رفتن به مطلب

majid15

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,412 بازدید کننده نمایه

majid15's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. majid15

    پیغام خطای نصب

    من با تغییر ورژن php از 7.1 به 7 مشکلم حل شد . ( امیدوارم بدرد دوستان دیگه هم بخوره )
  2. majid15

    قرار دادن کد وبگذر

    سلام ، چطور میشه یه پلاگین جکوئری رو به پرستا اضافه کرد و چطور میشه به یه ماژول یه پلاگین اضافه کرد ؟ فیلم آموزشی موجود نیست . اگر هست لینکشو برامم زحمت بکشید بگذارید و اگر هم نیست یک توضیح واضح بدید تا خودمون هم بتونیم تغیییراتی در سایت بدیم و اینقدر دست و پا بسته نباشیم ، زشته
  3. majid15

    تغییر دامنه

    با سلام ، من دامینم را تغغیر دادم در قسمت seo و uri ها . سپس در دیتا بیس 2 تا قسمت دامنه و ssl را به دامین جدید تغییر دادم . در دایرکت ادمین هم دامنه جدید گذاشتم . اول که سایت با صفحه سفید بالا می آمد ، رفتم دیباگینگ را روشن کردم این پیغام نمایش داده میشه : Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/classes/db/DbQuery.php:96 Stack trace: #0 /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/Adapter/Adapter_EntityMapper.php(45): DbQueryCore->from('shop', 'a') #1 /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/classes/ObjectModel.php(233): Adapter_EntityMapper->load(1, NULL, Object(Shop), Array, NULL, true) #2 /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/classes/shop/Shop.php(131): ObjectModelCore->__construct(1, NULL, NULL) #3 /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/classes/shop/Shop.php(377): ShopCore->__construct(1) #4 /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/config/config.inc.php(114): ShopCore::initialize() #5 /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/admin123/index.php(36): require('/home2/kamomezo...') #6 {main} thrown in /home2/kamomezo/domains/kamomode.com/public_html/classes/db/DbQuery.php on line 96 من از php5.6 ( بدلیل سازگاری با قالبم ) استفاده میکنم . نکته : وقتی دامینم را روی دامنه قبلی قرار میدهم و کارهای انجام داده بالا را انجام میدهم سایت به درستی بالا می آید ( منظورم این هست از سمت php مشکلی ندارم ) .چطوری مشکلم را حل کنم ؟
  4. سلام ، من دامینم را عوض کردم و در حال حاضر صفحه سفید نمایش داده میشود !!!! چکار کنم ؟
  5. majid15

    پیغام خطای نصب

    با عرض سلام و ادب ، من در هنگام نصب نسخه 1.6 با مشکل خطا در زمان نصب در قسمت نصب فروشگاه و زبان های پیش فرض مواجه شده ام . هیچ لاگی در قسمت لاگ های سرور وجود ندارد . به کررات تکرار شده به این قسمت مراجعه کنم اما این قسمت کلا خالیست !!! با پشتیبان هاست تماس گرفتم و گفتن تمام پیش فرض های لازم را برای کار شما باز قرار داده ایم ؟ لطفا کمک کنید یکبار برای همیشه این مشکل برطرف گردد . بکررات (بیشتر از 6 بار ) این تیکت تکرار شده است . من بر روی لوکال هاست خودم ( کامپیوترم ) بدون مشکل این نسخه را نصب میکنم !!!!
×
×
  • اضافه کردن...