رفتن به مطلب

miladsrt

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط miladsrt

  1. از هاست سوال کردم ، گفتن همه ی موارد بالا مربوط به مدیریت سایت می شود. کسی چیزی از موارد بالا نمی دونه؟
  2. با سلام من یک فرم قرارداد با بانک ملی از خود بانک ملی برای راه اندازی درگاه پرداخت این بانک را دریافت کردم. ولی خود بانک اطلاعاتی در این مورد ندارد!!! داخل فرم چند تا سوال است: 1- url1 :silent response-آدرس صفحه ایی جهت در خواست وضعیت تراکنش 2-url 2:receipt page-آدرس بازگشت به سایت پذیرنده 3-شماره پورت 4-platform کسی در مورد موارد بالا اطلاعاتی دارد؟ ممنون از بزرگواریتون.
  3. اگر منظورتون ماژول confipayment هستش ، که در بازارچه برای دانلود وجود دارد. من این ماژول رو دانلود کردم ، اما مجزا نیست ، داخل حساب کاربری من یک گزینه ثبت فیش وارد میشه. ماژول دیگری برای ورژن 1.4 پیدا نکرم،ممنون میشم راهنمایی کنید . ممنون
  4. نمیشه ثبت فیش مجزا برای پرستاشاپ 1.4 تعریف کرد!!!!؟
  5. به این ماژول احتیاج دارم ، کسی نمیدونه چنین چیزی هست یا نه؟
  6. با سلام دوستان عزیز ، آیا ماژول ثبت فیش بانکی مجزا برای ورژن 1.4 وجود دارد؟ یعنی نیازی به ثبت نام در سایت نباشد و مشتری بعد از پرداخت ، اطلاعات ثبت فیش را مستقیم وارد سایت کند. این ماژول در سایت 2ghadam.com وجود دارد، اما ورژن فروشگاهش 1.3 است،این امکان برای ورژن 1.4 وجود دارد؟
  7. با سلام ماژول ثبت فیش را حذف کردم ، که دیگه هر چی رو منوی ماژول کلیک میکنم ، پیغام میدهد که ماژولی وجود ندارد!!! کوکی های مرورگر را حذف کردم ، جواب نداد، لطفا کمک کنید. عکس رو در فایل پیوست قرار دادم. ممنون
  8. تست کردم، اما این ماژول فقط در ستون سمت راست قرار میگیرد. امکان قرار دادن این ماژول در مکان محصولات پرطرفدار(وسط صفحه اصلی) وجود نداره؟
  9. با سلام ماژول محصولات پرطرفدار تنها محصولات شاخه اصلی را که وارد شده اند را به ترتیب نشان میدهد!!!! و محصولات را بر اساس تعداد خرید از آنها نمی چیند!
  10. با سلام با توجه به نوسانات شدید بازار آیا این امکان وجود دارد که بتوان در قسمتی از بخش مدیریت که محصولات یک شاخه لیست میشوند ، قیمت محصول را ویرایش کرد؟ یعنی نیازی به وارد شدن به بخش محصول مورد نظر ،جهت تعقییر قیمت آن نباشد؟
  11. تشکر جناب دانوش "استان" را به "منطقه" تبدیل کردم. اما کجا باید مقدار فیلد "شهر" را پیش فرض بدم ، بعد مخفیش کنم؟ از کجا تعقییرش بدم.
  12. دستوارت فوق را انجام دادم ، بیشترش حل شد ولی دو جا مشکل دارم: 1- خطای شهر میدهد. 2- به جای کلمه "استان" کلمه "مناطق" قرار گیرد. در عکس مشخص شده. عکس: www.p30gamez.com/ax/Untitled.jpg گزینه ورود شهر را حذف کردم ، اما موقع ثبت ارور میدهد!!
  13. حدود 1 هفته،نزدیک به 10 تا فروشگاه مختلف نصب کردم ، ولی هیچ کدام این ویژگی را ندارند،راست میگی!! بهتره با همین بسازم. ولی پرستا شاپ خیلی گسترده تر از فروشگاه سازای دیگست، واقعا خوشم اومد. دست مترجما و سازنده هاش درد نکنه
  14. باسلام آیا این امکان در پرستا شاپ وجود دارد که بتوان برای پیک موتوری برای نقاط مختلف شهر قیمت های متفاوتی تعیین نمود؟
×
×
  • اضافه کردن...