رفتن به مطلب

ماژول همکاری در فروش پرستا شاپ


masoudrider

پست های پیشنهاد شده

سلام

دوست عزیز پرستاشاپ هم این حالت رو داره و فکر میکنم پیشرفته تر هم هست. شما میتونید لینک رو تعریف کنید برای بازاریابتون و به صورت مبلغ یا درصد یا حتی به ازای کلیک براشون درامد تعریف کنید.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 months later...

سیستم اپن کارت همچین چیزی داره که مشتری یا بازاریاب میتونه بیاد ثبت نام کنه تو سایت و با نام کاربریش بیاد تو پنل و لینک هایی که میخواد رو برداره و تو سایت ها و فیس بوک و جاهای دیگه بذاره.کسی که رو این لینک ها کلیک کنه و بیاد تو سایت و خرید کنه درصدی از مبلغ خرید به حسابش منظور میشه و میتونه کسب درآمد کنه. یه جور بازاریابیه که توسط مشتری ها و یا بازاریاب ها انجام میشه.

اگه همچین سیستمی روی پرستاشاپ هم بود واقعا عالی میشد.

 

من دقیقا به همچین سیستمی برای فروشگاهم نیاز فوری دارم.کسی میتونه راهنمایی کنه چطوری میتونم فعالش کنم؟اصلا همچین چیزی برای پرستا شاپ داریم؟

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خسته نباشید

من ب همچین ماژولي نیاز دارم ، ماژول پیش فرض جوابگو نیست.

فرد تو پرستا ثبت نام کنه و محیط کاربريش مثل مدیر اصلی نباشه ، فقط مواردی ک برای بازاریاب یا تبلیغ کننده نیازه ، مثل شمار حسابش ، واريزيها ، و محصولاتی رو که برای تبلیغات گذاشته تا بفروشه و پورسانت بگیره .

مدیر اصلی هم لیست بازرايابهاشو داشته باشه و محصولاتی رو ک برای فروش گذاشتند و پورسانتی ک گرفتند .

مدیر اصلی هم بتونه مقدار پورسانت رو برای هر محصول تعیین کنه .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

سلام

دوست عزیز پرستاشاپ هم این حالت رو داره و فکر میکنم پیشرفته تر هم هست. شما میتونید لینک رو تعریف کنید برای بازاریابتون و به صورت مبلغ یا درصد یا حتی به ازای کلیک براشون درامد تعریف کنید.

 

موفق باشید

 

سلام

میشه نام این ماژول را بفرمایید.

تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

میشه نام این ماژول را بفرمایید.

تشکر

سلام.

 

منوی آمار >> ارجاع دهندگان، روی افزودن ارجاع دهنده جدید کلیک کنید و بقیه مراحل ...

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 weeks later...

سلام.

 

منوی آمار >> ارجاع دهندگان، روی افزودن ارجاع دهنده جدید کلیک کنید و بقیه مراحل ...

 

سلام

اگر ممکن باشه در مورد جزئیات و تنظیمات ماژول هم کمی توضیح بدید ممنون میشم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 weeks later...

ترجمه داکیومنت پرستاشاپ در اینباره:
 

 

افزودن معرف جدید

 

فضای بازاریابی این امکان را به شما می دهد تا برای همکارانتان دسترسی ویژه ای ایجاد کنید. آن ها به تمامی آمار مربوط به بازدیدگان  از سایت آنها به فروشگاه آنلاین شما دسترسی خواهند داشت. برای این کار ابتدا باید در برنامه بازاریابی برای هریک از آن ها حساب کاربری ایجاد کرده و مبالغ دستمزد را تعیین کنید.

برای ایجاد یک معرف جدید روی دکمه " افزودن جدید" کلیک کنید.

 

این صفحه دارای دو بخش می باشد که هر دوی آن ها مهم هستند:

واسطه: حساب کاربری همکار شما در برنامه بازاریابی می باشد.

  • نام. برای اتصال به پنل برنامه بازاریابی، همکاران شما نیاز به نامی برای ورود دارند، می توانید از یک نام ساده یا ایمیل استفاده کنید اما از این که شما و همکارتان آن را به راحتی به خاطر می سپارید اطمینان حاصل کنید.
  • رمز عبور. اگر برای اولین بار حساب کاربری را ایجاد می کنید، پرستاشاپ رمز عبور را ذخیره می کند. زمانی که نیاز به ویرایش حساب کاربری دارید (برای مثال، زمانی که نیاز به تغییر کمیسیون دارید) فیلد رمز عبور را خالی بگذارید. البته این به معنی نبود رمز عبور نیست و وارد کردن رمز عبور هنگام ویرایش، منجر به تغییر آن می شود.
  • طرح دستمزد. در این قسمت شما مبالغ کمیسیون را تعیین می کنید- به معنی پولی که شما بابت فعالیت های همکارانتان برای جذب بازدیدکننده برای فروشگاهتان پرداخت می کنید.
    • دستمزد کلیک. هر زمان بازدیدکننده ای از طریق کلیک روی لینک های موجود سایت همکارتان به فروشگاه شما هدایت شود، در ازای هر کلیک مبلغی را دریافت خواهد کرد.
    • دستمزد پایه. می توانید بابت خریدهایی که از سایت شما با استفاده از لینک های همکار می شود، کمیسیون در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که این دستمزد تنها در صورتی اعمال می شود که ارجاع از طریق لینک سایت همکار منجر به فروش شود.
    • دستمزد درصدی. علاوه بر دستمزد پایه (یا به عنوان یک جایگزین برای آن) می توانید کمیسیون همکارانتان (بازاریاب ها) را به صورت درصدی از فروش هایی که به وسیله ارجاع از طریق سایت آن هاست پرداخت کنید.
  • اطلاعات فنی – حالت ساده. این بخش بسیار مهم است و سبب تمایز لینک های مربوط به بازاریابان از یکدیگر می شود. در حین پیکربندی باید برای نمونه دو حساب کاربری ایجاد کنید تا از صحت عملکرد این بخش مطمئن شوید.
  • معرف HTTP. در فیلد "شامل" نام دامنه ای را وارد کنید که از طریق آن می خواهید حساب کاربری همکارتان را پیگیری کنید.
  • درخواست URI. در فیلد "شامل" آخرین بخش کوئری استرینگ (درخواست جستجو) را وارد کنید. سیستم بازاریابی قادر به پیگیری معرف هایی که از یک کوئری استرینگ خاص استفاده می کنند، می باشد. برای مثال، شما می توانید معرف هایی را که از ?prestaff= argument در آدرس اینترنتی خود استفاده می کنند را پیگیری کنید. این کار می تواند در آینده برای تمایز بین بازاریابان به شما کمک کند.
  • اطلاعات فنی – حالت حرفه ای. در حالت ساده، لغات با استفاده از تابع "LIKE" MySQL تطابق داده می شوند، اما در حالت حرفه ای شما قادر به استفاده از عبارات منظم MySQL هستید. این روش سبب افزایش قدرت شما در این امر می شود اما نگهداری از آن بسیار سخت است. قبل از این که چیزی در این فیلدها قرار دهید، نحوه استفاده از عبارات منظم را به درستی یاد بگیرید.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...