رفتن به مطلب

m_kordi

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

m_kordi's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. سلام نسخه 1.6.1 را از سایت شما دانلود و نصب کردم ولی همه جا تقویم فارسی نیست مثلا صفحه ایجاد حساب کاربری
  2. m_kordi

    واحد پول بصورت دو زبانه

    سلام. برای یک پروژه نیاز است که از واحد پول ریال هم در بخش فارسی و هم در بخش لاتین استفاده شود چراکه فروشگاه فروش خارج از کشور ندارد ولی مشتری غیر ایرانی دارد که از ریال استفاده میکنند. بنابراین لازم است در بخش لاتین همان قیمت ریالی با عنوان مثلا 250Rls نشان داده شود و نه بصورت 250ریال. ولی پرستا اجازه ایجاد واحد پول بوصرت دو زبانه را نمیدهد. آیا راه حلی برای این مورد وجود دارد؟
  3. با سپاس از پاسخ شما. روی لوکال نسخه 1.6.0.14 فارسی 1.1 شما رو نصب کردم و بعد نصب قالب Warehouse که داشتم و نسخه 3.2 بود متوجه شدم که با نسخه فروشگاه سازگار نیست چون صفحه کاربری و مدیریت هردو بلنک شدند. نسخه فروشگاه خودم در حال حاضر 1.6.0.9 هست و گویا شما این نسخه رو بصورت فارسی منتشر نکردید. حالا بهترین پیشنهاد برای اینکه بتونم از امکانات تقویم شمسی و PDF های اصلاح شده شما استفاده کنم چیه؟ دوم اینکه نسخه فارسی شما تاریخ ماژول وبلاک رو به شمسی تبدیل نمیکنه.
  4. نسخه قبلی فروشگاه را بصورت اتوماتیک به نسخه 1.6.0.6 ارتقا دادم. پوسته مورد نظر را نیز با تغیرات زیادی راست چین و فارسی کردم. ولی بدلایلی از جمله تقویم فرسی و pdf میخواه آنرا به نسخه فارسی شده توسط شما ارتقا دهم. آیا تنها جایگزین کردن چند فایل و فولدر مشکل را حل میکند و یا اینکه راه دیگری را پیشنهاد میکنید. در ضمن آیا امکان ارتقا به 1.6.0.14 همبدون اینکه پوسته دچار مشکل شود وجود دارد؟ آدرس فروشگاه : komonika.ir
×
×
  • اضافه کردن...