رفتن به مطلب

alex99

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط alex99

  1. اسمش inspect بود. روی سایت های دیگه کلیک راست میکنم میاد ولی سایت روی سایت خودم نمیاد چرا؟
  2. سلام من قبلا تو صفحه سایتم روی هر گزینه٬عکس یا افزونه کلیک راست میکردم و گزینه آخری(اسمش دقیق یادم نیست) را میزدم اونوقت تمامی کدهای برنامه نویسی شده ی اون عکس یا افزونه سمت راست نمایش داده میشد و من میتونستم اونارو دستکاری کنم ولی الان کلیک راست که میکنم پیزی نشون داده نمیشه. میشه کمکم کنید؟!
  3. سلام دوستان بنده به یک فروشگاه ساز احتیاج دارم تا بتونم فایل های پی دی اف و ورد را توسط درگاههای پرداخت غیرمستقیم بفروشم. (یعنی دانلود بعد از پرداخت برای فایل های فروشی و دانلود مستقیم برای فایل های مجانی) باتوجه به اینکه ۳ سال پیش فروشگاهی(banketest.ir) با مشخصات گفته شده را از طریق همین فروشگاه ساز پرستاشاپ(دقیقا نسخه چندم یادم نیست) داشتم ولی بدلیل مشکلات شخصی و تمدید نکردن آن٬ یکسال راکد ماند و دامنه توسط اینرنیک به شخص دیگری واگذار شد و هاست را هم نیز پیگیر نشدم... ولی در حال حاضر دامنه و هاست۵ گیگ جدید خریداری کرده ام و میخواهم از صفر شروع کنم. لطفا راهنمایی کنید کدام نسخه از پرستاشاپ را نصب کنم و آیا الان هم مانند چند سال پیش تمام امکاناتی که در بالا ذکر کردم رایگان است و می توانم فروشگاه را با قالبی ساده رایگان ایجاد کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کامل کنید. دوستون دارم منتظرم.... بای.
  4. سلام من محصول دانلودی(مثلا pdf) را بصورت رایگان در سایت گذاشتم اونوقت اضافه کردن به سبد و ثبت نام و غیره هم میاد ولی مرحله آخر لینک دانلود وجود نداره و فقط لینک دانلود فاکتور خرید برای خریدار ظاهر میشه و همچنین لینک دانلود فاکتور به ایمیل خریدار ارسال میشه ولی چیزی برای دانلود محصول پیدا نیست ؟؟؟
×
×
  • اضافه کردن...