رفتن به مطلب

bakhanbeigi

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2,155 بازدید کننده نمایه

bakhanbeigi's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. سلام من به صورت آزمایشی یه محصول از فروشگاهم خریدم ولی بعد از تغییر وضعیت محصول تعداد موجودی اون کم نشد آیا باید از سیسیتم پیشرفته موجودی استفاده کنم؟ آیا نیاز به تنظیمات خاصی هست؟
  2. سلام توی قیمت محصولات ، در ادامه قیمت برای همه محصولات نوشته شده 'بدون مالیات' امکانش هست برای محصولات مالیات در نظر نگیرم و این نوشته بدون مالیات هم نمایش داده نشه؟
  3. ظاهرا پست فقط با شرکت های تجاری کار می کنه حالا اگر بخوام با این شرکت های واسط کار کنم کدومشون هم برای پرداخت آنلاین و هم درب منزل ماژول پرستا شاپ داره؟ کدومشون قابل اطمینان تر هستند؟
  4. ممنونم پرداخت در محل برام مهم نیست مهم اینه که پست بیاد جلوی در تحویل بگیره و به مشتری تحویل برده برای اینکار باید با پست قرارداد ببندم؟ با شخص می بندن شرایطش چیه؟
  5. ممنون برای اینکه پست بسته رو تحویل بگیره و به مشتری بده باید با پست قرارداد ببندم؟شرایطش چیه؟
  6. خوب برای همکاری با پست باید چی کار کنم که بیاد تحویل بگیره و به مشتری تحویل بده؟ و این که روی سایتم هزینه پست رو بزنه
  7. من تصمیم داشتم از ماژول آسمان وب استفاده کنم اما گویا این ماژول قابلیت پرداخت آنلاین رو نداره
  8. سلام تصمیم دارم یه فروشگاه راه اندازی کنم با امکان پرداخت آنلاین و تحویل توسط پست و برآورد هزینه پست. پرداخت در محل خیلی برام اهمیت نداره. به عنوان شخص و نه شرکت. آیا باید با شرکت های واسطه کار کنم کدوم رو پیشنهاد می کنید؟ تا جایی که اطلاع پیدا کردم آسمان وب هم امکان پرداخت آنلاین می ده هم در محل ولی گویا ماژول شما قابلیت پرداخت آنلاین رو نداره. راحی داره پرداخت آنلاین اضافه شه؟
  9. این ماژول امکان پرداخت آنلاین رو هم فراهم می کنه؟
×
×
  • اضافه کردن...