رفتن به مطلب

۶ عامل کلیدی برای بهینه سازی پرستاشاپ


salambaba.com

پست های پیشنهاد شده

۶ عامل کلیدی برای بهینه سازی پرستاشاپ

 

۶ عامل کلیدی برای بهینه سازی پرستاشاپ

بسیاری از کارشناسان، عناصر مختلف را با طراحی های متفاوت برای بهینه سازی کارآیی فروشگاه های آنلاین مانند پرستاشاپ تست و بررسی کرده اند چرا که فروشندگان همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تجارت آنلاین خود هستند. این محققان اطلاعاتی که با تحقیقات بیشتر در مورد خریداران آنلاین کسب میکنند را از طریق اینفوگرافیک ها (داده نما) یا مقالات منتشر کرده و به اشتراک میگذارند .

عناصر بسیاری در وب سایت تجاری شما وجود دارند که میتوانید آنها را برسی کنید . در این مقاله ما ۶ مورد از عناصری که توسط A/B testing برای بهینه سازی فروشگاه آنلاین در نظر گرفته میشود را بررسی میکنیم .

http://wp.baneweb.com/wp-content/uploads/AB-test-300x157.png

A/B تستینگ اجازه می دهد تا فروشندگان آنلاین یکی از دو نسخه ی وب سایت خود را به نمایش بگذارند. با اندازه گیری اثربخشی هر صفحه، فروشندگان می توانند مشخص کنند که کدام طراحی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری بهتر عمل میکند. اما قبل از شروع این تست ، مهم است که عملکرد فعلی فروشگاه آنلاین خود را بدانید و اطلاعات پایه ای درباره همه مواردی که در این تست در نظر گرفته میشود بدست آورید.

  • طراحی و ظاهر homepage یا صفحه اصلی

عناوین – اگر شما از عناوینی در وب سایت خود استفاده میکنید ، آنها را از نظر تعداد کاراکتر و کپی بودن بررسی کنید و در صورت وجود عناوین تکراری آنها را حذف کرده یا تغییر دهید

اسلایدر ها – آیا اسلایدر صفحه اصلی شما به اندازه کافی جذاب است یا خسته کننده بوده و باعث حواس پرتی بازدید کنندگان خواهد شد ؟ VWO، یک شرکت A / B تستینگ معتقد است که اسلایدرها دیگر موثر نیستند و پیشنهاد میکند که یا از یک تصویر ثابت استفاده کنید و یا این بلوک را به یک یا ۲ اسلاید محدود کنید .

  • دکمه های فراخوانی یا call to action یا CTA

دکمه های فراخوانی در واقع قسمتی از تبلیغات است که در بنر ها یا تصاویر قرار میگیرد و حاوی کلمات یا جملاتی است که بازدید کنندگان را به کلیک کردن تشویق میکند . از این دکمه های وسوسه انگیز تبلیغاتی می توانید در بخش های مختلف وب سایت خود استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که این تبلیغات بیشتر برای تخفیف محصولات خرده فروشان کاربرد دارد و ممکن است خریداران یک بوتیک لوکس را تحت تاثیر قرار ندهد . بنابراین مطمئن شوید که نوع و لحن کلمات و یا جملات بکار رفته در این دکمه ها را با توجه به مشتریان خود انتخاب کنید تا بیشترین تاثیرگذاری را بر روی آنها داشته باشد

رنگ – تحقیقات نشان داده است که انسان ها به طور طبیعی رنگ را به ایده ها و احساسات خاص پیوند میدهند. پس از پیدا کردن متن CTA خود ، رنگ های مختلف را امتحان کرده و تاثیر هر یک را برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری بررسی کنید.

اندازه – دکمه های فراخونی شما باید به وضوح قابل مشاهده باشد. با این حال، قرار دادن یک دکمه فراخوانی بزرگ ممکن است کاربران را منحرف و دور کند . A / B تستینگ اندازه مناسب این دکمه ها را برای وب سایت شما مشخص میکند

۶ عامل کلیدی برای بهینه سازی پرستاشاپ

  • مراحل پرداخت: پنج مرحله ای یا یک مرحله ای

کارشناسان در مورد اثربخشی پرداخت در ۵ (صفحه) مرحله با پرداخت در یک مرحله اختلاف نظر دارند. حامیان پرداخت در ۵ صفحه معتقدند که این روش قابل قبول مشتریان است از سوی دیگر، حامیان پرداخت یک صفحه ای بر این باورند که کوتاه شدن فرآیند پرداخت امکان ترک صفحه پرداخت برای خرید یک محصول را کاهش خواهد داد.

  • تصویر محصولات

قرار دادن تصاویری با وضوح بالا در صفحات معرفی محصولات یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان می باشد. سعی کنید هر یک از ایده های زیر را برای قرار دادن تصویر محصولات امتحان کرده و نتیجه آن را در تبدیل بازدید کننده به مشتری بررسی کنید :

پس زمینه – برای رنگ پس زمینه بیشتر از رنگ سفید استنفاده میشود اما بهتر است از رنگ های ملایم هماهنگ با محصول خود استفاده شود. افزودن یک احساس گرم به تصویر ممکن است در جذب مشتریان موثر باشد.

نوع نمایش – سعی کنید تصاویری از زوایای مختلف محصول در صفحه محصول قرار دهید

مدل – داشتن مدل های ویترینی برای محصولات می تواند به فروش آن کمک کند و بر روی حس خرید بازدیدکنندگان تاثیرگذار باشد. هرچند که این تصاویر می تواند مشتریان را از محصول هم دور کند و باعث کاهش قدرت فروش شما شود. A / B تستینگ گزینه های مورد علاقه بازدید کنندگان را شناسایی میکند.

  • تائید اجتماعی (Social Proof)

گاهی اوقات نمایش فالوور های شبکه های اجتماعی واقعا به ایجاد اعتماد مشتریان فروشگاه شما کمک میکند و برخی از فروشگاه ها از نمایش عناصر اعتماد سازی نظیر آرم پرداخت، دکمه های سایت های اجتماعی و نشان های امنیتی بهره مند میشوند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...