رفتن به مطلب

انتقاد در مورد سیستم تیکت بازارچه


farzad.dm

پست های پیشنهاد شده

با سلام و خسته نباشید

 

در مورد سیستم تیکت یک انتقادی داشتم :

 

من فکر میکنم اگر کسی خریدی انجام میده در بخش خدمات و یا بخش های دیگر و تیکت درست میکنه دو حالت رو در نظر بگیرید :

 

1. در وضیعت خرید تغییر ایجاد کنید مثلا از حالت پرداخت تایید شده به حالت در حال رسیدگی تغییر بدید

2.در تیکت ایجاد شده جوابی بدید مثلا تیکت شما در حال رسیدگی هست و یا در نوبت هست و یا بعد از این زمان مشخص انجام میگیرد

 

بحث زمان نیست همه میدونیم که بهرحال شما زحمت میکشید و مثل همه ما سرتون شلوغ هست اما اینکه شخص نمیدونه الان تکلیف خریدی که انجام داده چیه و کی رسیدگی میشه شاید حساسیت و چک کردن پی در پی تیکت رو بهمراه داشته باشه

 

با تشکر از زحمات و خدمات بسیار عالی شما

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

حق با شماست.

سیستم تیکت ضعفهایی داره که در فرصت مناسب حتما برطرف خواهد شد.

معمولا تیکت ها بین 1 تا 24 ساعت پاسخ داده میشوند. در چند روز اخیر به دلیل سفر تیم پرستاشاپ به تهران ، برگزاری چند جلسه کاری ، عدم دسترسی مناسب به اینترنت در هتل و ... متاسفانه کمی مشکل در پاسخگویی داشته و هنوز هم داریم و بابت این مساله عذرخواهی میکنم. تا جایی که بتونیم حتما پاسخگو خواهیم بود.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 months later...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...