل مشکلی در کار نخواهد بود. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .