رفتن به مطلب

نماد اعتماد و افتتاح دفتر پرستاشاپ پارسی


پست های پیشنهاد شده

درود به همه پرستاشاپی های عزیز

تیم پرستاشاپ پارسی همواره در حال تلاش برای یافتن راه حلهای جدید، برای بهبود ارائه خدمات خود بوده و هست. از نمونه های این موارد میتوان به تحول ساختار ترجمه پرستاشاپ در سایت اصلی اشاره کرد که به همت و تلاش دانوش عزیز صورت گرفت. تغییرات مدیریتی زیادی هم در این 3 سال که از آغاز فعالیت ما میگذرد صورت گرفته تا بتوانیم به بهترین شیوه برای رسیدن به اهداف انجمن دست پیدا کنیم. همچنین نمایندگی سایت لئوتم که به جرات میتونم بگم به جز دردسر برای ما هیچ منفعتی نداشته، از نمونه همین اقدامات بوده که تنها به خاطر آسایش اعضای انجمن صورت گرفته است. نحوه رسیدگی به سفارشات و کارهای انجمن هم مدام در حال تغییر بوده تا به بهترین روشها دست پیدا کنیم.

خب این همه مقدمه گفتم که بگم در ادامه همین تغییرات مدیریتی و ساختاری، در پی سوال تعداد انگشت شماری از دوستان در مورد نداشتن اینماد، تصمیم گرفتیم که برای بازارچه پرستاشاپ، نماد اعتماد الکترونیکی هم تهیه کنیم تا بهانه ای دست احدی نباشد. امروز نماد اعتماد الکترونیکی بازارچه پرستاشاپ پارسی تائید شد و در سایت قرار گرفت.

همچنین افتتاح دفتر پرستاشاپ پارسی رو هم، همزمان با دریافت نماد اعتماد اعلام میکنیم. هر چند هدف اصلی راه اندازی این دفتر، نظم و سازمان دهی برنامه های کاری تیم پرستاشاپ بود است ، اما دوستان عزیز مشهدی و افرادی که تمایل به مراجعه حضوری دارند، میتوانند با حضور در دفتر پرستاشاپ نسبت به سفارش یا پیگیری سفارش خود اقدام کنند.

امیدواریم که نتیجه این فعالیتهای ما ، رضایت بیش از پیش کاربرانمون باشه.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...