رفتن به مطلب

r_hamid

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط r_hamid

  1. سلام به همه ی دوستان پرستایی عزیز بچه ها من به ماژول فراهم کننده نیاز دارم که دو سه تا خصوصیت داشته باشه. یکی اینکه خود کاربرا تو صفحه ی کاربریشون بتونن لیست محصولاتی که میتونن ازش به عنوان نمایندگی استفاده کنند رو ببینن بعد اینکه بتونن قیمت هاش رو به دلخواه تغییر بدن منتها باید ما بهشون دسترسی بدیم که مثلا چه قیمتی رو بتونن تغییر بدن و اینکه تا چه حدی تغییر بدن. بعد قبل از اینکه ثبت بشه باید اول ما تایید کنیم بعد ثبت بشه. حالا کسی ماژولی برای اینکار سراغ داره؟
  2. نمیدونم چرا یا به چه علت. اما متاسفانه انجمن خیلی ضعیفیه حالا یا واقعا کسی نیست تو این حوزه حرفه ای باشه یا اینکه دوستان به هر دلیلی از پاسخ دادن دریغ میکن. من که هنوز که هنوزه دارم دنبال آموزش ماژول و تم نویسی پرستا میگردم ولی هیچی پیدا نکردم.
  3. تشکر arnaakجان. زحمت میکشی. من برنامه نویس php هستم. ولی خب چون وردپرس کارم یعنی پلاگین و تم وردپرس مینویسم. اما الان تو یجایی با پرستاشاپ باید کار کنم متاسفانه هم مستندات ضعیفی داره خود سایت اصلیش. هم اینکه منبع خوبی برای آموزش پیدا نکردم از جهتی خیلی هم بهش نیاز دارم کارم لنگش شده.
  4. جناب arnaak شما نمیدونید منبع فارسی برای آموزش ماژول نویسی یا تم نویس برای پرستا کجاست؟ من باید یادش بگیرم اما انگلیسیم خوب نیست. چون عجله دارم دنبال یه آموزش خوب میگردم در این زمینه کارم خیلی لنگه آخه
  5. سلام به همه ی عزیزان. واقعا هیچ آموزش فارسی برای ماژول نویسی پرستاشاپ نیست؟ هیچ کسی جایی چیزی رو سراغ نداره؟ آخه بشخصه الان خیلللیییییی بهش نیاز دارم. پولش هر چقدر باشه مهم نیست فقط یه چیزی باشه کامل ماژول نویسی و تم نویسی پرستاشاپ رو توضیح داده باشه
  6. تیکت بزنیم یعنی همینجوری مشکل رو هر چی باشه حل میکنن؟
  7. سلام. (اگر این پیام و خوندید خواهش میکنم پاسخ بدید چون خیلی حساسه. هر ثانیه ممکنه به فروشگاه ضرر بزنم) دوستان یه اتفاق بد افتاده. من سر اون مشکلم که چندروز پیش گفتم مجبور شدم یکسری ماژول ها رو غیرفعال کنم تا بفهمم مشکل از کدوم یکی از ماژول هاست. اما حالا انقدر قاطی پاتی شده نمیدونم کدوم افزونه ها رو فعال بودن و کدوم غیر فعال و حسابی هم حساس شده بخدا. من یه بکاپ از دیتابیس دارم. حالا میخوام اون جدولی رو که تعیین میکنه کدوم ماژول فعال باشه کدوم غیر فعال رو پیدا کنم تا بتونم دیتاش رو برگردونم به حالت قبل. اما نمیدونم کدوم قسمته. خواهش میکنم بگید این فعال یا غیر فعال بودن ماژول ها رو تو کدوم جدول مینویسه. بتونم درستش کنم.
  8. این مشکل به خاطر یک فایل جاوا اسکریپت به اسم admin-them.js در پوشه مدیریت(پیش فرض admin) سایت بود. (یک تابع به اسم animateFooter در این فایل در حالت کامنت در آمده بود و دچار این مشکل شده بود.)
  9. این مشکل به خاطر یک فایل جاوا اسکریپت به اسم admin-them.js در پوشه مدیریت(پیش فرض admin) سایت بود. (یک تابع به اسم animateFooter در این فایل در حالت کامنت در آمده بود و دچار این مشکل شده بود.)
  10. این مشکل به خاطر یک فایل جاوا اسکریپت به اسم admin-them.js در پوشه مدیریت(پیش فرض admin) سایت بود. (یک تابع به اسم animateFooter در این فایل در حالت کامنت در آمده بود و دچار این مشکل شده بود.)
  11. سلام به همه ی پرستاشاپیا. من عضو تازه ی انجمن هستم یعنی تازه به جمعتون اضافه شدم. دوستان من به یک مشکل مهم بر خوردم. جدیدا تو سایتم موقعی که میخوام محصول رو اضافه کنم وابستگی های محصول ثبت نمیشن واسه همون دیگه مرحله های بعدی ثبت محصول مثل ویژگی ها و حتی قیمت و حامل و ... . این ها هیچ کدوم ذخیره نمیشن و هر چقدر هم بهشون مقدار بدم دوباره همشون صفر میشن به خاطر اینکه وابستگی ها ذخیره نشده. (یه نکته ای رو بگم در واقعا وقتی وابستگی ها رو وارد میکنم و روی دکمه ی ذخیره کلیک میکنم تو دیتابیس ذخیرشون میکنه اما موقعی که میخواد نمایش بده (یا مثلا وقتی روی دکمه ویرایش یک محصول میزنم بعد میرم قسمت وابستگی) هیچی نشون نمیده ) این علت چیه؟ ممنون میشم کمکم کنید. :( [حل شد : ] این مشکل به خاطر یک فایل جاوا اسکریپت به اسم admin-them.js در پوشه مدیریت(پیش فرض admin) سایت بود. (یک تابع به اسم animateFooter در این فایل در حالت کامنت در آمده بود و دچار این مشکل شده بود.)
×
×
  • اضافه کردن...