رفتن به مطلب

akbareshghi

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط akbareshghi

  1. آیا امکان نوشتن یک ماژول ارسال پیام اطلاع رسانی در مورد تغییر وضعیت سفارشات و یا موارد دیگر بطور همزمان ازطریق چهار روش ایمیل، پیامک اینترنتی ، پیامک سنتی (با استفاده از مودم جی اس ام) ، پیامک تلگرام وجود دارد؟
  2. کسی نیست به بنده جواب بدهد . برنامه نویسان کجایند؟ ماژولهایی که نیاز واقعی فروشگاه داران ما را شکل می دهند و صرفه جویی های هزینه ای کلانی از این طریق برای آنها به ارمغان می آید .
  3. با تشکر از اینکه منابع رسمی انگلیسی را ترجمه می کنید . بخش توسعه دهنده developer را می توانید بصورت آفلاین در هر قالبی که صلاح می دانید به زبان انگلیسی برای دانلود بگذارید . با تشکر از پیگیری های شما
  4. http://doc.prestashop.com/display/PS16/Developer سایت فوق حاوی Developer Guide (راهنمای توسعه و کدنویسی ماژول و قسمت های مختلف پرستاشاپ نسخه 1.6)Page: Developer tutorials (آموزشهای تخصصی به افراد توسعه دهنده )Page: Developer tips and tricks نکات مهم و ترفندهای توسعه می باشد که تنها کاربر باید بصورت آنلاین مشاهده کند.اگر امکان بارگذاری کل سایت در این قسمت با استفاده از برنامه و نرم افزارهایی همچون webcopier , و تبدیل به یک فایل پی دی اف یا chm یا فایل help برایتان موجود باشد اینکار را حتما انجام دهید خیلی از توسعه دهنده های تازه کار ما با منابع آموزشی اصلا اشنایی ندارند و دسترسی به آنها ندارند . خداوند اجر اخروی به شما اعطا فرماید.
  5. با سلام خدمت برنامه نویسان و مدیران و کاربران حرفه ای سیستم پرستاشاپ فارسی و بومی با توجه به نیاز فروشگاه سازانی همچون بنده به امکانات زیر لطفا در سال پیشرو نسبت به فراهم نمودن بستر کار اقدام فرمائید. 1- ماژول حمل و نقل (سراسری: یعنی با توجه به وزن و سرعت عمل حمل و نقل و دسترسی ساده یکی از گزینه های پیک موتوری ، اتوبوسرانی داخلی ، اتوبوسرانی برون شهری ، سواری آژانس ها و جاده ای ، هواپیمایی ، راه آهن ، پست پیشتاز و سفارشی دولتی ، باربری ها ، تیپاکس ، ...یکی را انتخاب کند) هدف از طراحی این ماژول کاهش قابل توجه هزینه های حمل و نقل و یکپارچه سازی فرایند حمل و نقل و انتخاب توسط مشتری و دسترسی ساده و سریع به کالاهای حمل و نقل شده در سراسر ایران عزیزمان می‌باشد .البته پروژه یکپارچه سازی و مجتمع سازی چندین ماژو کار بزرگی می‌باشد 2- ماژول پیامکی (اطلاع رسانی از وضعیت کلیه مراحل سفارشات ، ارتباط با وسیله نقلیه حمل و نقلی و اطلاع رسانی موقعیت مکانی آن با استفاده از سیستم چی پی اس ، اطلاعات رسانی از نحوه دریافت و هزینه حمل و نقل پس کرایه و نشانی و تلفن های مرکز دریافت حضوری در شهر مقصد ، اطلاع رسانی از تغییرات سایت بصورت خبرنامه ، دریافت دریافت صحیح و سالم کالا توسط مشتری و ثبت در پایگاه داده فروشگاه آنلاین ، امکان دریافت سفارشات از طریق پیامک و انتقال به گوشی مدیر فروشگاه ، ...) 3- ماژول تعریف درصد تخفیف حجمی(NT Reduction, easy and fast massive discount Module) ، نقدی ، همکاری(Multi-prices & reductions Module) ماژول فروش ترویجی (Promotions and quantity discount Module) 4- ماژول فروش اقساطی کالا (دریافت چک معتبر Partial Payment / Credit / Installment Module) 5- ماژول فروش فایل بصورت تماماً محافظت شده 6- ماژول پیشرفته کوپن تخفیف Coupons/discount vouchers که بسته به وفاداری مشتری از طریق ارائه کوپن های تخفیف در خریدهای آینده یک سیستم امتیازگیری را فراهم می سازد و به محض رسیدن مشتری به امتیاز مشخص ، سیستم خودکار مبلغی را به ازای همان امتیاز در حساب وی منظور می کند. البته این ماژول در کنار ماژول اعتبار بهتراست نصب و راه اندازی شود . 7- ماژول پیشرفته ملاحظه بلادرنگ قیمت ها با انتخاب مشخصه های کالا (از قبیل رنگ ، نوع کالا ، مدل ، تولیدکننده یا دیگر مشخصه های تعریفی ) Advanced configurator product Module 8- ماژول قیمت گیری و میل نهایی خرج کرد یک محصول خاص از طرف خود مشتری (Custom price) 9- ماژول مخفی کردن قیمت ها برای تنها اعضاء ثبت نام شده Price hide pro در آخر استفاده از آژانس توسعه ماژول در سایت رسمی پرستا کمک بزرگی برای بومی سازی ماژولها می کند. البته کلیه ماژولهای ذکر شده بالا پولی هستند و نسخه انگلیسی آن‌ها باید خریداری و سپس اقدام به ترجمه و بومی سازی برای ایران کرد. با آشنایی کمی با زبان PHP و یکسری ترفند از عهده این کار برمی آیید.
  6. پس باید لینک دانلود نسخه فارسی اش را به قسمت Cron job Cpanel بدهم تا سرور هاست مستقیما دانلود کند و بعد اقدام به اکسترکت کردن و نصب آن کنم. کلا در نصب تکرار مکررات زیاده . یک روز وقت آدم حرفه ای همچون من رو می گیره . ای کاش پرستاشاپ در نسخه 2 این مشکل را حل کند یعنی ابتدا کاربر یکسری کارها و ویرایش های مخصوص خود را در لوکال اعمال کند سپس اقدام به آپلود و نصب نسخه سفارشی شده خود کند . مثلا باهیدر فوتر ، بنر تبلیغاتی ، محتویات و فهرست محصولات و شاخه ها و ... مخصوص خودش
  7. بنده نسخه 1.4.6.2 انگلیسی را از طریق Auto Installer نصب کرده ام ولی قصد دارم آنرا در همین فضای وب فارسی سازی کنم چون نمی خواهم فایل 19 مگابایتی را درون هاست آپلود کنم . آیا صرفا از طریق ارسال فایل ترجمه فارسی ها استخراج زبان و از طریق ورود یک بسته ی زبان کافی است یا باید کارهای دیگر نیز کرد؟ لطفا مرا در این زمینه راهنمایی کنید.
  8. خوشبختانه پرستا شاپ به راحتی امکان همه جور تغییری رو در طراحی میدهد درست است بنده از کار بسیار زیبایتان بسیار خوشم آمد قصد راه اندازی یک سایت تجاری با پرستاشاپ نسخه 1.5 را دارم در زمینه سفارشی سازی این فروشگاه ساز جدیدا اطلاعات ارزشمندی پیدا کردم . لطفا آموزشی در رابطه با طراحی قالب فروشگاه بسیار وزین تان به کاربران پرستاشاپ ارائه دهید. اسلایدر وسط صفحه ، اسلاید پائینی ، انتخاب واحد رایج پولی در قسمت بالا سمت راست و کلیه کارهایی که برای آماده شدن آن انجام دادید اعم از طراحی های فلش و غیره را توضیح دهید. با تشکر
  9. بنده استایلهای CSS3 را به فایل زیر افزوده ام . / /css/thickbox_rtl.css در هنگام ویرایش کدهای HTML از طریق HTML Source Editor ویرایشگر TinyMCE نسخه 3.2.5 ، با چسباندن تگهای HTML5 آنها را به تگهای HTML4 تبدیل می کند. لطفا ویرایشگری که از نسخه HTML5 پشتیبانی می کند در نسخه 1.5 استفاده کنید یا راه حلی برای استفاده از تگهای پرطرفدار HTML5 برایم پیشنهاد دهید. با تشکر البته نسخه TinyMCE 3.5b2 Released منتشر شده است . این نسخه پشتیبانی خوبی دارد اما بنده نحوه جایگزینی ادیتور را بجای نسخه 3.2.5 (قبلی) بلدم نیستم. لطفا یکی راهنمای نصب نسخه بروز شده و بهینه سازی شده برای فارسی قرار بده .
  10. akbareshghi

    اضافه كردن فيلد دستي

    باید طول رشته ای داده ای فیلد مربوطه را در فایل بانک دیتابیس تغییر دهید. بنده تازه واردم ولی به محض آشنایی نسبی با این سیستم حتما شما را راهنمایی خواهم کرد/.
  11. akbareshghi

    SMS ماژول پیامک

    نه مثل اینکه درست متوجه نشده اید؟ منظورم دقیقا اینه که مشتری ثبت نام کرده با ورود به سیستم پرستا با نام کاربری خود ، امکان آپلود یک فایل را داشته باشد. بعد در قسمت مدیریت ،امکان مشاهده فایلها بهمراه ستون کاربر ارسال کننده وجود داشته باشد. می خواهم به هر کاربری که کتابهای الکترونیکی به سایت ارسال می کند امتیاز خرید یا اعتبار خرید بدهم . در واقع ماژولی را پیدا کرده ام که نیاز به واریز پرداخت پول را مرتفع می سازد. یعنی مشتری حین ثبت نام مبلغی به عنوان پیش پرداخت به حساب مدیر فروشگاه واریز می کند و خرید و فروشهای انجام گرفته او به این سبد دارایی و اعتبار مشتری اضافه و کاسته می شود. اینجوری تقریبا کار بانکها را می توان انجام داد. کار جدیدی که فکر می کنم جوابگو باشد. البته زیاد برای راه اندازی این فروشگاه و امکان جدید دانش لازم را در اختیار ندارم.
  12. akbareshghi

    SMS ماژول پیامک

    مثلا از مشتریان یک فایل متنی مثلا با پسوند ورد مایکروسافت بگیرد و به هاست آپلود کند و اطلاعات کاربری ایشان را ثبت نماید.
  13. akbareshghi

    SMS ماژول پیامک

    جناب ادمین عزیز و گرامی. تیم شما که اکنون در حال آماده سازی ماژول فوق العاده ای هستند حالا که زحمات سفارشی سازی و بنوعی بومی سازی برای کاربران فروشگاه ساز محبوب پرستاشاپ را می کشند و نیز نیاز واقعی جامعه توسعه دهندگان فارسی زبان (کتابچه رایگان آموزش جامع کار) را پاسخ می دهند اگر امکان آپلود فایل را نیز به فروشگاه ساز اضافه کنند که عالی میشه . بهرحال منتظر تغییرات بنیادی هستیم. با تشکر فراوان از همه دوستانی که وقت گذاشتند .
  14. akbareshghi

    SMS ماژول پیامک

    بنده می خواستم ماژولی را درخواست کنم که به محض ثبت و پرداخت آنلاین سفارش به موبایل مدیر فروشگاه پیامک بزند و او را مطلع سازد.
  15. با تشکر از لینکهایی که گذاشته اید . سایت آموزشهای ویدئویی مطالب بسیار جالبی داشت حتی یک فایل pdf کل آموزشها در آن قرار داشت ولی پولی بود. توی سایت آپلودسنترها نگشتم ولی فکر براحتی کتاب الکترونیکی آموزشهای پیشرفته توسعه پرستاشاپ گیر نیاد . جاهایی گوشه و کنار دیتاسنتر و تورنتها باید باشد.
  16. چگونه یک فیلد اضافی در هنگام ثبت نام داشته باشیم ؟ مثلا از لیست دکمه های رادیویی حین ثبت نام یکی را انتخاب کند سوال دوم : فایل اصلی که معمولاً برای ترجمه کدهای انگلیسی به فارسی بکار می رود در کدام مسیر است ؟ کمی راجع به پروسه ترجمه توضیح بدهید. چگونه قالبها را طراحی و سفارشی و بنوعی بومی سازی کنیم مثلا ظاهر CSS3, HTML5 به فروشگاهمان بیافزائیم . فایل آموزشی برای کارهای فوق در اینترنت پیدا می شود لطفا لینک دانلودش برایم ارسال کنید. با تشکر فراوان
×
×
  • اضافه کردن...