رفتن به مطلب

SH.SH

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

پست ها ارسال شده توسط SH.SH

  1. cover.jpg

     

    قالب تمشک ، قالبی زیبا و خوش دست با رابط کاربری روان و بی نقص برای یک فروشگاه ایده آل با ماژول های کاربردی ساده در خدمت شماست . اگر به دنبال یک قالب بی تشریفات و مدرن هستید ، اگر از قالب های شلوغ متنفرید و سرعت و سادگی در اولویت شماست و اگر به دنبال یک قالب کاملا اقتصادی با قیمت مناسب میگردید ، قالب تمشک بی شک تمام انتظارات شما را در این زمینه برآورده خواهد کرد . با نصب این قالب بر روی فروشگاه خود ، یک فروشگاه تمیز و مرتب خواهید داشت که با آن میتوانید به بهترین شکل ممکن محصولات خود را به فروش برسانید و مشتریان بیشتری جذب نمایید .

     یک قالب زیبا و خوش دست با رابط کاربری روان و بی نقص برای فروشگاه ایده آل شما ، با ماژول های کاربردی ساده

     

     

    قیمت مناسب ، ظاهری شیک و مدرن

     

    همانطور که در دنیای واقعی فروشگاه ها و مغازه های شیک ، مشتری بیشتری را به سمت خود جذب میکنند ، در دنیای مجازی نیز فروشگاه های آنلاینی که قالب  زیباتر و چشم نوازتری دارند ، مشتریان بیشتری را جلب میکنند . قالب تمشک متناسب برای یک فروشگاه شیک طراحی شده و با قیمت بسیار مناسب و پایین نیازهای شما را پوشش می دهد . نیاز نیست هزینه اضافی برای خرید امکاناتی که نیاز ندارین خرج کنید ، با کمترین قیمت بهترین قالب را برای فروشگاه خود خریداری میکنید . این قالب با حجم بسیار کم و سئوی بی نظیر ، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی هست که بودجه کمی برای خرید قالب در اختیار دارند ، قالب تمشک به نسبت امکانات ، ظاهر و کیفیت کدنویسی از قیمت بسیار پایینی برخوردار است .

    tamm.jpg

     ساده و روان بودن رابط کاربری این قالب ، هیچگاه فروشگاه شما را برای مشتریان شما کسل کننده و تکراری نخواهد کرد

     

    سازگاری کامل با موبایل ، سرعت بالا در بارگذاری

    یک قالب خوب برای یک فروشگاه خوب باید با موبایل سازگاری کامل داشته باشد ، کاربران موبایلی قشر بزرگی از مشتریان شما را تشکیل میدهند و بدون یک قالب سازگار و سریع ، تعداد زیادی از خرید های موبایلی خود را از دست خواهید داد . قالب تمشک به عنوان یک قالب ارزان قیمت ، از ظاهر شیک و سرعت لود بسیار بالا در موبایل بهره می برد . نوع سازگاری و ظاهر این قالب در موبایل به صورتی هست که حس مرور سایت در یک اپلیکشین موبایل را به مشتری القا میکند . قالب تمشک با ظاهری مینیمال و ساده در موبایل ، سرعت فوق العاده و کارایی بالایی ارائه می دهد . یکی از مشکلات قالب های ریسپانسیو سنگین بود و عدم عملکرد درست در صفحه نمایش های کوچک هست ، به صورتی که عملا کارایی این قالب ها در موبایل زیر سوال می رود . اما تیم آی پرستا با متد ها  روش های جدید و ابتکاری طراحی نوینی ارائه می دهد تا بهترین و لذت بخش ترین حس در مرور فروشگاه شما با موبایل را به شما هدیه دهد .

     

     1.7خبر خوب اینکه قالب تمشک با نسخه 1.7 پرستاشاپ نیز سازگار خواهد بود !

     این قالب فوق العاده را با قیمت مناسب برای فروشگاه خود تهیه کرده و از ظاهر شیک و سرعت عالی آن لذت ببرید

     

    مشاهده دموی قالب

×
×
  • اضافه کردن...