رفتن به مطلب

گامی نو در جهت رضایت مشتریان بازارچه


admin

پست های پیشنهاد شده

با درود فراوان خدمت تمامی کاربران انجمن پرستا شاپ پارسی

 

از آن جایی که تقریبا تمامی کاربران پرستا شاپ پارسی با بازارچه (http://bazaar.ipresta.ir) آشنا هستند و از خدمات آن استفاده میکنند بر آن شدیم تا در جهت جلب رضایت کاربران بکوشیم و کیفیت خدمات رسانی را بالا برده و زمان پاسخگویی به سوالات مشتریان را کاهش دهیم.

در بازارچه پرستا شاپ پارسی چیزی در حدود 8000 پیام میان مشتریان و کارمندان رد و بدل شده و تا به امروز بازارچه دارای حدود 6200 کاربر می باشد. در اولین فاز از برنامه افزایش رضایت مندی مشتریان بازارچه موفق شدیم در طول 3 ماه میانگین زمان پاسخگویی به مشتریان را (میانگین محاسبه شده در طول یک ماه) از 3 روز به 5.1 ساعت کاهش دهیم و این رقم هر روز در حال کاهش است! هدف ما نزدیک کردن این میانگین به 1 ساعت می باشد که انشاءالله به آن دست پیدا خواهیم کرد.

همچنین برنامه های ویژه ای برای افزایش رضایت کاربران انجمن نیز در نظر گرفته شده که بخش هایی از آن عملی شده و همانطور که مشاهده می کنید پویایی انجمن پرستا شاپ پارسی بسیار زیاد شده است.

 

به زودی خبرهای جدیدی در رابطه با برنامه ها و سیاست های انجمن و بازارچه منتشر خواهیم کرد

 

پیروز و سربلند باشید

تیم پرستا شاپ پارسی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده این موفقیت را به مدیریت پرستاشاپ تبریک می گوییم.

فقط درخواستی که دارم اینه که یک فکری به حال مطالب آموزش پرستاشاپ1.6 بکنید.بعضی آموزش های 1.5 برای 1.6 جواب نمی دهد.در ضمن ماژول های بیشتری برای 1.6 آماده کنید.

با تشکر/

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کار پشتیبانی به هر نحو و ترتیب کار بسیار دشواری هست که مرد عمل می خواد

خسته نباشید می گم به مدیران زحمتکش و یه تشکر هم برای بسته شدن تاپیک به ظاهر رایگان ماژول ها ی نسخه 1.6

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...