رفتن به مطلب

amirtaji

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

amirtaji's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. با سلام به اساتید محترم روی فروشگاه من هیچ ایمیل خدماتی ارسال نمیشه در ضورتی که از ایمیل ازمایشی همه چیز درسته و ایمیل ارسال میشه زمانی که مشتری رو تغییر وضعیت میدم یا میخوام جواب پیامشو بفرستم با همین پیغام روبرو میشم خطایی هنگام تغییر وضعیت یا ارسال ایمیل به مشتری رخ داد. زمانی هم که میخوام سفارش رو ویرایش کنم و شماره پیگیری مرسوله پستی رو ثبت کنم پیغام زیر رو میده خطا - قالب ایمیل مورد نظر پیدا نمی‎شود: /home/abnabatc/public_html/mails/fa/in_transit.txt پوشه ایمیل رو هم چک کردم کلا خالیه در صورتی که روی لوکال این پوشه پر از فایل هست در کل هیچ ارتباطی از طریق ایمیل با مشتری نداریم ممنون میشم راهنمایی کنید
  2. amirtaji

    تغییر تصاویر اصلی

    ممنون که پاسخ دادید بنده جستجو کردم و چیزی پیدا نکردم شما هم بهتر بود به سوال بنده بیشتر دقت میکردید من مسیر ایکون ها رو میخوام تا بتونم ادیتشون کنم و شکل ایکون توییتر رو به تلگرام تبدیل کنم پیکربندی ماژول اجتماعی رو انجام دادم در قسمت توییتر هم ای دی تلگرام رو دادم فقط مونده ایکن
  3. amirtaji

    تغییر تصاویر اصلی

    ظاهرا شماها اینکاره نیستین 3روزه سوال پرسیدیم کسی اهمیت نمیده
  4. amirtaji

    تغییر تصاویر اصلی

    دوستان این ایکون شبکه های اجتماعی رو در قالب پیش فرش 1.6 از کجا میشه تغییر داد میخوام ایکن توییتر رو بردارم تلگرام بزارم عکس زیر
  5. جناب حيدري پاسخ شما كاملا درست بود با تشكر
  6. سلام اول از همه تشكر ميكنم كه بالاخره اين ماژول رو راه اندازي كرديد البته قدردان زحمات جناب حيدري هم هستيم من طبق راهنما ماژول رو نصب كردم و كامپايل ر هم روشن و پس از طي مراحل به صفحه بانك منتقل شدم اما مشكلي كه هست اينه كه پس از وارد كردن شماره كارت و .... با پيغام خطاي زير مواجه ميشم اشکال سيستمي در برقراري ارتباط با مرکز، لطفاً چند دقيقه ديگر سعي نمائيد. اين نكته رو هم بگم كه كليد من در مرحله تست هست و كارشناس ها گفتن ميتونيد خريد تستي انجام بديد اما خريد مرتبا با همين پيغام مواجه ميشه و پس از بازگشت به سايت اين پيغام مياد وجود دارد 1 خطا این پرداخت با اشکال مواجه شده است. لطفا با مدیریت فروشگاه تماس بگیرید.(کد 3) حالت تست رو هم روشن كردم $this->_testMode=on و پيغام زير رو نشون داد كه فكر كنم يعني تست موفقيت اميز بوده In this test you only check if there is a problem in the parameters you send with post or any problem in the parameter names or in their value (Numeric or Alphabetical).If you pass this test, you should continue integration with your real Merchant_ID for payment tests.You have passed the integration test. Congratulation! The Tests for Payment Integration and Verification Service are the same. Now, you can continue with your real Merchant ID for real payment tests. ايا لازمه كه به مسئول دامون اعلام بشه تست موفقيت اميز بوده؟ ايا تا زماني كه كليد حقيقي نشه امكان خريد فراهم نميشه؟ من حتي از فرمي هم كه جناب حيدري زحمتشو كشيدن استفاده كردم و باز هم همين خطا رو داد كه ميتوينيد براي تست به فروشگاه يا ادرس زير مراجعه كنيد تست درگاه:http://www.itcd.ir/saderat/form.php ادرس فروشگاه :http://www.itcd.ir در صورت امكان پيغام خطاهاي احتمالي رو هم درج بفرماييد مثلا اين كد3 كه در انتهاي پيغام خطاي بالا داده يعني چي؟ ممنون
  7. متاسفانه شما اطلاعات كافي از مسائل بانكداري و امنيت حساب بانكي نداريد و دليلي براي توضيح نميبينم به نظرتون بانك ملت كه با يك يوزر پسورد ساده ميشه وارد بانكداري اينترنتي ش شد امنيت بالايي داره با يك كيلاگر ساده ميشه يوزر پستون رو هك كرد و به راحتي حسابتون رو تخليه كارد دستگاه رمزياب از يك الگوريتم پيچيده براي هر حساب استفاده ميكنه كمي به اخبار دنيا توجه كنيد ميبينيد كه پيشرفته ترين بانكها با اين دستگاه كار ميكنن اين دستگاه براي هر حساب جداگانه برنامه ريزي ميشه و قابل هك كردن نيست و به محض باز شدن از كار ميوفته و.... كه در حوصله اين بحث نيست ديگه ما خودمون هر روز بخشنامه ها و اخطاريه هاي اينچنيني رو ميبينيم بنده خودم قبول دارم صادرات از لحاظ خدمات الكترونيكي ضعيف عمل كرده كه دليلشم وابستگي به شركت خدمات انفورماتيك هست اما دليل نميشه كه بگيد فقيسرترين شما ميدونيد كه بالاترين سقف انتقال وجه اينترنتي ماله صادراته و همراه بانكش بيشترين امكانات رو نسبت به ساير بانكها داره و..... يك درخواست ايجاد ماژول براي اين بانك بحث رو به كجا كشوند بنده هم نميخوام از اين بيشتر بحث رو به حاشيه ببرم و صرفا براي روشن تر شدن موضوعه اين بحث رو ادامه دادم فقط اين رو بدونيد كه شما كمي به اطرافيانتون نگاه كنيد ميبينيد كه حساب صادرات دارن و اين ماژول ميتونه براي اين فروشگاه خوب باشه ممنون از لطفتون
  8. دوست عزيز شما به به مراحل اداري اشنا نيستي الكي حرفي نزنيد من خودم هر روز تو بانكم و با اين مسائل اشنام اصلا هم جواز كسب نياز نيست مگر بخواهيد به نام شخض حقوقي درگاه بگيريد من نميگم كار اسونيه اما هر كس هر چيزي ميخواد بايد براش تلاش كنه اينطور نيست كه شما بياي يك كپي كارت ملي بدي بعد همونجا بهت كد درگاه بدن بايد سايتت بررسي بشه و ..... خوب زمان ميبره اصلا هم نيازي نيست كه بريد پست و از اين داستا. وظيفه بانك هست كه خودش از طريق پست داخلي كه داره پست كنه اداره كامپيوتر خودش از اونجا هم به انفورماتيك تهران بنده هم گفتم ايراداتي داره اما اين بيانيه اي كه شما صادر كردي يعني اصلا نريم دنبال درگاه صادرات بهتره شما از هر بانكي بخواي درگاه بگيري همين مراحل رو داره.تازه خيلي ها سفته و ... هم ميگيرن. شما اگر با بانك ديگه اي راحت تري بحثي نيست اما امثال بنده زيادن كه ميخوان با درگاه صادرات كار كنن حالا اگر اين فروشگاه فكري به حال اين موضوع كرد كه بهتر در غير اينصورت خودم دارم يك كارايي ميكنم بهتر بود از اينجا شروع ميشد براي پيگيري بايد با اين شماره تماس بگيريد 02129982721 خانم بلورچي اين شماره ها هم هست: 02166750149 02161483707 من خودم يك هفته اي كد درگاه رو گرفتم اما وقتي كد نويسي ماژول ايراد داره چه كاري از دست من بر مياد اينجا هم كه مديران عين خيالشون نيست. يك تغييرات جزئي ميخوان تو ماژول ملي بدن اينهمه ناز ميكنن
  9. سلام. من مشهد هستم. اكثرا در ايام تعطيلات نوروز ميرن مسافرت و يا در گير مهمون داري و عيد ديدني و داخل شهر بيشتر زائران امام رضا هستند شما هم يحتمل درگير همين مسائل هستيد پس بهتره ايام عيد استراحت كنيد به نظر بنده اگر تور شما يك روزه هست بهتره كه در يك روز تعطيل مثل جمعه ها برگزار بشه تا دوستان شهر هاي اطراف هم بتونن بيان اينطوري شهر خلوت تره و مشكلات رفت و امد وتهيه بليط هم راحت تر .حتي فرصت بهتري براي زيارت به شخصه علاقمند به شركت در اين دوره هستم اما در ايام نوروز مسافرتم بنده خودم كلاسهايي ميرفتم كه از تمامي استان ها ميومدن. و بيشتر روزهاي جمعه بود. در مجموع اگر بخوان بيان حتما ميان
  10. بنده خودم كارمند بانك صادرات هستم. واگذاري درگاه پرداخت بانك صادرات از سال گذشته به شركتها و ادارات دولتي و خصوصي و همچنين افراد عمومي اغاز شده و به سرعت درحال گسترش هست همونطور كه ميدونيد اين بانك بزرگترين بانك خصوصي كشور هست و به مراتب بودجه و قدرتش از ساير بانكها بسياااااااار بالاتر هست تنها فروشگاهي كه در زمينه ماژول بانك صادرات بحث كرده و تا حدودي به نتيجه رسيده همين پرستا شاپ هست چرا اين فرصت رو كه ميتونيد تمامي مشتريان صادرات رو به خودتون جذب كنيد رو به راحتي از دست ميديد؟ صادرات شرايط راحتي براي واگذاري درگاه در اختيار مشتريانش گذاشته. فقط يك كپي از شناسنامه و كارت ملي. يك نگاهي به دورو برتون بندازيد ميبينيد كه اكثر اطرافيانتون تو اين بانك حساب دارند. درسته كه نواقصي هست و كاملا به نواقص اگاه هستيم وسعي در رفعش داريم . دليل اينكه زياد تبليغات نشده اين هست كه بيشتر ميخوان با مشتريان بزرگ و دولتي كار كنند تا كمتر دردسر داشته باشن مثل دانشگاه پيام نور و ازاد و ... اما اين مشكلات در حال بررسي جدي هستند از شما خواهش دارم با توجه به اينكه اولين فروشگاهي هستيد كه براي اين ماژول اقدام كرديد فكر جديتري بكنيد و پيشروي تمامي فروشگاه ها باشيد.
  11. خوب بفرماييد هزينه طراحي ماژول بانك صادرات چقدر ميشه؟
  12. دوستان هنوز قصد نداريد اين ماژول رو بدون مشكل براي كاربرا بزاريد؟ ماژول بانك ملي نسخه 2 رو هم داده بدون مشكل پس چرا ماژول بانك صادرات همچنان بي تغييرات مانده؟ خواهشمندم پيگيري كنيد
  13. تمام مراحلي كه فرموديد رو دوباره چك كردم. متاسفانه مشكل همچنان پابرجاست جناب حيدري لطفا ادرس فروشگاهتون رو بديد من ببينم رو فروشگاه شما چطور كار ميكنه ايا راه حل ديگه اي به ذهنتون نميرسه
  14. من همين پيغام هارو به پشتيباني بانك دادم حتي خود اپراتور بانك به سايت مراجعه كرد و خطا رو ديده اونها ميگن مشكل از كد هاي سايت هست كه نميتونه فينگر پرينت رو تشخيص بده كلا مجموعه اي از اطلاعات تخصصي گفت كه من زياد سر در نياوردم چيزي كه كلا فهميدم اين هست كه سايت نميتونهاطلاعات رو بر اساس اون يوزر و پسور دي كه بهش داده شده به صورت كد شده درست به بانك ابلاغ كنه اونها گفتتن تعداد sequence ها زياد هست و بايد تعداد ارقامش كمتر باشه اين چيزي هست كه در عكسديده ميشه و اونها هم در پنلخودشون ديدن من حتي ماژول جديد بانك ملي رو كه در فوشگاه گذاشته شده رو ويرايش كردم و ادرس ها رو تغيير دادم و باز هم همين پيغام ظاهر ميشه لطفا بفرماييد براي حل مشكل چه بايد كرد چون پشتيباني بانك ميگه بگيد مسولين فروشگاه كه ماژول رو نوشتن تماس بگيرن
  15. دوستان من با پيغامهاي زير روبرو شدم كه با پيگيري كه از اداره خدمات انفورماتيك پشتيباني دامون بانك صادرات و ملي كردم گفتند مشكل از برنامه نويسي هست گفتند تعداد سكوينس را زياد ميده كه اينجا 12 تا هست و بايد كمتر باشه گفتند url رو روي تست تنظيم كنيد تا خطا نشون داده بشه و من اين كارو انجام دادم و خطاهاي زير رو نشون داد من متن خطا و عكس خطا رو ميزارم خواهشا لطفا التماسا جواب بديد In this test you only check if there is a problem in the parameters you send with post or any problem in the parameter names or in their value (Numeric or Alphabetical). If you pass this test, you should continue integration with your real Merchant_ID for payment tests. Error : ->Merchant Authentication Failed Error --> Fingerprint could not be verified.->code : 174022 لطفا خودتون به سايت مراجعه و مشاهده كنيد www.itcd.ir
×
×
  • اضافه کردن...