رفتن به مطلب

ashkansh

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    ashkansh به دانوش امتیاز داد در ماژول یکپارچه درگاه های پرداخت (ماژول جامع بانک)   
    تاکنون ماژول های درگاه پرداخت زیادی برای پرستاشاپ ارائه شده است. اما همه آن ها دارای نقص هایی به خصوص در هدایت صحیح مشتری در روند پرداخت و به خصوص در هنگام نمایش خطا هستند.
     
    ماژول یکپارچه درگاه های بانکی که توسط آی پرستا تهیه شده حاصل حداقل 3 ماه کدنویسی مداوم و با تکیه بر تجربه فنی است. از ابتدا قرار بود این ماژول به عنوان یک ماژول غیر رایگان منتشر شود اما امروز این ماژول در نسخه رایگان و تجاری در اختیار شماست. در این ماژول توجه ویژه ای به هدایت صحیح مشتری و رها نکردن او در فرایند پرداخت شده است تا هنگامی که مشتری با خطا مواجه می شود سردرگم نشده و یا پرداخت را رها نکند. همچنین گزینه هایی فراهم شده تا با فعال کردن آن ها ماژول سفارشات را پیش از آغاز فرایند پرداخت و یا پس از آن و در صورت بروز خطا ثبت کند تا مطمئن باشید مشتریان پرداخت خود را رها نمیکنند.
    همه این مواردی که ذکر شد بعلاوه امکانات بیشتری که بازهم درباره آن ها خواهیم گفت حتی در نسخه رایگان موجود است! پس در دانلود و تست این ماژول درنگ نکنید.
     
    امکانات و تفاوت های دو نسخه رایگان و تجاری را در بازارچه پرستاشاپ بخوانید (مطلب در حال به روز آوری است و به مرور امکانات کامل همراه با تصاویر در سایت قرار میگیرند)
     
    دانلود نسخه رایگان / خرید نسخه تجاری ماژول پرداخت
×
×
  • اضافه کردن...