رفتن به مطلب

setsho

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط setsho

  1. سلام من چند هفته هست که این ماژول رو خریداری کردم و استفاده میکنم. هدف اصلی من استفاده از اون بخش اجازه پرداخت بعد از تایید مدیر بود که متاسفانه چون دموی نسخه تجاری ارائه نشده بود مجبور شدم برای تست خرید کنم! بعد از نصب و استفاده به مشکلات زیادی با این بخش تایید سفارش بر خوردم: * اول از همه اینکه برای اون sms که بعد از تایید برای مشتری ارسال میشه یک سری محدودیت وجود داره. متن رو فقط از بخش ترجمه ها میتونید تغییر بدید. و تگ هوشمند نمیتونید اضافه کنید. خود ماژول به صورت خودکار لینک فروشگاهتون رو زیر sms تایید میفرسته. یعنی نمیتونید خودتون لینکی اضافه کنید (برای مثال لینک صفحه سفارشها) *برای زمانی که شما سفارش رو رد میکنید هیچ فکری نشده! شما میتونید تو ماژول پیامک برای تغییر وضعیت سفارش یک پیامک ارسال کنید. ولی واقعا نمیشه متنی نوشت که هم برای لغو سفارش مناسب باشه هم برای تغییر به سایر وضعیت ها! *پروسه پرداخت بعد از تایید انقدر سخته که میتونید مطمئن باشید هیچ فروشی با این روش پرداخت نخواهید داشت! اگر مشتری بخواد پرداخت رو انجام بده باید وارد حسابش بشه, از داخل حساب کاربریش لیست سفارشها رو باز کنه و لابه لای کلی مطلب و جدول دکمه پرداخت رو پیدا کنه (که نمیدونم اگر چند تا درگاه بانکی فعال باشن اصلا اونجا نمایش داده میشن یا نه) * وقتی شما ماژول رو نصب میکنید سه تا وضعیت پرداخت براتون اضافه میشه: در انتظار تایید سایت, در انتظار پرداخت و تایید شده-منتظر پرداخت که این دو تای آخری یکیشون بدون استفاده هست. چندتا هم پیشنهاد دارم برای این ماژول: * همونطور که یکی دیگه از دوستامون هم گفتن اگر میشد تایید پرداخت رو فقط برای یک سری از محصولات فعال کرد خیلی خوب بود. چون اینجوری به علت پایین اومدن درصد خرید نسبت به پرداخت آنی, اون محصولاتی که نیاز به تایید ندارن هم فروششون بیخود و بی جهت میاد پایین. *پروسه پرداخت برای مشتری شفاف سازی بشه: تو sms یک لینک براش ارسال بشه که مستقیم یا نهایتا با یک کلیک اضافه به درگاه بانک وصلش کنه. تو صفحه تاریخچه سفارشها تو جدول سفارشها یک دکمه پرداخت برای محصولاتی که پرداخت نداشتن نمایش داده بشه و نیاز نباشه حتما جزئیات سفارش رو باز کنه مشتری یک یا چند هوک تو هدر و فوتر سایت اضافه بشه که سفارشهای تایید شده و در انتظار پرداخت رو به مشتری نشون بده (مشابه سبد خرید) تو صفحه حساب کاربری یک بخش مجزا برای سفارشهای پرداخت نشده ایجاد بشه * امکان پرداخت تا یک زمانی وجود داشته باشه و بعد از اون خود به خود لغو بشه اگر شما سفارشی رو تایید کنید و مشتری چند روز بعد بیاد پرداخت کنه ممکنه دیگه جنس موجود نباشه, یا قیمتش عوض شده باشه یا ... پس مدیر باید بتونه یک زمان اعتبار برای پرداخت ایجاد بکنه. مشتری هم بتونه ببینه که چقدر از این زمان باقی مونده. *در صورت عدم پرداخت در بازه های زمانی مشخص به مشتری sms ارسال بشه مثلا یک ساعت مونده به تموم شدن مهلت پرداخت دوباره sms ارسال بشه. مدیر باید بتونه زمان این ارسالها و متن sms ها رو تنظیم کنه. امیدوارم که بتونید حداقل بخشی از این موارد رو تو آپدیت های بعدی بگنجونید. سایر دوستان هم نظرتون رو بگید. این مواردی که من مطرح کردم چقدر مورد نیاز شما هست؟
  2. setsho

    مشکل ماژول با نوشته های فارسی

    من یک پوسته خارجی برای سایتم گرفتم که چند قالب دارد. مثلا یکی جدیدترین محصولات رو نمایش میده. یک بخش داره که در اون میتونم عنوان ماژول رو مشخص کنم. وقتی که عنوان رو به فارسی میزنم خودش تبدیل میکنه به یک سری حروف انگلیسی بی معنی. هاست من هاست لینوکس از میهن وب هاست هست. نکته عجیب اینجاست که همین پوسته رو با همین مشخصات روی یک هاست دیگه (ویندوز ایران هاست) تست کردم و مشکلی نداشت! لطفا راهنمایی بفرمایید که چجوری میتونم این مشکل رو حل بکنم. و اینکه ممکنه مشکل از هاست باشه و نیاز به تغییر داره یا نه.
  3. یکی از شرکتهای تابعه هولدینگ ساینا , واقع در پاسداران, برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدین شرح استخدام می نماید: یک نفر پرستاشاپ کار ماهر برای نصب اولیه سایت, نصب ماژولها و پشتیبانی سایت. و یک نفر توسعه دهنده پرستاشاپ مسلط به MVC, PHP, Smarty برای طراحی ماژولهای جدید و امور برنامه نویسی سایت لطفا رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایید: [email protected] شماره تماس: 24553
×
×
  • اضافه کردن...