farzad.dm ارسال شده در خرداد 7، 2016 گزارش Share ارسال شده در خرداد 7، 2016 با سلام و خسته نباشید در مورد سیستم تیکت یک انتقادی داشتم : من فکر میکنم اگر کسی خریدی انجام میده در بخش خدمات و یا بخش های دیگر و تیکت درست میکنه دو حالت رو در نظر بگیرید : 1. در وضیعت خرید تغییر ایجاد کنید مثلا از حالت پرداخت تایید شده به حالت در حال رسیدگی تغییر بدید2.در تیکت ایجاد شده جوابی بدید مثلا تیکت شما در حال رسیدگی هست و یا در نوبت هست و یا بعد از این زمان مشخص انجام میگیرد بحث زمان نیست همه میدونیم که بهرحال شما زحمت میکشید و مثل همه ما سرتون شلوغ هست اما اینکه شخص نمیدونه الان تکلیف خریدی که انجام داده چیه و کی رسیدگی میشه شاید حساسیت و چک کردن پی در پی تیکت رو بهمراه داشته باشه با تشکر از زحمات و خدمات بسیار عالی شما واکنش ها : shaparakpay و zahrabb 2 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در خرداد 7، 2016 گزارش Share ارسال شده در خرداد 7، 2016 سلامحق با شماست.سیستم تیکت ضعفهایی داره که در فرصت مناسب حتما برطرف خواهد شد.معمولا تیکت ها بین 1 تا 24 ساعت پاسخ داده میشوند. در چند روز اخیر به دلیل سفر تیم پرستاشاپ به تهران ، برگزاری چند جلسه کاری ، عدم دسترسی مناسب به اینترنت در هتل و ... متاسفانه کمی مشکل در پاسخگویی داشته و هنوز هم داریم و بابت این مساله عذرخواهی میکنم. تا جایی که بتونیم حتما پاسخگو خواهیم بود. موفق باشید واکنش ها : farzad.dm 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
zahrabb ارسال شده در شهریور 5، 2016 گزارش Share ارسال شده در شهریور 5، 2016 منم با آقای فرزاد موافقم این ضعفا باعث کندی تو پیشرفت کار و استفاده بهینه میشه واقعا واکنش ها : mahrokhok 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .