رفتن به مطلب

Toba5532

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Toba5532

  1. واقعا سپاس گزارم از راهنمایی کامل و شفاف شما. مشکل حل شد. ممنون از وقت گذاری شما. خیلی ممنون. مشکل 10 روزه من تو 10 دقیقه حل شد. ممنون
  2. ممنون از راهنمایی تان، با "inspect" در گوگل کرم هم می شه همانند فایرباگ اطلاعات مربوط به استایل را پیدا کرد. در عکس پیوست مشاهده نمائید. اما متاسفانه با تغییر در فایل CSS و خط مربوط به سایز فونت هیچ تغییری در سایز فونت در وبسایت ایجاد نمی گردد. اندازه سایز فونت در دستور CSS تغییر می کند اما وقتی وب سایت بالا می اید همانند قبل بدون تغییر است. برای قالب پیش فرض فارسی پرستاشاپ 1.6.1.7 ارائه شده توسط ipresta.ir شاخه زیر توسط google inspect برای استایل شناسایی شده. themes/default-bootstrap/css/modules/blocktopmenu/css/superfish-modified_rtl.css حتی بعد از تغییر اعداد سایز فونت در این فایل توسط فایل منیجر در cpanel، تغییری در وب سایت ایجاد نمی شه. نمی دونم جرا، اما فکر کنم چون شاید CSS ری دایرکت می شه که اطلاعات را از فایل CSS دیگر بردارد. نمی دونم جرا، اما فکر کنم چون شاید CSS ری دایرکت می شه که اطلاعات را از فایل CSS دیگر بردارد.
  3. با سلام به همه دوستان، الان حدود 10 روزه که می گردم اما جوابی پیدا نکردم. ممنون می شم اگر کسی بتونه کمکم کنه. من از قالب پیش فرض فارسی پرستاشاپ 1.6.1.7 دانلود شده از <http://ipresta.ir/>استفاده می کنم. به دلیل تعداد زیاد شاخه من ، منوی بالای صفحه در 2 خط قرار می گیرند که بنظرم با تغییر سایز مشکل حل خواهد شد. کسی از دوستان می دونه که چطور می شه سایز فونت منوی پیش فرض بالای وب (block-topmenu) را تغییر داد. برای بهتر توضیح دادن عکس قسمتی که می خواهم سایز فونتش تغییر کنه را در پیوست می گذارم. ممنون می شم اگر کسی بتونه کمکم کنه. فقط می خواهم سایز فونت تغییر کنه، نه خود فونت.
×
×
  • اضافه کردن...