رفتن به مطلب

تخته امتیازات

مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۷/۰۸/۱۱ در همه بخش ها

  1. سلام و وقت بخیر بنا بود بنده دوباره به تاپیک سر نزنم چون چنین مباحثی و چنین دلخوری هایی رو در شأن دوستان قدیمی، مدیران انجمن، کاربران انجمن و البته شخص خودم نمی دونم. از طرف دیگه الآن که دارم شروع به نگارش این پاسخ میکنم، ساعت از 3 صبح گذشته و فکر میکنم یکی از نشونه ها این باشه که به چه میزان مشغله و موضوعات مهم تر در طول روز هست که باید مدیریت زمان کنیم. ولی با این وجود چون تاپیک در زمانی که من نبودم ادامه پیدا کرده و مطالب ادامه پیدا کرده، به ناچار یکبار دیگه در تاپیک شرکت میکنم و امیدوارم آخرین باری باشه که همه ما در چنین تاپیک هایی شرکت میکنیم. --- 1- افراد زیادی بنده و همینطور مجموعه دی بی اس تم رو میشناسن. صدها کاربر در اینجا از مشتریان دی بی اس تم هستن و من در برابر حجم زیادی از افرادی که با محصولات ما آشنایی دارن ادعا میکنم که با قضاوتی منصفاه میشه گفت سطح کیفی محصولات و خدمات پشتیبانی دی بی اس تم در بالاترین حد ممکن قرار داره و مجموعه دی بی اس تم از ابتدای فعالیتش به پاسخگویی و پشتیبانی خوب خودش شهرت پیدا کرده. مواردی مثل آپدیت مادام العمر رایگان و پشتیبانی مادام العمر رایگان در اینترنت ایران اولین بار توسط دی بی اس تم ارائه شده و هنوز فکر میکنم در این زمینه پرچم دار هستیم و شخصاً گاهی اوقات مشتریانی رو می بینم تیکت ایجاد میکنن که تاریخ خریدشون به 4-5 سال پیش برمیگرده و همچنان در حال استفاده از خدمات پشتنیبانی شون هستن. ولی گاهی اوقات در هر کسب و کاری بدون استثناء شرایطی پیش میاد که صحیح یا نا صحیح شخصی از محصول یا خدماتی که خریداری کرده راضی نیست. محال ممکنه یک مجموعه تجاری با چنین شرایطی رو به رو نشه مگر اینکه اصلاً مشتری نداشته باشه! حالا یکی از دوستان مقصر این بحث رو استارتر خطاب کردن و نوشتن اگر جای بنده بودن دیگه هرگز به استارتر پشتیبانی نمیدادن. برعکس! ما به استارتر محصول فروختیم و پشتیبانی از ایشون وظیفه بی چون و چرای ماست. ما که نمیتونیم به دلیل یک موضوعی که هیچ ربطی به بخش پشتیبانی یا محصول دی بی اس تم نداره حق ایشون رو ضایع کنیم! اتفاقاً ایشون مشکل دیگه ای رو پس از این تاپیک اشاره کردن که با کمال میل ثبت در فهرست آپدیت شد. ما این رو آزادی بیان میدونیم و مشتری حقشه که هر جایی که خواست آزادانه چه خوب چه بد نتیجه تجربه خودش رو در اختیار دیگران قرار بده. همچنین بنده اشاره کردم کل موضوع این تاپیک یک نوع خاص سوء تفاهم بود که باعث ناراحتی استارتر شده بود که ما سعی کردیم برطرف کنیم این جریان رو ولی متأسفانه تاپیک یک روز قبل ایجاد شده بود و وقتی موضوع در تیکت حل شد، در تاپیک مطالبی نوشته شده بود که بسیار ناراحت کننده تر از خود تاپیک بود. ----- 2- من مواردی که مربوط به جریان بین ما و لئوتم بوده و جریانات پس از اون در ایران بین ما و تیم آی پرستا بوده رو در حضور خود مدیران آی پرستا در پاسخ های قبلی خودم مطرح کردم. چه نیازی به بیان مطالب تکراری هست وقتی یکبار زمان گذاشتم و هر چیزی که بوده و میدونستم رو در صفحه قبل توضیح دادم؟ اما با بحثی که مطرح شده میخوام مطالبی به گفته های خودم اضافه کنم. اولاً اینکه شما میدونید و مطلعید و مطلع بودید که دی بی اس تم در حدود یک سال بود که قالب های کپانی لئوتم رو برای اولین بار در ایران ارائه می کرد. لئوتم اکانت دولوپر داره این رو همه میدونن. ما از زمانی که اکانت دولوپر رو تهیه کردیم تا زمانی که کار به مکاتبه کشید تا بتونیم شرایط فروش آنلاین هم داشته باشیم چند ماهی طول کشید. اولین مشتری ما آقای نوروززاد از دوستان خوب و نزدیک خودم در انجمن شاپکیپر حدود 2 سال پیش بود که سفارش استفاده از یکی از قالب های کمپانی لئوتم برای یک سایت فروش عطر در زمان پرستاشاپ 1.5 به ما دادن. ما در جریان اون سفارش اکانت دولوپر لئوتم رو تهیه کردیم و طبق حق قانونی این اکانت، از این قالب برای طراحی و راه اندازی سایت ایشون استفاده کردیم. این اولین بار در تاریخ ایران هست تا جایی که اطلاع دارم که به این شکل رسمی تیمی اکانت سطح دسترسی دولوپر لئوتم رو برای انجام یک پروژه طراحی سایت تهیه و خدمات مرتبط رو ارائه میکنه. آقای نوروززاد و بنده سایت فروشگاه عطر ایشون رو به عنوان یک نمونه کار موفق معرفی کردیم و تعداد درخواست های دوستان نزدیک و سایر کاربران شاپکیپر برای استفاده از سایر قالب های این کمپانی بالا رفت. کم کم درخواست هایی برای ما اومد که مدیر فروشگاه مایل به خرید قالب بود نه راه اندازی فروشگاه با قالب و این خارج از محدوده عرف کپی رایت اکانت سطح دسترسی دولوپر کمپانی لئوتم هست. پس در بخش پشتیبانی لئوتم تیکتی زدیم و در اسکایپ با مدیر لئوتم صحبت کردیم و جریان رو مطرح کردیم (بعلاوه محدودیت خرید با دلار در ایران و اینکه زبان ما راستچین هست و باید قالب رو قبل از ارائه حتماً ترجمه و بومی سازی کنیم) و موضوعاتی که قبلاً چه اینجا و چه در شاپکیپر و چه حتی روی سایت دی بی اس تم در برگه شرایط خرید قالب های لئوتم توضیح دادم. ماه ها ما به همین شیوه فعالیت کردیم و با توافقی که صورت گرفته بود با سطوح دسترسی متفاوتی که داشتیم به دو شیوه قالب ها رو یکی برای راه اندازی سایت با قالب و دومی فروش آنلاین قالب بدون خدمات راه اندازی سایت عرضه کردیم و هیچ کس نیست که بتونه ادعا کنه که در تمام این مدت سایت دیگه ای هم بوده که قالب های کمپانی لئوتم رو در ایران ارائه میکرده یا حتی قصدش رو داشته. هر ادعایی خلاف توضیحات بالا خلاف واقع هست و دی بی اس تم در حدود یک سال (شاید کمتر) تنها مرجعی بود که قالب های بومی شده لئوتم رو هم می فروخت هم با این قالب ها فروشگاه راه اندازی میکرد. پس از مدتی مدیران آی پرستا اطلاعیه ای منتشر کردن که موفق به اخذ اکانت نمایندگی لئوتم در ایران شدن. و ما هم تاریخچه صحبت هامون هست چه در سطح انجمن شاپکیپر و چه در پیام خصوصی که فکر کنم به آقای مهدی شاد دادم علاوه بر تبریکات فروان، توصیه هایی هم در باب نحوه ارائه قالب های بومی شده در ایران داشتیم. باور کنید برای ما خبر خوشحال کننده ای بود که در ارائه قالب های این کمپانی در ایران تنها نیستیم! اما پس از مدتی این ادعا با لحن بدی مطرح شد که آی پرستا تنها نمایندگی قانونی لئوتم در ایرانه و جریاناتی که قبلاً توضیح دادم. قبلاً گفتم که در انجمن های گفتگو به ادعاهای مطرح شده جوابی ندادیم و جریان رو با مدیر لئوتم مطرح کردیم و مواردی که در پست قبلی خودم مطرح کردم. حالا دو بحث اینجا مطرحه: 1- در شرایطی که دی بی اس تم در حدود یک ساله قالب های لئوتم رو در ایران به صورت بومی شده و اورجینال عرضه میکنه و مشتریان زیادی هم از قالب های حرفه ای این کمپانی از طریق دی بی اس تم قالب تهیه کردن، چرا باید مهرشاد عزیز ما بره به مدیر لئوتم ایمیل بزنه که ما میخوایم تنها نمایندگی در ایران باشیم و به قول خودتون نمایندگی انحصاری باشید؟ خود مهرشاد عزیز متن ایمیل رو در تاپیک قرار داده و هر آدم منصفی که نوشته های من رو میخونه قضاوت کنه که آیا این کار، کار درستی بوده که شما بری اینطور به این شکل تقاضای نمایندگی کنی به شرطی که سایتی که در حال حاضر نمایندگی داره نمایندگیش ازش گرفته بشه و در آینده هم هیچ سایتی نتونه نمایندگی بگیره در ایران؟ آیا این کار درستی بوده؟ آقای مهدی شاد عزیز بنده نیازی ندارم شما با خوشحالی نمایندگی که قبل از شما داشتم و هرگز اعتقادی به انحصاری بودنش هم نداشتم و ندارم رو دو دستی به بنده تقدیم کنید! و مهرشاد جان متأسفانه مدیر لئوتم در یکی از پاسخ های خودش به شما نشون داده که در تجارت اخلاق نداره! یعنی چی شما 70 قالب که ارسال کردید ما به دی بی اس تم ایمیل میزنیم قالب هامون رو از روی سایت حذف کنه؟ فرضاً ما قالب هامون رو هم حذف کردیم، اون کاربرهایی که قالب رو از ما خریدن و نمیتونن به انگلیسی با پشتیبان لئوتم در ارتباط باشن چطور قراره "" آپدیت نسخه بومی شده و پشتیبانی برای نسخه بومی شده "" قالبش رو از لئوتم بگیره وقتی ما دیگه خدمات دهنده نباشیم؟ اگر دی بی اس تم رو که این وسط داره قربانی طمع فروش بیشتر میشه اصلاً در نظر نگیریم، این خیانت محض در حق مشتری های دی بی اس تم هست! 2- در مدت دو سه ماهی که مجموعه آی پرستا قالب های لئوتم رو در ایران ارائه کردن، فکر کنم به خوبی به این موضوع تسلط پیدا کرده باشن (همونطور که بهمن عزیز بارها در شاپکیپر به این موضوع اعتراف کرد) که بومی سازی قالب های لئوتم با کیفیتی که دی بی اس تم ارائه میکنه 100% سالم همراه با ارائه آپدیت هایی به روز و پشتیبانی نامحدود کار هرکسی نیست و ما خودمون به صورتی تیمی یک قالب رو که میخوایم آماده کنیم گاهی در گذشته 40 روز روی یک قالب کار کردیم تا آماده عرضه روی سایت یا به مشتری خاص بشه! اما وقتی آی پرستا نمایندگی خودش رو کنار گذاشت، اول پای دی بی اس تم رو وسط کشید که چرا آی پرستا تنها نمایندگی رسمی نیست و در تاپیک اطلاعیه لغو نمایندگی با لحن بسیار زننده ای دی بی اس تم شد مقصر اصلی ماجرا طوری که انگار چوب لای چرخ کن این داستان بوده. و بعد از اون هم به شدت قالب های بسیار پیشرفته پرستاشاپ لئوتم همیشه با بدترین شکل ممکن خطاب شدن. ما برای اولین بار در جهان شاهد استفاده از ماژول فوق العاده پیشرفته پیج بولدر آپولوتم (کمپانی همکار لئوتم) بر روی قالب های لئوتم هستیم. به سایت لئوتم سر بزنید قالب های جدید این کمپانی با 10 دموی متفاوت ارائه میشن چون به کمک چنین ماژول پیشرفته ای برای اولین بار در دنیا مدیر یک فروشگاه پرستاشاپی میتونه بی نهایت ظاهر متفاوت با ترکیب چیدمان اجزا و المان های متفاوت و حتی رنگ بندی ها و ظاهری 100% متفوات بسازه. به عنوان نمونه 4 دموی قالب leo_outdoor رو بررسی کنید ظاهرهایی کاملاً متفاوت ولی یک قالبه نه 4 قالب! با ماژول پیج بولدر پیشرفته آپولوتم مدیر سایت میتونه به این شکل با یک قالب هر زمان که خواست ظاهرهای متفاوت داشته باشه و تنوع بدون هزینه برای خودش ایجاد کنه! ماژول های پیشرفته بوت اسپرت مگامنو و مگا منو سایدبار، ماژول بسیار عالی وبلاگ پرستاشاپ لئوتم. ماژول ویجت منیجر که به تنهایی جای نزدیک به 50 ماژول پرستاشاپ امکانات داره و پیشرفته ترین ماژولیه که برای پرستاشاپ طراحی شده 100 دلار روی سایت لئوتم فروخته میشه و روی همه قالب هاش هست. ماژول اسلایدر لایه ای لئوتم از پیشرفته ترین ماژول هاییه که من تا بحال برای پرستاشاپ دیدم. ماژول ایجکس سفارشی به کاربر امکاناتی رو میده که به راحتی به دست نمیاد. مثل شمارنده معکوس هوشمند برای محصولات تخفیف دار، نمایش تعداد محصولات هر شاخه. نمایش تصاویر بیشتر از یک محصول به صورت ایجکس با بردن ماوس روی تصویر محصول و غیره. ماژول جستجو در شاخه های لئوتم به کاربر این امکان رو میده که وقتی داره در فروشگاه جستجو میکنه، شاخه مورد نظرش رو انتخاب کنه و فقط در محصولات همون شاخه جستجو کنه. از بحث ماژول ها که بگذریم، میزان سئو فرندلی قالب های لئوتم به حدیه که حتی من هم بارها متعجب شدم و به زودی قراره مطلبی در همین ارتباط روی سایت دی بی اس تم منتشر کنم تا کاربر با سطح کیفی سئوی قالبی که خریداری کرده یا قصد خرید داره آشنا بشه. در نهایت، اگر قالب های حرفه ای لئوتم انقدر بده که بطور مستقیم و غیر مستقیم در جاهای مختلفی نوشته میشه خرید قالب اورجینال به نوعی یک اشتباه هست و هیچ کس نباید سمت چنین قالب هایی بره، پس چرا نمایندگی لئوتم رو مکاتبه کردید و از لئوتم نمایندگی گرفتید؟ ---- و پاسخ به نوشته های بهمن عزیز بهمن جان بنده در پاسخ قبلی خودم به صورت غیر مستقیم به طراحی اختصاصی نبودن قالب های ایرانی اشاره کردم و چی نوشتم؟ نوشتم من شاید با حرف ها و رفتار یکی دو نفر مشکل داشته باشم ولی نمیخوام با مطالبی که اینجا گفته میشه روی فروش و درآمدزایی دیگران هم تأثیر بذارم! یکی از اون دیگران که بنده مایل نبودم پای خودش و محصولاتش به این موضوع باز بشه و به احترامش موضوع رو باز نکردم شما بودی. چرا عادت داریم هر بحثی که ما مربوط نیست رو واردش بشیم و با یک لحن تند و زننده ای شخصی که عملاً نوشته نباید بحث پای دیگران به وسط بکشه رو خطاب کنیم؟ شما نوشتید که حسرت خوردید کسی رو به ما معرفی کردید و دوباره نوشتید که اغلب مشتریان شما از سبد خرید دی بی اس کارت استفاده میکنن. اولاً ما هم متقابلاً شما رو به عنوان یک طراح و برنامه نویس خوش ذوق و با استعداد به دیگران بارها و بارها معرفی کردیم و از انجام این معرفی هم برعکس شما متأسف نیستیم. و ثانیاً در ایران هر فروشگاهی که با سبد خرید دیفالت پرستاشاپ فعالیت کنه مدیر بسیار کم تجربه و بی اطلاعی پشتش هست که با وجود چندصد فروشگاه پرستاشاپی که از این سبد خرید استفاده میکنن هنوز متوجه نشده که چنین محصول ارزشمندی روی دی بی اس تم هست که بعید میدونم حتی همون شخص هم به زودی متوجه نشه که سبد خرید سایر فروشگاه های پرستاشاپی ایرانی پیشرفته تر از خودشه و با تحقیق به ما نرسه. شما شاید نقش معرفی کننده رو داشتی و شاید هم در آینده باز داشته باشی ولی اطمینان میدم که دیر یا زود همون اشخاص بدون معرفی شما پی به وجود این سبدخرید روی دی بی اس تم می بردن. ما از بابت معرفی های شما سپاسگزاریم و با اطمینان میگم در سطحی برابر همیشه معرفی متقابل وجود داشته. ---- در نهایت چون در تاپیک دیدم صحبت از حذف تاپیک اومده، در صورت رضایت استارتر از حذف تاپیکش، به نظر من هم این بحث ها بسیار دور از شخصیت همه ماست و نباید خیلی از موضوعات مطرح میشد و نباید جرقه ایجاد یک ناراحتی زده میشد و الآن هم بهترین کار برای دو طرف اینه که بحث رو فراموش کنن و زمان ارزشمند رو برای رسیدگی به برنامه ریزی های کاری و درخواست های مشتریان شون بگذارن. دانوش جان بار قبل هم گفتم که با اینکه بارها در تیم دی بی اس تم ارائه یک بومی سازی باکیفیت مطرح شده (و اگر هم بخواد انجام بشه قطعاً با ایده ای نو و شیوه ای متفاوت انجام میشه و نیازی نیست نگران کپی برداری از کدها باشید)، ولی اشاره کردم که با اینکه انجام یک کار در سطح کیفیت عالی که سقف ایده آل هامون باشه 6 ماه زمان میخواد، ولی همیشه به دلیل ایجاد یک اتحاد بین خدمات دهنده های پرستاشاپ در ایران و وجود "یک مرکز" برای عرضه پرستاشاپ بومی شده، اینکار انجام نشد. بیایم امیدوار باشیم هرگز نیازی به دو پاره شدن خدمات دهنده های پرستاشاپ در ایران نباشه و رقابت ما رقابتی در کنار حمایت از هم باشه. چیزی که خواسته قلبی من هست و وظیفه شما به عنوان بومی کننده پرستا در ایران و مدیر این انجمن در تحقق اون. بدترین روز رو روزی میدونم که این باورها و این اعتمادها به دلیل حرف ها و رفتار نسنجیده و غیر حرفه ای یکی دو شخص از بین بره. یا علی
    1 امتیاز
  2. با سلام و درود خدمت عزیزان بنده هم نظرم رو به عنوان یک بیننده بدون در نظر گرفتن محتوای تاپیک عرض میکنم. ( البته همکار جدید دی بی اس تم در بخش برنامه نویسی هستم و امیدوارم سوتفاهم نشه چرا که هیچ علاقه ای به بحث های حاشیه ای که معتقدم حتی اگر حق با یک طرف ماجرا باشه ، ندارم و در واقع ضرر واقعی از نظر وجه کاری برای هر دو طرف در ذهن کاربر هست. و در طول سالها کار و برنامه نویسی در حوزه اینترنت هیچ حاشیه ای رو برای خودم صلاح ندونستم حتی در مواردی که صد در صد حق با بنده بوده. ) اما نظر من به عنوان یک خواننده تاپیک ؛ کمی تجربه نیاز هست تا دلیل واقعی صحبتهای جناب معظمی که اکثر دوستان تند اونو خطاب کردند ، پیدا کنیم. دوستانی که به انداره کافی تجربه در محیطهای انجمنی رو داشتند میدونند که به هیچ عنوان نباید در یک تاپیک اعتراضی و شکایتی غیر از دو طرف ماجرا ، شخص دیگری پستی ارسال کنه چرا که پست ایشون هر چه که باشه به مثابه نمک پاشیدن بر روی زخم هست. اگر این تاپیک رو بررسی کنید میبینید که بعد از پست استارتر ، جناب @ramtin2025 مخصوصا در پاراگراف اول توضیحاتی دادند که عملا دی بی اس تم که بومی ساز قالبهای لئوتم هست زیر سوال رفت که چون برنامه نویسشون نیست پس تسلط کافی نداره. و در پاراگراف دوم هم به طور کلی محصولات دی بی اس تم از ریشه زیر سوال رفت. که در واقع متاسفانه از اونجایی که ایشون مدیر انجمن هم هستند نمکی که پاشیده به بحث ده ها برابر از نمکی که یک کاربر معمولی میتونه اضافه کنه تاثیرش بیشتر بود ! در اینجا انتظار میرفت یک مدیر انجمن ، مجرب تر عمل کنه و اینطور موضوع رو به انحراف نکشه. در ادامه تحلیل چرایی ماجرای تاپیک ، از اونجایی که مدیر محترم ( که واقعا برای ایشون احترام قائل هستم ) در تاپیک اعتراضی پستی ارسال کردند و قبح دخالت رو شکستند ، نفر بعدی که شخص محترم و بزگواری هستند و خودشون اعلام کردند که نه با لئوتم کار کردند و نه با دی بی اس تم اما ابراز کردند که چرا باید از بومی ساز و واسط استفاده کنند ، غیر مستقیم باز هم خدمات دی بی اس تم زیر سوال رفت اگر چه من مطئنم کاربر گرامی @mehranjo خواستن تجربه مثبتشون رو انتقال بدند و اصلا کاری با دی بی اس تم نداشتند اما متاسفانه ناخواسته خدمات دی بی اس تم رو زیر سوال بردند. نفر بعدی در پست چهارم خود استارتر پستی رو ارسال کردند که اگر به تبعیت از نفرات قبلی بودکه بدون اینکه منتظر پاسخ از سمت گروه دی بی اس تم باشند بر اثر این نمک پاشیدنها قضاوت و نتیجه نهایی رو کردند و اعلام کردند که کلا از گروه دی بی اس تم خرید اشتباه هست. پس پنجم هم کلا نامرتبط و صرفا سوال شخصی بوده. در نهایت هم در پست ششم یک بزرگوار جناب @jafar1374 پیدا شدند و از نتیجه مثبتشون از همکاری با دی بی اس تم نوشتند. و در پست هفتم صحبتهای جناب معظمی هست و ادامه بحث هم بدون ارتباط با موضوع تاپیک بر سر مسائل دیگه ای ارتباط پیدا میکنه. اما چرا باید تاپیک به این شکل آغاز پیدا کنه و به این شکل ادامه پیدا کنه. آیا مدیر یک انجمن موظف نیست که سلامت تاپیکها رو حفظ کنه و با هر گونه انحراف تاپیک از سمت اشخاص نامرتبط برخورد کنه ؟ اگر در انجمنی مدیر انجمن مسبب انحراف بشه چه میشه کرد ؟ چرا در تایپیکی که اشخاص محترم و بزگواری پست میزنند و هیچ ارتباطی هم به گفته خودشون به موضوع ندارند و حتی از خدمات استفاده نکردند اجازه درج پست داده میشه و پستشون هم پاک نمیشه ؟ آیا خدای ناکرده مدیریت این تاپیک با قصد و غرض بوده که با توجه به شناختی که تا امروز از مجموعه آی پرستا دورادور در انجمن شاپکیپر داشتم این موضوع بعید هست. اگر شخص شما در تاپیک مشابهی قرار بگیرید و یک نفر ناراضی از خدمات شما باشه که من مطمئنم پیدا میشه و هیچ چیز صد در صد نیست ، آیا اگر نفراتی نامرتبطی پیدا بشند و خدمات و زحمات چندین ساله شما رو زیر سوال ببرند ، شما عکس العملتون چیست ؟ آیا بعد از نگاه دقیق تر به موضوع و قرار دادن خودمون به جای جناب معظمی ، این پاسخ تند رو ممکن نبود خودمون بدیم ؟ نیازی به پاسخگویی نیست چرا که متاسفانه در خارج از گود همه ما بهترین عکس العمل رو نشون میدیم و میشیم خونسرد ترین و ریلکس ترین شخص دنیال اما در واقعیت اوضاع همه میدونیم متفاوت هست. توی این پست هم متاسفانه ، مدیر محترم کاملا آشکار از کاربران محترم درخواست مطلب گذاشتن کردن. در یک تاپیک اعتراضی یک کاربر که مرتبط نیست با دو طرف ماجرا چه شما چه استارتر و چه دی بی اس تم چه حرفی برای گفتن داره ؟ چه حرف مفیدی میتونه بیان کنه ؟ با کدوم یک از جریان های مطرح شده در تاپیک اطلاع داشته که بخواد مطلبی اینجا ارسال کنه یا شفاف سازی حتی بکنه ؟ به نظر بنده با توجه به پست شما در ابتدای تاپیک و نحوه مدیریت تاپیک ، انتظاری بیش از این نمیرفت که تاپیک به اینجا کشیده نشه اگر در این زمینه کم تجربه هستید میتونید یک بار دیگه در یک تاپیک اعتراضی همینطور پست بدید و بررسی کنید ببینید اون تاپیک به کجا ختم میشه آیا همه چی خوب تموم میشه یا بلکه اختلاف بیشتر و عمیق تر میشه ؟ اگر و فقط اگر استارتر پست ارسال میکرند بعد از اون مطمئنا جناب معظمی پاسخ ایشون رو میدادند و در نهایت استارتر متوجه سوتفاهم میشدند و مطمئن باشید بحث اینقدر راحت تموم میشد چرا که دی بی اس تم و آی پرستا و پرستا استور ازشون همین انتظار در پشتیبانی مشتریان میره نه انتظار کمتر ! غیر از اینه ؟ به طور کلی اگر نخوایم بحث این تاپیک رو به پای قصد و غرض احتمالی بزاریم ( که صد در صد همینطور هست و از تیم آی پرستا بردباری و اخلاق انتظار میره ) و صرفا کم توجهی ارسال کنندگان تاپیک به بار بسیار منفی پستها و تاثیرات واقعی پستشون ، مطمئنم که فقط و فقط ضعف و سو مدیریت در این تاپیک مسبب این بحث نامبارک شده و مطمئنم که انشالله در آینده با تجربه بیشتری اینطور تاپیکها مدیریت میشه. اما یک نکته در باب برنامه نویسی و توسعه : در تعجبم که مدیر محترم @ramtin2025 که برنامه نویس هستند چرا پاراگراف اول رو بیان کردند با این توضیج شما آیا بومی سازی اسکریپت پرستاشاپ هم که طراح و نویسنده اونها نیستید و در آپدیتها ممکنه تغییرات بومی ساز با اشکال مواجه بشه ، آیا بدین معنی هست که محصول نهایی بومی ساز ضعیف هست ؟ برای اشکالات بومی سازی پرستاشاپ شما به خود پرستاشاپ اطلاع میدید که مشکلات حل بشه و منتظر آپدیت ها میشید ؟ آیا با این طرز فکر بهتر نیست یک پرستاشاپ دیگه از صفر نوشته بشه چرا که طراح و برنامه نویسش خودمون باشیم و به کار مسلط ؟ در قالب هم دقیقا همین موضوع صدق میکنه شما قالبی از لئوتم یا تم فارست تهیه میکنید با هزینه پایین و بعد به بومی سازی که کیفیت خوبی داره میدید و همون یک ماه رو که باید صرف نوشتن یک قالب از بیس کنه رو صرف بومی سازی و جزییات و کیفیت بالا میکنه . آیا دی بی اس تم یا شخص بنده یا کاربر محترم @mehranjo یا خیلی از بزرگان وب ترجیح میدند که به جای اختراع چرخ یک چرخ دیگه رو توسعه بدند ، اشتباه میکنند ؟ اونقدر امکانات و ویژگی ها در قالبهای خارجی هست که شاید بعد از یک سال کاربر هنوز هم اون امکانات رو درک نکنه که چطور باید استفاده کنه البته متاسفانه دی بی اس تم توی این زمینه ضعیف عمل کرده و آموزشهای قالبها و امکاناتش رو منتشر نکرده که خریداران مسلط به قالب باشند و بتونند از امکانات قالب به خوبی استفاده کنند که در البته در جریان هستم که این آموزشها در دستور کار هست. از اون طرف قالبهایی که از بیس طراحی شدند هم مزایایی دارند که نمیشه نادیده گرفت و امیدوارم که یک روز شرایط این فراهم بشه که زحمات برنامه نویسان و طراحان ایرانی بتونه در خارج از مرزها هم منتشر بشه و زحمت واقعی این عزیزان به بار بنشینه. ------------------------------------------ بنده نظرم رو در این تاپیک به عنوان یک خواننده عرض کردم و دخالتی هم نمیکنم موضوعاتی مثل بحث نمایندگی لئوتم هم نه ازشون اطلاعی دارم و نه واقعا ارزش بحث دارند. اما بحث کلی اگر امروز پرستاشاپ در ایران مورد توجه قرار گرفته نتیجه زحمات چند پشتیبان قوی هست مطمئن باشید اگر هر کدوم از این پشتیبانها ، پشتیبانیشون رو خاتمه بدند و خدماتشون رو تغییر بدند خیلی زود سطح کیفی کار پایین میاد و کاربران هم به مرور از این سیستم فاصله میگیرند و جایگزین دیگه ای پیدا میکنند. متاسفانه انحصار طلبی بیماری هست که در جامعه ایرانی باعث عقب ماندگی بیش از پیش در هر حوزه ای که انحصار به وجود آمده ، بوده. امیدوارم سعی کنیم ظرفیت رقابت سالم و داشتن رقیب سالم رو درتک تکون پرورش بدیم که نه نتها باعث پیشرفت اون حوزه بلکه باعث پیشرفت خودمون خواهد شد. اگر آی پرستا امروز اینقدر پیشرفت کرده به دلیل رقیب قدرتمندی مثل دی بی اس تم بوده و دقیقا بالعکس. و در نهایت جو فعلی اینقدر به نفع فروشگاه داران و وبمستران بوده که خیلی راحت یک بار از خدمات دی بی اس تم استفاده میکنند یک بار از خدمات آی پرستا. آی پرستا مشتریانشون رو در مواردی زیادی به دی بی اس تم ارجاع میده و دقیقا بالعکس دی بی اس تم در مواردی بسیاری به آی پرستا ! امیدوارم بحث همینجا تمام بشه و از ادامه بحث به دلایل بی ارزش جلوگیری بشه و سه طرف ماجرا ، استارتر ، دی بی اس تم و آی پرستا سعی کنند با قلب بزرگتری و عطوفت بیشتری همکاری و رقابتشون رو ادامه بدند. بنده دورادور در انجمن شاپیکپر با مدیران این انجمن شناختی داشتم و دارم و همیشه براشون احترام قائل بودم امیدوارم که این بحثها و احتلافات به حداقل برسه و تمرکز و توجه به سمت ایجاد محصولات و پروژه های با کیفیت تر و حتی همکاری های بیشتر معطوف بشه. با احترام و خسته نباشید.
    1 امتیاز
  3. سلام و وقت بخیر مهدی جان برعکس شما که دنبال حاشیه میگردی، بنده وقت ندارم برای حاشیه ها هدر بدم. گواه حرفمم اینکه بیش از یکساله در برابر هرچیزی که گفتید کوتاه اومدم و سکوت کردم. به نظرم ما خیلی زرنگ باشیم به مجموعه خودم و مشتریان خودم رسیدگی کنم. دلیل صحبت هایی هم که در این تاپیک داشتم این بود که دیگه از حد و مرز گذروندید و منو ناچار کردید جلوی بعضی از ادعاهای عجیب و غریبی که میکنید از خودم دفاع کنم. اما یک چندتا نکته رو هم محض اطلاع خودت میخوام بنویسم. برام مهم نیست دیگران از خوندن این بخش از نوشته هام چه برداشتی میکنن چون روی صحبتم شمایی. 1- "دور برداشتن" و "اعصاب نداری" و این حرف ها در حد شأن شخص مقابلت نیست. هرجایی با هر کلامی با هر شخصی نمیشه صحبت کرد. حداقل کاری که میتونیم کنیم اینه که عزت نفس و احترام خودمون رو نگه داریم. بنده رو خیلی ها توی اینترنت میشناسن. حتی حضور در این تاپیک برام در آینده خجالت آور خواهد بود و یک لکه ننگ روی اعتباریه که در این سالها کسب کردم. چکار کنم که در یک محیط سالم فعالیت نمیکنیم و به زور و ناخواسته باید هر از گاهی تن به چنین بحث هایی داد. 2- یکی از دروغ هایی که بسیار بهش دامن زدید همین بود که دی بی اس تم فقط اکانت دولوپر داره! مگر شما عضوی از تیم دی بی اس تمی که اطلاع داری ما فقط اکانت دولوپر داشتیم یا داریم؟ این حرف رو از کجا داری در میاری که ما نمایندگی فروش نداشتیم و فقط اکانت دولوپر داشتیم؟ چرا ادعاهایی میکنید که بی پایه و اساسه؟ آدم خوبه یک مقدار وجدانش رو قاضی اعمالش کنه و وقتی داره حرفی میزنه از مسیر راستی و درستی خارج نشه. "دی بی اس تم به جرأت تنها سایتیه که در طول 5 سال فعالیت حتی برای یک بار نه فقط قالب بلکه حتی کپی عکس یا مطلب برای استفاده روی سایتش کپی رایت رو زیر پا نگذاشته و این بزرگترین افتخار برای ماست که در ایران تونستیم 5 سال بدون یک اشتباه جلو بریم" زمانی که ما شروع به فروش قالب های لئوتم در ایران کردیم، خود لئوتم هم چیزی به اسم DISTRIBUTION نداشت. ما با توافقات مکاتبه ای دو طرفه به این سطح دسترسی رسیدیم. فکر میکنید ایده ارائه اکانت DISTRIBUTION از کجا به ذهن مدیر لئوتم رسید؟ سودی که لئوتم از همکاری با دی بی اس تم در ایران کسب کرد موجب شد بعد از یکسال روی سایتش اطلاعیه عمومی برای جذب نمایندگی در هر کشور بزنه. بعد شما رفتی درخواست دادی و نمایندگی گرفتی و ما هم به شما تبریک گفتیم و براتون آرزوی موفقیت کردیم و دو سه هفته گذشته و یک دفعه این ادعا سبز میشه که فقط آی پرستا نمایندگی DISTRIBUTION داره و اثبات حرفتون هم پست توی وبلاگ اعلام خبر لئوتمه! اگر بنا به اون پست اعلام خبر باشه، که ما هم تقاضا کردیم برای جلوگیری از این حرف ها لئوتم خبر نمایندگی دی بی اس تم رو هم درج کنه روی سایت. لینکش توی سایت لئوتم و خبرش روی سایت دی بی اس تم هست. 3- شما طراح قالبی؟ تا حالا یک قالب طراحی کردی؟ من شاید با گفتار یکی دو نفر مشکل داشته باشم ولی با حرف های اینجا نمیخوام روی بقیه دولوپرهای ایرانی تأثیر بگذارم. فقط در پرده به موضوع ویرایش استایل قالب دیفالت اشاره میکنم و بس. درضمن شما میدونی ما چندتا قالب پرستاشاپ طراحی کردیم؟ یک نکته دیگه هم عرض کنم که اگر بومی سازی یک قالب رو با راستچین سازی استایل برابر میدونی، سطح دانش و تخصص خودت رو به دیگران نشون میدی. شما حتی یک قالب توی عمرت بومی کردی؟ اگر میتونستی فقط یک قالب رو "بومی" کنی نیازی نبود به دلیل مشکلات زیادی که با کاربرهاتون داشتید بخش نمایندگی لئوتم رو جمع کنید و توی انجمن های عمومی بگید که چون 2 ماه پیش لئوتم اطلاعیه صادر کرد که دی بی اس تم هم نمایندگی قانونی داره داریم بخش نمایندگی خودمون رو جمع میکنیم. دیگه هرچی باشه ما و شما خودمون میدونیم با چند نفر سر قالب های لئوتم به مشکل خوردید. 4- مهدی جان همونطور که عرض کردم، نمک خوردن و نمکدان شکستن یک چیز عرفی هست توی نت ایران. من نیازی نیست چیزی رو ثابت کنم. تاریخچه فعالیت شما و اولین محصولت و مواردی از این قبیل موجوده. به اولین پست های خودت در انجمن شاپکیپر هم سری بزنی حمایت های من مشخصه. نیازی به اثبات چیزی نیست. من دیگه به این موضوع عادت کردم. زمانی که من پرستاشاپ رو توی ایران تبلیغ میکردم تا مردم از خرید اسکریپت های فروشگاه ساز نال شده که دوباره کد کرده بودن به سمت اپن سورس های رایگان بیان، شما کجا بودی؟ زمانی که سودجوهای دزدی که اسکریپت های نال شده می فروختن و برنامه نویس هایی که فروشگاه ساز وردپرس می فروختن من و فقط دو نفر دیگه به تنهایی جلوی سیل چند هزار نفره این جماعت ایستادیم و توهین شنیدیم، فحش خوردیم و تهدیدمون کردن و حتی خانواده هامون هم تهدید کردن، شما کجا بودی؟ اگر من خودم رو کنار کشیدم که آی پرستا به عنوان یک مرجع معتبر برای ارائه اسکریپت بومی شده پرستاشاپ در ایران شناخته بشه، دلیلش یکپارچگی و اتحاد بین سایت هایی مثل ما و شما و سایر خدمات دهنده ها بود. وگرنه کیفیت کار مجموعه دی بی اس تم رو که میشناسی. ارائه یک نسخه با کیفیت فوق العاده عالی در سقف امکاناتی که یک کاربر ایرانی نیاز داره برای من 6 ماه فقط زمان میخواد تا ارائه کنم. شاید هم این موضوع رو در برنامه تیم قرار دادم تا لذت استفاده از یک پرستاشاپ حرفه ای بومی شده رو به کاربر ایرانی بچشونم. با هم بودن و در یک جبهه بودن برای من بسیار مقتدم تر و شایسته تر از اینه که پرستاشاپ بومی شده ای رو جداگانه منتشر کنم و انقدر روی کیفیت کار اهمیت قائل بشم و انقدر امکانات جانبی روی پرستاشاپ بومی برای کاربر ایرانی ارائه کنم که رفته رفته تمام کاربرهای پرستاشاپ ایران رو به کوچ به نسخه بومی شده پیشرفته دی بی اس تم ترغیب کنم. برای من بین این حرف تا عمل 6 ماه زمان فاصله است. شکر خدا بعد از افتتاح دفتر و جذب نیروی کاری جدید، وقت برای چنین برنامه هایی باز شده برای خودم و تیمم. به دلیل اینکه این بحث دور از شأن شماست و البته دور از شأن بنده، ترجیح میدم دیگه به این تاپیک سر نزنم. آرزوی موفقیت.
    1 امتیاز
  4. سلام و عرض ادب مجدد دانوش جان خویشتن داری هم حدودی داره. در زمانی که شما ادعاهای عجیبی نسبت به اولین بودن و تنها نمایندگی بودن میکردید، بنده به حرمت رفاقت و احترام متقابل از یک همکار به همکار دیگه، در هیچ کدوم از تاپیک های انجمن شاپکیپر لب باز نکردم. ترجیح دادم سکوت کنم و رفاقت ها رو بخاطر موضوعات پیش پا افتاده خراب نکنم. خودتون رو بذارید جای ما. یک ساله که نمایندگی لئوتم در ایرانی و صدها مشتری داشتی و تیم جدیدی از اطلاعیه عمومی DISTRIBUTION استقبال کرده و نمایندگی گرفته و بعد از دو هفته که تبریک هم بهش گفتی ادعا میکنه تنها نمایندگی لئوتم در ایرانه و متأسفانه خود شما بارها ما رو در انجمن شاپکیپر با لحن بسیار زشت و زننده ای خطاب کردی که به عنوان یک نمونه، تاپیک اعلام لغو DISTRIBUTION آی پرستا در شاپکیپر رو مطالعه کن تا میزان خویشتن داری همکارت رو ببینی. تمام صحبت های من در این تاپیک هم حقایقی هست که در انجمن خودتون ترجیح دادم برای اولین بار بیانش کنم و اگر دو کس بتونه حقیقت رو از غیر واقع تشخیص بده، دو تیم دی بی اس تم و آی پرستا هست. من همچنان به شما و مجموعه تحت مدیریت تون به عنوان تیمی که به رایگان اسکریپت پرستاشاپ رو در ایران بومی میکنه احترام میگذارم و هموطنور که در پاسخ خودم دو بار تأکید کردم، متأسفانه استارتر دچار یک نوع خاص سوء تفاهم شدن و بنده از ایشون ذره ای گله ندارم و ناراحت هم نیستم که پاسخ رو با ناراحتی بنویسم. پاسخ ها رو من دیروز در تیکت ایشون دادم و فکر میکنم ایشون در ایجاد این تاپیک کمی عجله کردن و اگر صبر میکردن تا تیکت شون جواب داده بشه و موضوع روشن بشه، نیازی به ایجاد تاپیک نبود. بهرحال بعد از یک دهه فعالیت در فضای مجازی به سطحی از پختگی رسیدیم که بدونیم از بین بیش از 9 هزار مشتری، هر کاری کنی باز هم چنین جریاناتی پیش میاد که یک مشتری یا واقعاً ناراضی بشه یا با یک سوء تفاهم اعلام نارضایتی کنه. مشتری ناراضی یک فرصته. فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف سیستمت و مدیر کسیه که بتونه از مشتری ناراضی برای بهبود عملکرد خودش و مجموعه اش استفاده ببره. استارتر روی چشم های ما جا داره و هر زمان آپدیتی که در تیکتش هم بهش گفته بودم آماده بشه، خودم از طریق ایمیل شخصاً و جداگانه مطلعش میکنم. ولی یک داستانی هست که میگه دو نفر انقدر به هم گفتن دکتر مهندس که بعد از یک مدت خودشون هم باورشون شده بود که این یکی دکتره اون یکی مهندس! جریان نمایندگی لئوتم هم شده همین قضیه. حالا درسته که ما سعی کردیم از طریق خود لئوتم جریان رو پیگیری کنیم و در اینترنت به شدت متشنج ایران هیچ حرفی نزنیم، ولی دیگه دلیل نمیشه که یکی از مشتری های ناراضی ما در انجمن شما بدون مستندات صرفاً اتهاماتی بزنه که من حق میدم تصور کنه درست میگه ولی حقیقت چیز دیگه ایه و آقای مهدی شاد برگرده و جریانات گذشته رو دوباره تکرار کنه. شرایط اعطای عمومی اکانت DISTRIBUTION لئوتم روی سایت مشخصه. ما حتی در برگه خرید قالب های لئوتم روی سایت دی بی اس تم این شرایط رو برای همه به صورت عمومی توضیح دادیم. فروش انحصاری و نمایندگی بدون قید و شرط و این ها هم نیست. چیزی که ما یکسال قبل ایمیل زده بودیم و اخذ کرده بودیم رو لئوتم تصمیم گرفت که عمومی کنه تا بتونه نمایندگی های بیشتری از کشورهای بیشتر داشته باشه. دیگه ادعاهای غیر از این چیه. اصلاً چطور ممکنه که لئوتم یکسال در ایران نمایندگی دی بی اس تم رو داشته باشه و بعد از یکسال به یک سایت دیگه ای نمایندگی DISTRIBUTION بده و بگه تنها نمایندگی در ایرانی؟ تازه فرض بگیرم که چنین کاری هم کرده و یک کار غیر حرفه ای از خودش نشون داده. شما چرا باید بری به لئوتم که ما یکساله ازش نمایندگی داشتیم ایمیل بزنی که نمایندگی دی بی اس تم رو بگیرید و تا ما بشیم تنها نمایندگی؟ این کار خجالت آور نیست؟ شما تخریب رقیب نمیکنی درست ولی روی نوشته های اعزای تیمت هم نظارت داشته باش که خدای نکرده دوستی هایی که مطمئناً منافعی برای دو طرف داره تبدیل به دلخوری از هم نشه. تا امروز یک مورد بوده که من یا هر کدام از اعضای تیم دی بی اس تم بر ضد مجموعه آی پرستا کلامی گفته باشیم؟ تا امروز یک مورد بوده که ما حتی به کنایه محصولات تون رو تخریب کنیم؟ چیزی جز تعریف و اعتبار بخشیدن و تشکر و تبریک و مشتری فرستادن از ما دیدید؟ ولی این چندمین باره که هر جایی که تونستید و فرصتی باز شده شروع به تخریب خدمات و محصولات دی بی اس تم کردید. اگر قالب های لئوتم به قول آقای شاد مشکل داره چرا شما رفتید نمایندگی شون شدید؟ اون هم نمایندگی انحصاری! من و شما هر دو میدونیم که ارائه قالب های لئوتم به صورت بومی شده در ایران کار دشواریه و تیمی که بتونه چنین کار عظیمی رو انجام بده واقعاً شاهکار کرده. بهرحال نمیخوام بحث رو بیش از این باز کنم. امیدوارم روزی رو شاهد باشیم که از فعالیت در فضای مجازی ایران لذت ببریم. ما نه زرق و برقمون چشم کسی رو کور کرده و نه تا امروز یک مشتری ناراضی داشتیم. استارتر کمی عجله کرد ولی برای ما تفاوتی نداره. ما به همون میزانی که تا دیروز موظف به ارائه پشتیبانی و خدمات به ایشون بودیم، امروز هم هستیم و در آینده هم خواهیم بود. انسان حق داره نظرش رو آزادانه بیان کنه و نظر استارتر در هرجا که باشه برای ما عزیزه و امیدوارم بتونیم نظر ایشون رو برگردونیم به همون نظر مساعدی که ابتدا نسبت به ما داشتن. یا علی
    1 امتیاز
  5. سلام و وقت بخیر معظمی هستم. همون کسی که استارتر بدون مدرک متحمش کرده و همون کسی که مهدی شاد عزیز رو در انجمن هایی مثل شاپکیپر به کاربرهای پرستاشاپی معرفی کرده و قبل از اون کسی نمیدونست مهدی شاد کی هست! حالا مهدی شاد به تخریب دی بی اس تم مطالبی رو بنویسه و ادعاهایی کنه که جواب داره. متأسفانه نمک خوردن و نمکدون شکستن در وب ایران به اوج خودش رسیده و افراد به دلیل اینکه توان رقابت ندارن شروع به تخریب رقبای قوی خودشون میکنن. من اگر اخلاق شما رو داشتم، هرگز ار اعتبار خودم برای معرفی رقبای خودم به کاربرهای پرستاشاپ استفاده نمیکردم ولی بهرحال این رفتار رو ما سالها شاهد بودیم. 1- استارتر از دوستانه. هرچیزی که نوشته یک سوء تفاهم هست و بنده از ایشون دلخوری ندارم. دیروز هم در تیکتشون خودم پاسخ دادم و فکر میکنم متوجه سوء تفاهمی که براشون پیش اومده شده باشن. 2- محض اطلاع دوستانی که با دی بی اس تم آشنایی ندارن. دی بی اس تم اولین و تنها نمایندگی قانونی کمپانی لئوتم در ایران بوده و هست و هر سایتی که ادعایی خلاف این رو مطرح کنه دروغگو و عوام فریبی بیش نیست! زمانی که یکسال از ارائه قالب های لئوتم در ایران میگذشت و ما بیش از صد مشتری قالب از کمپانی لئوتم داشتیم، لئوتم اطلاعیه ای رو بر روی سایت خودش منتشر کرد که به صورت "عمومی" نوع خاصی از ری سلری "DISTRIBUTION" از همه جای دنیا می پذیره و مجموعه آی پرستا اقدام به ارسال ایمیل به سایت لئوتم کرد و با یکسال تأخیر نسبت به دی بی اس تم موفق به اخذ نمایندگی شد. نمایندگی لئوتم ارث پدری ما نیست که از اینکه چرا لئوتم به یکی دیگه در ایران هم نمایندگی داده گله مند باشیم! ما استقبال کردیم و اگر به تاپیکی که در انجمن شاپکیپر زدند سر بزنید، بنده خودم از اولین افرادی بودم که تبریک گفتم و حتی توصیه هایی هم برای افزایش فروش داشتم. با این حال در کمتر از 2 هفته سایت آی پرستا ادعا کرد که تنها نمایندگی لئوتم در ایران هست و سایت دی بی اس تم رو با القاب زشتی خطاب کرد! در تاپیک های شاپکیپر تاریخچه این خوش اخلاقی ها وجود داره. ما مجبور شدیم به لئوتم ایمیل بزنیم و قضیه رو جویا بشیم که آیا با اعطای اکانت DISTRIBUTION به مجموعه آی پرستا، دیگه قول قرارهایی که یک سال قبل با ما توسط خود مدیر اصلی لئوتم داده شده بود بی اساس شده یا هنوزم ما به عنوان یک نمایندگی هستیم؟ خوشبختانه مدیر لئوتم آدمی نبود که زیر همه حرف های خودش بزنه و به ما پاسخ داد که دی بی اس تم نمایندگی قانونی لئوتم در ایرانه. سایت آی پرستا از لئوتم خواسته بود که حتماً خبر نمایندگی شون رو در سایت لئوتم درج بشه و این کار صورت گرفته بود و همه جا اعلام میکردن که چون فقط خبر اعلام نمایندگی ما روی سایت هست، پس نشون میده ما تنها نمایندگی لئوتم در ایرانیم و ادعای بقیه درست نیست!!! ما از مدیر لئوتم خواستیم که خبری در این رابطه روی سایتش منتشر کنه تا جلوی ادعاهای بی اساس و عوام فریبی های عده ای رو بتونیم بگیریم و این اتفاق افتاد. به مدت دو ماه سایت آی پرستا اقدام به ارائه قالب های لئوتم در ایران کرد. به جرأت میتونم بگم در همون دو ماه بنده بر حسب رفاقت هایی که با دانوش و مهرشاد داشتم، چندین مشتری ناراضی رو به رایگان قالب بومی شده خودمون رو دادم بهشون و چه ایمیل هایی که برام نیومد و چه تیکت هایی که باز نکردن در بخش پشتیبانی دی بی اس تم. حتی خود دانوش سر یک مشتری شخصاً به من ایمیل زد که لطفاً اینو یک کاریش کنید ما نمیتونیم مشکلش رو حل کنیم دردسر شده و مشتری بسیار ناراضیه! بعد از دو ماه که عزیزان متوجه شدن ارائه قالب های بومی در ایران کار هرکسی نیست، خودشون نمایندگی DISTRIBUTION که داشتن رو. تعظیل کردن!!! و بهانه چی بود؟ بهانه این بود که چرا دو ماه پیش لئوتم اعلام کرد که دی بی اس تم هم DISTRIBUTION داره! حالا مهدی شاد که پرستاشاپ رو از نسخه 1.6 به بعد میشناسه در مقامی ظاهر شده که ادعا میکنه من "معظمی" که پرستاشاپ 1.3 رو در زمان خودش در انجمن خودش به کاربرهای ایرانی معرفی میکرد و آموزش میدادم چطور باهاش کار کنن و فروشگاه رایگان بسازن و "دی بی اس تم" به عنوان معتبرترین مرکز ارائه قالب های واقعی پرستاشاپ (نه قالب دیفالتی که استایلش رو ویرایش کردن و به عنوان طراحی قالب می فروشن!) نمیتونه خدمات تخصصی ارائه کنه و قالب های اورجینال مشکل داره. ---------------- و استارتر: ایشون در مردادماه به عنوان اولین مشتری درخواست بومی سازی قالب لئو فرنیچر رو میدن. مشتری که اولین خریدار یک قالب هست باید یک زحمتی بکشه. وقتی قالب بومی سازی میشه و تحویل مشتری میشه، ما با سطح اطمینان 95% قالب رو نصب میکنیم و به مشتری میگیم بعضی امکانات قالب ممکنه از دید دور مونده باشه و در کار واقعی با قالب اگر جایی رو دید که ما بومی نکردیم و به حالت معمول به چشم نیومده، اطلاع بده تا برطرف بشه. آقای افخمی بعد از نصب قالب برای ایشون، بهشون گفتن که آپدیت قالبت رو یکی دو هفته دیگه بهت میرسونیم. فکر میکنم واضح باشه این قضیه که نسخه نهایی تأیید شده پس از تست توسط مشتری دو هفته بعد تقریباً روی سایتش ریخته میشه. استارتر از اون زمان تا امروز 10 تیکت توی بخش پشتیبانی دی بی اس تم داشته و تماس تلفنی با آقای افخمی هم که شمارش مشخص نیست. تمام مشکلاتشون هم برطرف شده تا امروز بجز یکی دو مورد که در آپدیتی که تا دو سه هفته آینده قراره منتشر کنیم برطرف میشه. ولی استارتر از همون مرداد ماه هر 20-30 روز یکبار زنگ میزده یا تماس میگرفته که آپدیت قالب من کی میاد؟ من نمیدونم چرا آقای افخمی متوجه این موضوع نشدن و فکر کردن که مشتری داره می پرسه آپدیت قالبش کی میاد! (آپدیتی که یا لئوتم منتشر کنه یا ما). و دائم برای استارتر نوشته فعلاً خبری نیست هر زمان آپدیتی بیاد با ایمیل بهتون اطلاع میدیم. استارتر هم این رو خلف وعده ای که در مردادماه بهشون داده شده تلقی کرده و سوء تفاهمی که دلخوری به وجود آورده. من فقط متعجبم که چرا بعد از پاسخی که به تیکت شون دادم، باز با این لحن عصبانی تاپیک زدن و دی بی اس تم رو محکوم کردن! دیروز هم بنده در تیکت ایشون همین پاسخ ها رو ارسال کردم و اگر استارتر خودش بخواد، پاسخ های بنده رو عکس میگیره در همین تاپیک قرار میده. ---- و نکته آخر اینکه دی بی اس تم تا امروز 9139 مشتری و 11063 سفارش رو به خوبی پوشش داده و در تیکت سنتر دی بی اس تم تا این لحظه 3785 تیکت پاسخگویی شده! سطح پاسخویی ما به مشتریان دی بی اس تم در حد کمپانی های بزرگ خدمات فروش هاست شده! خوشبختانه اعتباری که در طول این سالها کسب کردیم و شهرتی که به پشتیبانی داریم در حدی هست که اگر در اینترنت جستجویی کنید و نظرات مشتریان دی بی اس تم رو جویا بشید، هرگز ادعاهای کذب و بی اساس تخریبی رو قبول نخواهید کرد. و در پاسخ دوستمون که میگن چرا از یک نمایندگی ایرانی قالب تهیه کنیم: 1- هزینه تهیه یک قالب مستقیماً از خود سایت لئوتم بیش از 2 برابر هزینه تهیه از دی بی اس تمه. ما مثل بعضی ها از آب گل آلود ماهی نمیگیریم و چون در ایران سایتی نیست که قالب های حرفه ای مثل قالب های ما ارائه کنه، بی خود قیمت قالب ها و خدمات مون رو بالا نمی بریم. 2- هزینه بومی سازی قالب های در سطح کیفیت کار دی بی اس تم که بی رقیب هست در ایران، چند صد هزارتومان خواهد بود. که این رقم رو باید به رقم خرید اضافه کنید. 3- پشتیبانی دی بی اس تم تا امروز هزاران مشتری رو پوشش داده. شما با خرید مستقیم از خود لئوتم علاوه بر دو مورد بالا، بهای گزافی که باید بپردازید اینه که از پشتیبانی مادام العمر رایگان دی بی اس تم محرومید. خودتون باید به زبان انگلیسی با پشتیبانی لئوتم مشکلات رو مطرح کنید و منتظر بمونید تا رسیدگی کنن که قطعاً و بدون تردید به سطح ما پاسخگویی نمیکنن. یا علی
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...