رفتن به مطلب

Direction

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    Direction به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در ماژول رایگان جشنواره وب ایران   
    با سلام خدمت کاربران عزیز
    با استفاده از این ماژول میتوانید کد مربوط به جشنواره وب ایران را بدون نیاز به دستکاری در قالب فروشگاهتون به راحتی قرار دهید . کافیست ماژول را نصب کرده ، به پیکربندی آن بروید و کدی که از طرف سایت جشنواره وب ایران دریافت کرده اید را وارد کنید . به همین راحتی
     
    myiwmf.zip
  2. Like
    Direction به دانوش امتیاز داد در پرستاشاپ 1.6.1.14 منتشر شد   
    پرستاشاپ 1.6.1.14 و تغییرات جزیی
    چند روز از انتشار نسخه ۱.۶.۱.۱۴ در سایت اصلی میگذرد و اکنون با اختلاف چند روز می‌توانید نسخه فارسی آن را دانلود نمایید. این نسخه دارای رفع باگ های جزیی است و تغییرات مهمی نداشته است.
    انگلیسی بودن فروشگاه بعد از نصب
    متاسفانه از نسخه ۱.۶.۱.۱۲ بعد از نصب پرستاشاپ شاهد انگلیسی بودن سایت بعد از نصب تازه بودیم. این مشکل به دلیل نقص در دانلود بسته زبان و ترجمه از سایت اصلی است. دلیل این مشکل مشخص نیست ولی آن را با مسئولان پرستاشاپ فرانسه در میان گذاشته ایم و قول رفع آن را داده اند.
    بنابراین در فایل نسخه ۱.۶.۱.۱۴ یک فایل fa.gzip وجود دارد که بسته زبان است. چنانچه بعد از نصب محیط انگلیسی بود به بخش بومی سازی - ترجمه ها (Localization - Translation) مراجعه نموده و بسته زبان را وارد نمایید.
    سازگاری قالب ها و ماژول ها
    ماژول ها و قالب هایی که با نسخه های 1.6.1.5 و بالاتر سازگار باشند با این نسخه هم سازگارند. با این حال تغییرات بسیار جزیی وجود دارد که چنانچه قالب ها نیاز به سازگاری داشته باشند اطلاع رسانی خواهد شد.
    پرستاشاپ فارسی نسخه 1.7
    پرستاشاپ 1.7 هنوز در مرحله تست و رفع اشکالات هست و نسخه ارایه شده در سایت پرستاشاپ جهانی مناسب راه اندازی یک فروشگاه پایدار نیست و باگ های زیادی دارد. هماهنگی کامل با پرستاشاپ جهانی در این زمنیه صورت گرفته و به زودی شاهد نسخه پایدار و البته نسخه فارسی و بومی خواهیم بود. با توجه به تغییرات ساختاری نسخه 1.7 تا زمانی که بتوان یک فروشگاه پایدار با نسخه 1.7 راه اندازی کزد و مشکلی در تهیه قالب و ماژول هم نداشت بیش از ۳ تا ۴ ماه دیگر زمان لازم است.
    برای دانلود پرستاشاپ 1.6.1.14 اینجا کلیک کنید
    دانلود پرستاشاپ 1.6 - نسخه نهایی و پایدار پرستاشاپ 1.6.1.14
     
  3. Like
    Direction به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب دستچین   
    آپدیت شماره 3 قالب دستچین منتشر شد ( 96/2/11 )
     
    رفع بهم ریختگی لیست محصولات در صفحه شاخه ها در نام های طولانی
    رفع مشکل عدم تغییر سایز فونت تگ های h1 , h2 , ...
    بهینه سازی بخش نمایش ویژگی ها در صفحه محصول
    رفع مشکل فارسی نبودن تاریخ در ماژول علاقه مندی ها
    رفع مشکلات مربوط به آیکون های فونتی در ماژول علاقه مندی ها
    افزوده شدن ستون ها در حالت موبایل و قابلیت جستجوی لایه ای
    رفع باگ نمایشی در ماژول وفاداری در صفحه محصول
    رفع برخی مشکلات مربوط به لینک ها در حالت https
    رفع خطای 404 در لینک های ماژول محصولات شاخه ها در صفحه اصلی
    و ....
     
    وارد حساب کاربری خود در بازارچه شوید و آخرین نسخه قالب را دانلود نمایید . فایل دانلود شده را از حالت زیپ خارج کنید تا به فایل آپدیت و راهنمای آن دسترسی داشته باشید .
  4. Like
    Direction از Hamid2day یک واکنش گرفت در پرستاشاپ 1.6.1.11 منتشر شد   
    با سلام

    ضمن تشکر از شما

    من آپدیت کردم ولی وبرایشگر متنی وجود نداره و انگار از بین رفته!

    وقتی هم تو صفحه اصلی سایت روی شاخه اصلی کلیک می کنم، میگه محصولی برای نمایش وجود نداره، اما روی زیرشاخه ها که کلیک می کنم محصولات رو میاره. 

  5. Like
    Direction به دانوش امتیاز داد در پرستاشاپ 1.6.1.11 منتشر شد   
    با درود به همه دوستان پرستاشاپ فارسی
    پرستاشاپ 1.6.1.11 از نظر ظاهری و فنی تفاوتی با 1.6.1.7 ندارد. به جز چند رفع باگ جزیی فقط بخش کم کاربرد «انبارداری» پرستاشاپ تغییر کرده و بهینه شده است. به همین منظور نسخه 1.6.1.11 با اندکی تاخیر منتشر می شود.
    سازگاری قالب ها و ماژول ها
    ماژول ها و قالب هایی که با نسخه های 1.6.1.5 سازگار باشند با این نسخه هم سازگارند. با این حال تغییرات بسیار جزیی وجود دارد که چنانچه قالب ها نیاز به سازگاری داشته باشند اطلاع رسانی خواهد شد.
     
    پرستاشاپ فارسی نسخه 1.7
    پرستاشاپ 1.7 هنوز در مرحله تست و رفع اشکالات هست و نسخه ارایه شده در سایت پرستاشاپ جهانی مناسب راه اندازی یک فروشگاه پایدار نیست و باگ های زیادی دارد. هماهنگی کامل با پرستاشاپ جهانی در این زمنیه صورت گرفته و به زودی شاهد نسخه پایدار و البته نسخه فارسی و بومی خواهیم بود. با توجه به تغییرات ساختاری نسخه 1.7 تا زمانی که بتوان یک فروشگاه پایدار با نسخه 1.7 راه اندازی کزد و مشکلی در تهیه قالب و ماژول هم نداشت حداقل 3 ماه دیگر زمان لازم است.
    تغییرات این نسخه
    تغییراتی به نسبت نسخه های بومی قبلی در این نسخه وجود ندارد. تنها تغییراتی که پرستاشاپ 1.6.1.11 داشته است در نسخه فارسی هم وجود دارد که می توانید در فایل ChangeLog مشاهده کنید.
     
    دانلود پرستاشاپ 1.6 - نسخه نهایی و پایدار پرستاشاپ 1.6.1.11
     
  6. Like
    Direction به hj98 امتیاز داد در قالب دستچین   
    اگه منظورتون از "سازگاری کامل" ظاهر شدن قفل سبز رنگ در مرورگر هستش باید خدمتتون عرض کنم که نه سازگاری کامل نداره.
    این دقیقا مشکل منم هست، https ظاهر میشه اما همراه با ارور که در کنسول جاوا اسکریپت می‌تونید قسمت‌هایی که باعث ایجاد ارور شدن رو مشاهده کنید.
    مثلا یکی از قسمت‌ها که باعث ایجاد ارور و مانع سبز شدن آیکون قفل در آدرس بار مرورگر میشه کادر جستجو هستش یعنی domain/search
    یا مورد بعدی ماژول پیگیری سفارشات هستش یعنی module/pdordercheck/refcheck
    در پیشخوان هم برای مثال عکس پروفایل که از ipresta.ir بارگذاری میشه باعث ایجاد ارور میشه، گرچه عکسی هم نمایش داده نمیشه و بهتر بود دوستان گرامی در ipresta این قسمت رو ویرایش نمی‌کردند تا از همون prestashop.com لود بشه تصاویر پروفایل کارمندان.
    فکر می‌کنم شما به مورد خوبی اشاره کردین و بد نمیشه اگه آقای رستم‌پور نیم نگاهی به برطرف کردن این مشکل داشته باشن. البته منظورم Front End هستش. Back End رو که مدیران آی پرستا باید برای برطرف کردنش کاری بکنن.
     
    روز بخیر
  7. Like
    Direction به ramtin2025 امتیاز داد در قالب پرواز پرستاشاپ   
    سلام
    این ارتباطی به قالب نداره دوست عزیز
    تیکت بزنید تا سایتتون بررسی بشه
     
    موفق باشید
×
×
  • اضافه کردن...