رفتن به مطلب

bigonah_666

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    bigonah_666 به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در هاست مناسب برای پرستاشاپ و تنظیمات مربوطه   
    اقای benjamin utterback در وبلاگ انگلیسی پرستاشاپ مطلبی منتشر کردن در رابطه با تغییرات در فایل php.ini برای رسیدن به حداکثر سرعت و کارایی در پرستاشاپ که از طریق این لینک میتونید مطالعه کنید . من قصد ندارم این مطلب رو ترجمه کنم براتون ، در عوض نکات مهمی که ممکنه به درد خیلی ها بخوره اینجا ذکر میکنم . افرادی هم که انگلیسیشون خوبه میتونن اصل مقاله رو بخونن .
     
    برای یک فروشگاه استانداردی که با پرستاشاپ 1.5 قراره راه اندازی بشه حداقل این موارد در هاستی که خریداری میکنند باید فراهم باشه ، پیشنهاد میشه قبل از خرید هاست با بخش پشتیبانی همون هاست تماس بگیرین و از فعال یا غیرفعال بودن امکانات زیر آگاهی پیدا کنید :
     

    memory_limit = 64M max_execution_time=300; max_input_time=-1 upload_max_filesize=25M; post_max_size=20M; max_input_vars=10000
     
    memory_limit = 64M
    این گزینه خیلی مهمه ، هاست های اشتراکی میزان استفاده از رم رو محدود میکنن ، این محدودیت میتونه برای شما مشکل ساز بشه ، مخصوصا اگه فروشگاهتون بزرگ باشه و بازدید بالایی هم داشته باشه . برای یک فروشگاه تازه تاسیس شده با پرستاشاپ و بازدید روزانه تا 1000 نفر ، این محدودیت حداقل 64 مگابایت باشه . هر چه بیشتر بهتر . بنابراین هاستی بهتره که این عدد توش بالا باشه .
     
    max_execution_time=300 و max_input_time
    این دو گزینه هم مهم هستند ، بسیاری از خطاهایی که در موقع نصب پرستاشاپ و یا مدیریت و سفید شدن صفحه و ... اتفاق میفته ، تقصیر این دو مورده . پس به عدد هایی که در بالا گفته شده برای این دو گزینه باید توجه کنید .
     
    upload_max_filesize و post_max_size
    اگه فروشگاه فروش فایل و مقاله و کتاب و از این دست میخواین با پرستاشاپ راه بندازین ، این گزینه ها براتون اهمیت زیادی خواهد داشت . هر چقدر عدد مربوط به این گزینه ها بالاتر باشه ، فایل حجیم تری را میتوانید آپلود کنید . مثلا اگه 20 باشه ، یعنی فوقش میتونید برای یک محصول یک فایل 20 مگابایتی رو آپلود کنید .
     
    max_input_vars
    اینم من میبینم که خیلی برای کاربرا مشکل ساز شده ، هر چقدر عدد این گزینه بالاتر باشه متغیرهایی که از یک صفحه میتونید ارسال کرده و ذخیره نمایید بالاتره . برای مثال خیلی ها وقتی به بخش ترجمه ها در مدیریت پرستاشاپ میرن با پیغام خطای max_input_vars=1000 مواجه میشن که میگه محدودیت روی 1000 تعیین شده و رو اکثر هاست ها هم روی 1000 تعیین میشه . برای پرستاشاپ بهتره بالای 5000 تعیین بشه و اگه شد روی 10 هزار تعیین کنید .
     
     
    حالا شاید بپرسین اینا رو تو هاست از کجا باید عوض کنیم؟! بعضی هاست ها اجازه میدن به شما که این تغییرات رو در فایلphp.ini توی روت اصلی هاست انجام بدین و بعضی دیگه چنین اجازه ای نمیدن . میتونید از پشتیبانی هاستتون سوال کنید و اگه چنین اجازه ای دادن میتونید دستی خودتون موارد بالا رو تو فایل php.ini پیدا کرده و تغییر بدین ، اگر هم اجازه چنین کاری رو به کاربرا نمیده هاست شما ، چاره ای ندارین که به پشتیبانی هاست بگین براتون تغییر بده . بعضی هاست ها هم اصلا تغییر نمیدن و میگن همینه که هست !! اگر با چنین هاستی مواجه شدین فورا سراغ هاست دیگری بروید .
     
    اما همیشه بهترین کار اینه قبل خرید این موارد رو از پشتیبانی هاست مورد نظر جویا شوید تا بعدا نیاین در داخل انجمن تاپیک های تکراری ایجاد کنید که اقایون سایت من در بخش ماژولها سفید میشه ، یا ترجمه ها کار نمیکنه و یا در موقع نصب گیر میکنه و این خطا رو میده !! :D :D
     
    فعلا که چهار بامداد هست اینا رو نوشتم و بی خوابی زده به کلم انگار ، صبحتون بخیر
×
×
  • اضافه کردن...