رفتن به مطلب

bittermoon

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,026 بازدید کننده نمایه

bittermoon's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. bittermoon

    تفاوت بین دو فایل css

    اتفاق جالبی که میوفته اینه که وقتی رنگ میدم به بکگراند و هدر جفتشون مشکلی ندارن اما وقتی به بکگراند عکس میدم، دیگه هدر به رنگ سفید در میاد و دیگه قابل تغییر نیست.
  2. bittermoon

    تفاوت بین دو فایل css

    پیشاپیش ممنون بابت کمکتون کش رو هم غیر فعال کردم http://......ir
  3. bittermoon

    تفاوت بین دو فایل css

    ممنون از راهنماییتون، من از فایرباگ و خود کروم دولوپر هم استفاده کردم با اونکه دقیقا این دو نمیگن بکگراند شما کدش کجاست، اما من تمام کد های رنگ در سی اس اس رو تست کردن اما از تغییر بکگراند خبری نیست.
  4. bittermoon

    تفاوت بین دو فایل css

    سلام چند مدته میخوام رنگ بکگراند قالب پرستا شاپم رو عوض کنم اما اولین مشکلی که پیش روم هست وجود دو فایل سی اس اس در فولدر تم قالبم هست. یکی با نام global.css و یکی با نام global_rtl.css, اگر فایل global.css رو پاک کنم هیچ تغییری در سایت به وجود نمیاد با اونکه تمام آموزش های موجود تو زبان های مختلف تاکید بر تغییر در فایل global.css دارند. اما اگر فایل global_rtl.css رو پاک کنم کل کد های سی اس اس از بین میرن. نکته جالب اینه که با تغییر بکگراند توسط هیچ کدوم ازین فایلها امکان پذیر نیست. لطفا اول تفاوت بین این رو فایل رو بگید و بعد اینکه اگر وجود global.css در اینجا لزومی ندارد، میشود آن را پاک کرد؟ ضمنا من این سوال رو در فروم اصلی پرستاشاپ دات کام بیان کردم اما کسی اطلاعی از global_rtl.css نداشت. ممنون.
×
×
  • اضافه کردن...